В атмосферна кола не мож я спраска групата с коне (само с безумни обороти).
В турбо 200 са си приемливи, нагоре става много "според зависи".
ЗА ГЛАВАТА НА 4A-GE
ti sega kakvo iskash, da vdigash komprsiyata ili da ya svalyash?NIK_4E написа:аз в момента си карам с SHELL V-POWER RACING и си ми е добре разликата е 20ст. или 20лв. на месец за това чесно казано предпочитам да сикарам с хубав бензин. а мотора ми е със син капак с мап и по рама излиза че е края на 84г. а що се отнася до буталата ако ще ги сменям ще търся такива за 8-8.5:1 biggrin.gif , а някой може ли да ме светне до колко PS може да устиска заводската коляно-мотовилкова група? за да знам на каде да се насоча

tvoya dvigatel e s 10.0:1 kompresiya. Eventualno edna po-tunka garnitura na glavata shte ti dade 10.5:1 kompresija.
ako shte algah turbo, togava ti tryabva niska komprsiya, toet butala ot GZE ima sus 8.0:1 i 8.9:1 kompresiya!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 5 госта