Въпрос за Ламбда Сонда
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19 Яну 2011 21:35
Въпрос за Ламбда Сонда
Мнение от DirtySouth » 22 Мар 2011 14:02
Имам сонда от corolla 2008ма година 1.6 vtti с 4 кабела е предполагам на повечето toyoti са та така ... Кабелите са съответно Син , Черен , и 2 бели
Интересувам се кой за какво е ... 2та бели предполагам са за подгрева ,а другите 2 ? Кой е маса и кой дава сигнал към ЕКУ-то ?
Интересувам се кой за какво е ... 2та бели предполагам са за подгрева ,а другите 2 ? Кой е маса и кой дава сигнал към ЕКУ-то ?
DirtySouth
CuMo
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 22 Мар 2011 14:18
Имаше едни таблици в , които дават при повечето конектори и цветове кое какво е като тези :
http://www.lancerregister.com/showthread.php?p=971664
http://www.ngk.de/en/products-technolog ... da-sensor/
http://www.lancerregister.com/showthread.php?p=971664
http://www.ngk.de/en/products-technolog ... da-sensor/
Bass_Man
CuMo
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19 Яну 2011 21:35
Мнение от DirtySouth » 22 Мар 2011 14:28
Мисля да ги свържа по тая схема

Същите цветове е и моята ламбда .... Подгрева няма + и - предполагам там няма значение как са кабелите ?
Същите цветове е и моята ламбда .... Подгрева няма + и - предполагам там няма значение как са кабелите ?
DirtySouth
Bass_Man
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19 Яну 2011 21:35
Мнение от DirtySouth » 22 Мар 2011 14:31
Ясно , а сега ако намериш и схемите за БМВ буксите как са ще черпя
DirtySouth
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 22 Мар 2011 14:39
БМВ ползват Бош .
http://www.kick-fix.com/sensors/O2%20se ... lors1.html
http://www.ngksparkplugs.com/images/pdf ... -16-04.pdf
Ако се съмняваш нещо може преди да я свалиш да заголиш кабелчетата и да ги замериш с волтметър .
ПС : ако е с повече от чемтири кабела вече работата е друга !
http://www.kick-fix.com/sensors/O2%20se ... lors1.html
http://www.ngksparkplugs.com/images/pdf ... -16-04.pdf
Ако се съмняваш нещо може преди да я свалиш да заголиш кабелчетата и да ги замериш с волтметър .
ПС : ако е с повече от чемтири кабела вече работата е друга !
Bass_Man
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19 Яну 2011 21:35
Мнение от DirtySouth » 22 Мар 2011 14:54
Ще я ползвам сондата за БМВ да оригиналната е BOSCH и от нея е буксата и тя е с 4 кабела 2 подгрев 1 сигнал и 1 маса , предполагам няма ядове като си преправя буксата да ползвам тази от toyotata (DENSO-то) А ми е интересно защо кабелите за подгрева нямат значение кой къде е ?
Също ме интересува и връзването на кабелите , знам че не се запояват защото дават повече съпротивление ? Ами само се оплитат един върху друг и се изолират , вярно ли е това или ?
Също ме интересува и връзването на кабелите , знам че не се запояват защото дават повече съпротивление ? Ами само се оплитат един върху друг и се изолират , вярно ли е това или ?
DirtySouth
Bass_Man
Vesko
- slowtraveler
- Мнения: 6240
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 351 пъти
- Получена благодарност: 384 пъти
Мнение от slowtraveler » 23 Мар 2011 09:46
Веско е прав...Vesko написа:От към съпротивление е вярно точно обратнотоDirtySouth написа: Също ме интересува и връзването на кабелите , знам че не се запояват защото дават повече съпротивление ? Ами само се оплитат един върху друг и се изолират , вярно ли е това или ?
Но при автомобилите и други вибрационно натоварени изделия често се използва усукването на кабелите и хващането с клеми вместо запояване, защото много често кабела се чупи до спойката.
Самата спойка е по-твърда, а и температурно отвръща кабела около нея, от което мястото, което е било загрявано е по-меко/гъвкаво, докато частта по-надалеч от спойката остава по-твърда. Затова и мястото до спойката се огъва от вибрациите и настъпва умора на материала...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 23 Мар 2011 17:33
По-скоро се кримпва защото всеки китаец може да вземе едни клещи и да щрака цял ден кабели . Хем по-бързо хем по-лесно с помоща му е чудесно !
Ако трябва да намериш един завод хора дето да могат да направят хиляди безгрешни спойки ехееееееееееееее......
Момента с вибрациите го има но той важи и за кримпнатия кабел все пак и там клемата е по-твърда от проводника .

Момента с вибрациите го има но той важи и за кримпнатия кабел все пак и там клемата е по-твърда от проводника .
Bass_Man
Vokil
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 6 госта