-
boqnkov_
- Мнения: 116
- Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d
Мнение
от boqnkov_ » 09 Май 2011 09:40
Здравейте, колеги. Колата е Авенсис 1 '98г. 2.0 ТД. При бавно ускорение на 2ра и 3та има една странна вибрация в купето от 1200 -300 оборота до 2100 -200 оборота. На първа, трета и четвърта почти не се усеща. И още нещо. Като превключвам от първа на втора пак при по - ниски обороти се чува отчетлив метален звук. Ако превключа на по - висок оборот - над 2100 го няма този звук. Ще съм благодарен ако някой изрази мнение по двата ми проблема...
Good drivers... just drive...
boqnkov_
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 10 Май 2011 00:40
Демпферен маховик .
Bass_Man
-
KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от KiLLeR » 10 Май 2011 02:12
На свободна чатка ли, моховик е

Toyota Avensis D4D 2001

KiLLeR
-
boqnkov_
- Мнения: 116
- Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d
Мнение
от boqnkov_ » 10 Май 2011 07:43
На свободна нищо не се чува и нищо не чатка. А колата си я карам така вече 1 година от както съм я купил и съм и навъртял 10 000км Просто почна да ме дразни и затова ви пиша. Гледа във всички теми пише за коли след 2000г и д4д. Същите скъпи "упражнения" ли се отнасят и за мен ако е съединител?
P.S. Карам си като абсолютен пенсионер. Превключвам на 2200 300 оборота и на дълго не качвам над 3000.
Good drivers... just drive...
boqnkov_
-
boqnkov_
- Мнения: 116
- Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d
Мнение
от boqnkov_ » 10 Май 2011 21:16
Сега слязох и слушах внимателно и на свободна има съвсем лек шум. Като натисна съединителя на свободна и шума спира. Маховика ми демпферен ли е и той ли е проблема 100%?
Good drivers... just drive...
boqnkov_
-
djofi_m
- Мнения: 207
- Регистриран на: 18 Юни 2006 00:53
- Местоположение: gabrowo
Мнение
от djofi_m » 11 Май 2011 09:14
не е!
АVENSIS 2.0TD-комби
djofi_m
-
boqnkov_
- Мнения: 116
- Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d
Мнение
от boqnkov_ » 11 Май 2011 09:35
Сега на кого да вярвам на Бас Ман или на Джофи? На авенсис като моя колко горе долу му струва съединителя? Благодаря.
Good drivers... just drive...
boqnkov_
-
KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от KiLLeR » 11 Май 2011 13:37
boqnkov_ написа:Сега на кого да вярвам на Бас Ман или на Джофи? На авенсис като моя колко горе долу му струва съединителя? Благодаря.
Питай Toyota forever. Дай му VIN и той ще ти каже с точност. Може да видиш и парт номера на
http://www.toyodiy.com/parts/q.html 
Toyota Avensis D4D 2001

KiLLeR
-
lubosh
- Мнения: 82
- Регистриран на: 03 Фев 2008 07:05
- Местоположение: гр. София
-
Обратна връзка:
Мнение
от lubosh » 11 Май 2011 16:10
маховика със сигурност не е демпферен.
Toyota Avensis '99 2.0TD, Avensis II '07 2.0 D-4D 126 к.с. 1AD-FTV, Avensis '13 T27 2.2 D-CAT 2AD-FHV

lubosh
-
мехаННика
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Мнение
от мехаННика » 16 Май 2011 07:46
Маховика не е демпферен и не е лошо да превключваш на по високи обороти.Икономии ли гониш или ауспуха ти е пробит та превключваш под 2000об ?Всяка кола ще ти тресе така а ако е двумасов маховик си го строшил за 50 х км.
мехаННика
-
martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение
от martod » 16 Май 2011 09:03
мехаННика написа:Маховика не е демпферен и не е лошо да превключваш на по високи обороти.Икономии ли гониш или ауспуха ти е пробит та превключваш под 2000об ?Всяка кола ще ти тресе така а ако е двумасов маховик си го строшил за 50 х км.
На мен ми се струва, че проблема не му е само от оборотите на които превключва

а от това което е писал, ми намирисва на износен преден лагер на първичния вал и синхронизатор и муфа на 2-ра, ама то времето ще си покаже ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
-
мехаННика
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Мнение
от мехаННика » 16 Май 2011 12:02
Марто,не ми се влиза в спорове без да съм виждал колата,но ако беше така то оплакването щеше да бъде различно.Нека да превключва на 3-3500 оборота и да пише дали усеща някакви проблеми.
мехаННика
-
KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от KiLLeR » 16 Май 2011 17:08
мехаННика написа:Марто,не ми се влиза в спорове без да съм виждал колата,но ако беше така то оплакването щеше да бъде различно.Нека да превключва на 3-3500 оборота и да пише дали усеща някакви проблеми.
3500 за дизел не са ли множко?

Toyota Avensis D4D 2001

KiLLeR
-
miLen4o
- Мнения: 1033
- Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
- Местоположение: Плевен
-
Обратна връзка:
Мнение
от miLen4o » 16 Май 2011 17:12
KiLLeR написа:мехаННика написа:Марто,не ми се влиза в спорове без да съм виждал колата,но ако беше така то оплакването щеше да бъде различно.Нека да превключва на 3-3500 оборота и да пише дали усеща някакви проблеми.
3500 за дизел не са ли множко?

И на мен ми се струват много.Аз знам ,че 2200 - 2800 е най-добре!
A car without TURBO is like a man without BALLS!
miLen4o
-
мехаННика
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Мнение
от мехаННика » 16 Май 2011 17:16
Ами добре,тогава 1000 под червеното на оборотомера.
мехаННика
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта