Avensis T22 /1997–2003/ - предимства и недостатъци - обща

Аватар
swet
Мнения: 26
Регистриран на: 29 Дек 2008 14:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Avensis T22 /1997–2003/ - предимства и недостатъци - обща

Мнение от swet » 04 Апр 2011 12:57

Здравейте,
искам да попитам за + - на Avensis T22 около 99-01 г. моля за лични впечатления.

Благодаря Ви!
Последно промяна от Akima на 20 Дек 2015 17:30, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Starlet XL 1.5D Изображение
Corola 2.0 D4D 1CDFTV DCRL Изображение
Avensis 2.0 D4D 1CDFTV DCR Изображение

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Re: Авенсис 1 "+ -"

Мнение от Petar » 04 Апр 2011 14:16

Ами повечето са + за - почти не се сещам зависи от двигателите ако вземаш ВВТаи двигател можеш да имаш проблем с горенето на масло при дизелът след 2000 г. имаха проблем с маховика но като цяло колата предлага много за тези години вози много комфорно и е стабилна и като дезаин лично на мен ми допада много това е от мен

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 06 Апр 2011 19:22

Авенсис 1 преди 2000г. си е дефакто Карина с фейслифт и съответно си е доста корава машина . Тия след това са с разни досадни детски болести .

Аватар
swet
Мнения: 26
Регистриран на: 29 Дек 2008 14:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от swet » 08 Апр 2011 10:09

А как стои въпроса с бензинов двигател на газ?
има ли смисъл да се прави това?
Starlet XL 1.5D Изображение
Corola 2.0 D4D 1CDFTV DCRL Изображение
Avensis 2.0 D4D 1CDFTV DCR Изображение

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 08 Апр 2011 10:45

Ами всеки сам си прецинява ако мислиш чети гори много му сложи газ желателно да е газовинжекцион .Макар че тези 1.6 и 1.8 двигатели са икономични лично аз съм правил разход от 5.8 на 100 км и за момента не мисля за газификация

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 08 Апр 2011 11:21

swet написа:А как стои въпроса с бензинов двигател на газ?
има ли смисъл да се прави това?
ако ще го газифицираш (пък и ако не го направиш) азлично съм фен на по-старата генерация мотори "по-корави" са и прости в обслужването носят и газ с обикновенна уредба.

4A-FE 107-110 коня
7A-FE 110коня
3S-FE 128-133 коня

Давам данните за конските сили ориентировъчно защото има малки разлики в различните години на производство.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Аватар
swet
Мнения: 26
Регистриран на: 29 Дек 2008 14:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от swet » 09 Апр 2011 08:55

Petar написа:Ами всеки сам си прецинява ако мислиш чети гори много му сложи газ желателно да е газовинжекцион .Макар че тези 1.6 и 1.8 двигатели са икономични лично аз съм правил разход от 5.8 на 100 км и за момента не мисля за газификация
А с кой мотор е твоя Авенсис и този разход 5,8/100 на градско ли е или извънградско. Ако погледнеш в подписа ми е разхода на сегашната ми Тойота (вярно че е по-малка и по-лека от Авенсис) но я карам само градско с разход 5/100 дизел. При 6/100 бензин градско каране на Авенсис веднага ще си взема!
Starlet XL 1.5D Изображение
Corola 2.0 D4D 1CDFTV DCRL Изображение
Avensis 2.0 D4D 1CDFTV DCR Изображение

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 09 Апр 2011 10:15

Не е лоша колата стига да не е "побългарявана" много . Обикновенна газова се слага без проблеми.
Авенсис 3S-FE

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 09 Апр 2011 10:48

VVT-i са с пластмасови колектори, които могат да създадат проблеми при газ...
Иначе като окачване - комфортно, меко, здраво...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 09 Апр 2011 11:36

slowtraveler написа:VVT-i са с пластмасови колектори, които могат да създадат проблеми при газ...
Иначе като окачване - комфортно, меко, здраво...
Винаги съм се чудил какъв е проблема на пластмасовите колектори при обикновенна газова?? unsure.gif
Има опасност да се разтопят ... , илии и аз немога да разбера какво е точно ??

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 09 Апр 2011 12:46

Ами пластмасата старее, особено при повишена температура...
И става крехка. Освен това ВВТ-и имаше някакви пластмасови клапани в колектора дето почваха да дрънчат.
А обикновената газова е податлива на 'гръмове' и паткания, които могат да пукнат колектора, или да поразпаднат тея пластмасови клапи и да стане неприятно...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 09 Апр 2011 14:10

slowtraveler написа: А обикновената газова е податлива на 'гръмове' и паткания, които могат да пукнат колектора, или да поразпаднат тея пластмасови клапи и да стане неприятно...
Това според мен е всеобщо заблуждение, за съжаление и газаджиите страдат от него.
Виждъл съм пластмасов колектор, и според мен ако има да става нещо по-скоро не би издържала кутията на филтъра отколкото колектора. А освен това може да се монтира и кихалка.
Определено ГИ е по-добре, но не мисля че пластмасовите колектори са пречка за обикновен газова.

PS. При мен за 70 хил. на газ, до сега никога не е имало гърмежи.

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 09 Апр 2011 17:25

Едно по-сериозно кихане и ще и разцепи пластмасовите колектори като "гръм череша". А кутията отделно ще пие една студена водица.

Отделно на това VVTi са с по-слабички клапани (някой използваше термина "от рециклирани лъжици") и риска от по-скоро прегаряне е по-висок.

Всичко това е относитело, вече го бяхме коментирали в една тема всичко опира до настройка и качество на монтажа на уредбата. Но все пак ако ще се газифицира VVTi е по-добре с ГИ или вобще не.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 09 Апр 2011 17:30

Bass_Man написа:Авенсис 1 преди 2000г. си е дефакто Карина с фейслифт и съответно си е доста корава машина . Тия след това са с разни досадни детски болести .
:thumbsup: вземай Карина направо
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250

mafiota
Мнения: 618
Регистриран на: 07 Авг 2009 22:42
Местоположение: Бяла

Мнение от mafiota » 09 Апр 2011 17:57

PESHO OT MARS написа: Едно по-сериозно кихане и ще и разцепи пластмасовите колектори като "гръм череша". .......
Съмняваме ме да се разцепи ако има кихалка unsure.gif , а и ако има условия за евентуални гърмежи ( не претворил клапан - от прегряване, калпави кабели и свещи и т.н. ) дали няма да гръмне и с ГИ ??
Нали дюзите се навиват в колектора ??

За калпаните и LPG при VVT и аз съм чувал неблагоприятни неща

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта