ЗА ГЛАВАТА НА 4A-GE

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 20 Юли 2006 10:24

В атмосферна кола не мож я спраска групата с коне (само с безумни обороти).
В турбо 200 са си приемливи, нагоре става много "според зависи".

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 21 Юли 2006 14:21

NIK_4E написа:аз в момента си карам с SHELL V-POWER RACING и си ми е добре разликата е 20ст. или 20лв. на месец за това чесно казано предпочитам да сикарам с хубав бензин. а мотора ми е със син капак с мап и по рама излиза че е края на 84г. а що се отнася до буталата ако ще ги сменям ще търся такива за 8-8.5:1 biggrin.gif , а някой може ли да ме светне до колко PS може да устиска заводската коляно-мотовилкова група? за да знам на каде да се насоча tongue.gif
ti sega kakvo iskash, da vdigash komprsiyata ili da ya svalyash? wacko.gif

tvoya dvigatel e s 10.0:1 kompresiya. Eventualno edna po-tunka garnitura na glavata shte ti dade 10.5:1 kompresija.
ako shte algah turbo, togava ti tryabva niska komprsiya, toet butala ot GZE ima sus 8.0:1 i 8.9:1 kompresiya!
wink.gif

Аватар
NIK_4E
Мнения: 72
Регистриран на: 16 Май 2006 17:10
Местоположение: СЛИВЕН

Мнение от NIK_4E » 21 Юли 2006 14:54

чудя се кой път да хвана wacko.gif атмосферен или boost знам че и двата са свързани с доста бачкане и пари за да станат както трябва но пари се изкарват така че малко по малко ще избачкаме нещо wink.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 21 Юли 2006 20:59

ako si reshil da pravish atmosferka, tam sa mnogo pari za malko promeni(v barzinata na kolata). ako iskash kolata ti da e po barza, nachina e edin-boost, no ne e tolkoz prosto, triabva da ti se zanimava.
->

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта