Avensis T22 /1997–2003/ - предимства и недостатъци - обща
Avensis T22 /1997–2003/ - предимства и недостатъци - обща
Здравейте,
искам да попитам за + - на Avensis T22 около 99-01 г. моля за лични впечатления.
Благодаря Ви!
искам да попитам за + - на Avensis T22 около 99-01 г. моля за лични впечатления.
Благодаря Ви!
Последно промяна от Akima на 20 Дек 2015 17:30, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
Re: Авенсис 1 "+ -"
Ами повечето са + за - почти не се сещам зависи от двигателите ако вземаш ВВТаи двигател можеш да имаш проблем с горенето на масло при дизелът след 2000 г. имаха проблем с маховика но като цяло колата предлага много за тези години вози много комфорно и е стабилна и като дезаин лично на мен ми допада много това е от мен
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
ако ще го газифицираш (пък и ако не го направиш) азлично съм фен на по-старата генерация мотори "по-корави" са и прости в обслужването носят и газ с обикновенна уредба.swet написа:А как стои въпроса с бензинов двигател на газ?
има ли смисъл да се прави това?
4A-FE 107-110 коня
7A-FE 110коня
3S-FE 128-133 коня
Давам данните за конските сили ориентировъчно защото има малки разлики в различните години на производство.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
А с кой мотор е твоя Авенсис и този разход 5,8/100 на градско ли е или извънградско. Ако погледнеш в подписа ми е разхода на сегашната ми Тойота (вярно че е по-малка и по-лека от Авенсис) но я карам само градско с разход 5/100 дизел. При 6/100 бензин градско каране на Авенсис веднага ще си взема!Petar написа:Ами всеки сам си прецинява ако мислиш чети гори много му сложи газ желателно да е газовинжекцион .Макар че тези 1.6 и 1.8 двигатели са икономични лично аз съм правил разход от 5.8 на 100 км и за момента не мисля за газификация
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Винаги съм се чудил какъв е проблема на пластмасовите колектори при обикновенна газова??slowtraveler написа:VVT-i са с пластмасови колектори, които могат да създадат проблеми при газ...
Иначе като окачване - комфортно, меко, здраво...

Има опасност да се разтопят ... , илии и аз немога да разбера какво е точно ??
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Ами пластмасата старее, особено при повишена температура...
И става крехка. Освен това ВВТ-и имаше някакви пластмасови клапани в колектора дето почваха да дрънчат.
А обикновената газова е податлива на 'гръмове' и паткания, които могат да пукнат колектора, или да поразпаднат тея пластмасови клапи и да стане неприятно...
И става крехка. Освен това ВВТ-и имаше някакви пластмасови клапани в колектора дето почваха да дрънчат.
А обикновената газова е податлива на 'гръмове' и паткания, които могат да пукнат колектора, или да поразпаднат тея пластмасови клапи и да стане неприятно...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Това според мен е всеобщо заблуждение, за съжаление и газаджиите страдат от него.slowtraveler написа: А обикновената газова е податлива на 'гръмове' и паткания, които могат да пукнат колектора, или да поразпаднат тея пластмасови клапи и да стане неприятно...
Виждъл съм пластмасов колектор, и според мен ако има да става нещо по-скоро не би издържала кутията на филтъра отколкото колектора. А освен това може да се монтира и кихалка.
Определено ГИ е по-добре, но не мисля че пластмасовите колектори са пречка за обикновен газова.
PS. При мен за 70 хил. на газ, до сега никога не е имало гърмежи.
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Едно по-сериозно кихане и ще и разцепи пластмасовите колектори като "гръм череша". А кутията отделно ще пие една студена водица.
Отделно на това VVTi са с по-слабички клапани (някой използваше термина "от рециклирани лъжици") и риска от по-скоро прегаряне е по-висок.
Всичко това е относитело, вече го бяхме коментирали в една тема всичко опира до настройка и качество на монтажа на уредбата. Но все пак ако ще се газифицира VVTi е по-добре с ГИ или вобще не.
Отделно на това VVTi са с по-слабички клапани (някой използваше термина "от рециклирани лъжици") и риска от по-скоро прегаряне е по-висок.
Всичко това е относитело, вече го бяхме коментирали в една тема всичко опира до настройка и качество на монтажа на уредбата. Но все пак ако ще се газифицира VVTi е по-добре с ГИ или вобще не.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Съмняваме ме да се разцепи ако има кихалкаPESHO OT MARS написа: Едно по-сериозно кихане и ще и разцепи пластмасовите колектори като "гръм череша". .......

Нали дюзите се навиват в колектора ??
За калпаните и LPG при VVT и аз съм чувал неблагоприятни неща
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 7 госта