Шум при 1800 оборота и при натискане на съединителя
Шум при 1800 оборота и при натискане на съединителя
Мнение от kutiev » 11 Юни 2011 13:45
Не знам дали има връзка с това, но при 1800 до 2000 оборота от двигателя се чува странно ръмжене - пак само по време на движение. На празен ход всичко е ОК, дори и при тези обороти.
Моля за помощ и компетентни мнения, каквито виждам, че във форума не липсват. Благодаря предварително!
kutiev
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от diesel_power » 11 Юни 2011 14:14
diesel_power
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Шум при 1800 оборота и при натискане на съединителя
Мнение от LEXUS » 13 Юни 2011 00:37
Този двигател, който цитираш не съм чул да е нужно да му се сменя маховика. Пробвай да смениш и скоростната кутия и пак слушай. biggrin.gifkutiev написа:Колеги, притежавам Avensis (2003, 2.0, 116 Hp, D4D) от 3 месеца, но има странен проблем. При натискане на съединителя по време на движение се чува странен затихващ шум в ляво, който мога да оприлича на тракане. Първоначално помислих, че е маховика - Смених: Маховик и комплект съединител с чисто нови. Проблема обаче остана, единствения плюс е, че педала вече не е твърд като преди.
Не знам дали има връзка с това, но при 1800 до 2000 оборота от двигателя се чува странно ръмжене - пак само по време на движение. На празен ход всичко е ОК, дори и при тези обороти.
Моля за помощ и компетентни мнения, каквито виждам, че във форума не липсват. Благодаря предварително!
LEXUS
kutiev
jury
Мнение от kutiev » 14 Юни 2011 09:23
Много е възможно. Тъй като тракането след натискане на съединителя е затихващо и след няколко секунди 1-2 спира, а по това което чета от форума има някакъв първичен вал в скоростната кутия, който спира да се върти първи след натискане на педала. Ако той им разхлопан лагер ... не знам.jury написа:Лагер в скоростната кутия?
kutiev
Мнение от kutiev » 16 Юни 2011 11:42
Железен си колега, Евалаdiesel_power написа:Накарай някой да дава гас до към 2000-2500 рязко и да отпуска ,а ти виж като натиснеш кутията на въздушния филтър дали ръмженето спира.

Резултат към момента - шума на 1800-2000 оборота - от въздушния филтър. Тракането - от качеството на изработка на демпферния маховик ( не е проблем - не може да възникнат усложнения, нито се очаква увеличаване на нивото на шума)- просто е такъв. Допълнителни проблеми - подгревателни свещи за смяна. Усложнения - две от свещите са спекли и е възможно да се скъсат (сега тръпна в очакване дали ще успеят да ги развият).
kutiev
Мнение от moloko » 16 Юни 2011 12:01
Колега сигурен ли си в това което си написал или някой ти го каза....kutiev написа: Тракането - от качеството на изработка на демпферния маховик ( не е проблем - не може да възникнат усложнения, нито се очаква увеличаване на нивото на шума
Какъв маховик и съединител сложи от коя марка и ако е възможно колко ти излезе.....? Имам определени съмнения за това тракане в маховика.....
Сигурен ли си в мястото и хората които са ти направили смяната .... видя ли новите части преди да ги сменят......
moloko
Мнение от kutiev » 16 Юни 2011 12:56
Цената на новия беше 1150 лв. ( чисто нов в оригинална опаковка и комплект с болтовете).
kutiev
Мнение от moloko » 16 Юни 2011 15:40
Имам стопроцентова сигурност че оригиналния маховик и съединител на Toyota Avensis 1 e AISIN . Твоята е от следващото поколение но не ми се вярва да е с друг съединтел.
Ако трябва ще взема да снимам стария свален комплект за да се убедиш..........
Тои още ми стои на терасата ..... да ми напомня за следващия път в които тръгна да купувам кола......

И те уверявам че след смяната никакви чукания и тракания няма.... Аз го бях писал в темата си , но не вярвах че колата може да и ма толкова мек педал и мотора да заработи доста по тихо...... А дадох 100 лева повече.... за AISIN
moloko
Мнение от kutiev » 17 Юни 2011 08:02
Купих автомобила на старо. Не твърдя, че маховика който смених е бил оригинален, но и стария и новия бяха на LuK и двата демпферни.moloko написа:Искаш да кажеш че оригиналния маховик е бил "ЛУК" .......!!!!????? Демпферен ??????
Имам стопроцентова сигурност че оригиналния маховик и съединител на Toyota Avensis 1 e AISIN . Твоята е от следващото поколение но не ми се вярва да е с друг съединтел.
Ако трябва ще взема да снимам стария свален комплект за да се убедиш..........
Тои още ми стои на терасата ..... да ми напомня за следващия път в които тръгна да купувам кола......
И те уверявам че след смяната никакви чукания и тракания няма.... Аз го бях писал в темата си , но не вярвах че колата може да и ма толкова мек педал и мотора да заработи доста по тихо...... А дадох 100 лева повече.... за AISIN
И аз го пазя със същата цел.
kutiev
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта