Вибрация в купето на Авенсис 1 при ниски обороти

Аватар
boqnkov_
Мнения: 116
Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d

Вибрация в купето на Авенсис 1 при ниски обороти

Мнение от boqnkov_ » 09 Май 2011 09:40

Здравейте, колеги. Колата е Авенсис 1 '98г. 2.0 ТД. При бавно ускорение на 2ра и 3та има една странна вибрация в купето от 1200 -300 оборота до 2100 -200 оборота. На първа, трета и четвърта почти не се усеща. И още нещо. Като превключвам от първа на втора пак при по - ниски обороти се чува отчетлив метален звук. Ако превключа на по - висок оборот - над 2100 го няма този звук. Ще съм благодарен ако някой изрази мнение по двата ми проблема...
Good drivers... just drive...

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Май 2011 00:40

Демпферен маховик .

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 10 Май 2011 02:12

На свободна чатка ли, моховик е sad.gif sad.gif
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
boqnkov_
Мнения: 116
Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d

Мнение от boqnkov_ » 10 Май 2011 07:43

На свободна нищо не се чува и нищо не чатка. А колата си я карам така вече 1 година от както съм я купил и съм и навъртял 10 000км Просто почна да ме дразни и затова ви пиша. Гледа във всички теми пише за коли след 2000г и д4д. Същите скъпи "упражнения" ли се отнасят и за мен ако е съединител?

P.S. Карам си като абсолютен пенсионер. Превключвам на 2200 300 оборота и на дълго не качвам над 3000.
Good drivers... just drive...

Аватар
boqnkov_
Мнения: 116
Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d

Мнение от boqnkov_ » 10 Май 2011 21:16

Сега слязох и слушах внимателно и на свободна има съвсем лек шум. Като натисна съединителя на свободна и шума спира. Маховика ми демпферен ли е и той ли е проблема 100%?
Good drivers... just drive...

Аватар
djofi_m
Мнения: 207
Регистриран на: 18 Юни 2006 00:53
Местоположение: gabrowo

Мнение от djofi_m » 11 Май 2011 09:14

не е!
АVENSIS 2.0TD-комби

Аватар
boqnkov_
Мнения: 116
Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d

Мнение от boqnkov_ » 11 Май 2011 09:35

Сега на кого да вярвам на Бас Ман или на Джофи? На авенсис като моя колко горе долу му струва съединителя? Благодаря.
Good drivers... just drive...

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 11 Май 2011 13:37

boqnkov_ написа:Сега на кого да вярвам на Бас Ман или на Джофи? На авенсис като моя колко горе долу му струва съединителя? Благодаря.
Питай Toyota forever. Дай му VIN и той ще ти каже с точност. Може да видиш и парт номера на http://www.toyodiy.com/parts/q.html wink.gif
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

lubosh
Мнения: 82
Регистриран на: 03 Фев 2008 07:05
Местоположение: гр. София
Обратна връзка:

Мнение от lubosh » 11 Май 2011 16:10

маховика със сигурност не е демпферен.
Toyota Avensis '99 2.0TD, Avensis II '07 2.0 D-4D 126 к.с. 1AD-FTV, Avensis '13 T27 2.2 D-CAT 2AD-FHV

Изображение

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 16 Май 2011 07:46

Маховика не е демпферен и не е лошо да превключваш на по високи обороти.Икономии ли гониш или ауспуха ти е пробит та превключваш под 2000об ?Всяка кола ще ти тресе така а ако е двумасов маховик си го строшил за 50 х км.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 16 Май 2011 09:03

мехаННика написа:Маховика не е демпферен и не е лошо да превключваш на по високи обороти.Икономии ли гониш или ауспуха ти е пробит та превключваш под 2000об ?Всяка кола ще ти тресе така а ако е двумасов маховик си го строшил за 50 х км.
На мен ми се струва, че проблема не му е само от оборотите на които превключва smile.gif а от това което е писал, ми намирисва на износен преден лагер на първичния вал и синхронизатор и муфа на 2-ра, ама то времето ще си покаже ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 16 Май 2011 12:02

Марто,не ми се влиза в спорове без да съм виждал колата,но ако беше така то оплакването щеше да бъде различно.Нека да превключва на 3-3500 оборота и да пише дали усеща някакви проблеми.

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 16 Май 2011 17:08

мехаННика написа:Марто,не ми се влиза в спорове без да съм виждал колата,но ако беше така то оплакването щеше да бъде различно.Нека да превключва на 3-3500 оборота и да пише дали усеща някакви проблеми.
3500 за дизел не са ли множко? unsure.gif
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 16 Май 2011 17:12

KiLLeR написа:
мехаННика написа:Марто,не ми се влиза в спорове без да съм виждал колата,но ако беше така то оплакването щеше да бъде различно.Нека да превключва на 3-3500 оборота и да пише дали усеща някакви проблеми.
3500 за дизел не са ли множко? unsure.gif
И на мен ми се струват много.Аз знам ,че 2200 - 2800 е най-добре!
A car without TURBO is like a man without BALLS!

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 16 Май 2011 17:16

Ами добре,тогава 1000 под червеното на оборотомера.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта