Много съм разочарован от новия ми Ярис!!!

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Mustey
Мнения: 16
Регистриран на: 21 Мар 2011 14:23

Много съм разочарован от новия ми Ярис!!!

Мнение от Mustey » 21 Мар 2011 15:48

Здрасти,

От вчера станах ваш съфорумник. Много се чудих каква кола да купя и тъй като имам РАВ4 купена нова и съм много доволен, реших пак да заложа на ТМ Ауто.

Кво да ви кажа, РАВ4ката ми може да е базов модел ама от вътре е безупречно качествено направена. Яриската ми даже не е базов модел ама има ДЕФЕКТИ!!!

Казах му на продавача че залагам на Тойота предимно заради качеството и издържливоста и се смяхме малко на Шевролетите. Казах му че искам нова защото не ми се занимава с сервизи.

Амиии... Дойде колата и вижте снимките... Явно пак ще се ходи на сервизи. Не съм ги видял тези забележки на място защото не си и помислих да проверявам ТОЙОТА... Гаранцията си важи - обаче отиде идеата за "земи си нова кола за да нямаш проблеми"

http://img12.imageshack.us/img12/613/01liavpanelok.jpg - ляв панел - ок
http://img96.imageshack.us/img96/9683/0 ... defekt.jpg - десен - дефект
http://img13.imageshack.us/img13/3387/0 ... redaok.jpg - дясна греда - ок
http://img215.imageshack.us/img215/5083 ... defekt.jpg - лява - дефект


Много съм разочарован, това е отвратително, май друг път няма да избера Тойота, въпреки че, с втората си кола от там за 2 години им станах нещо като редовен клиент.

Чудя се, ако така са сглобили интериора, как ли са сглобили механиката и дали няма да се разпадне колата на пътя?
Какво ме съветвате да правя, освен очевидното, да хода в сервиза им, да ми го оправят?
******************
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33

Mustey
Мнения: 16
Регистриран на: 21 Мар 2011 14:23

Мнение от Mustey » 21 Мар 2011 16:04

а, забравих даже за ръчката на скоростния лост, поръчах си тази кожената от Ярис спорт, като дойдох да приема колата, беше разглобена една халка от нея, която сам си я сглобих (абе аз от Икеа ли си купих кола?) на място и казах на продавача че няма проблем, аз съм инжинер...
******************
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33

Аватар
digitalpr
Мнения: 437
Регистриран на: 21 Юни 2010 10:08
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път

Мнение от digitalpr » 21 Мар 2011 16:06

Да не би да е разглобяван част от интериора, за да се правят някякви допълнителни интеренции от ТМ-Ауто, свързани с нивото на оборудването? Не вярвам да е дошла така от завода. Те са лепили нещо.
Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL

Аватар
Владислав
Мнения: 670
Регистриран на: 23 Окт 2009 18:40
Местоположение: София,България

Мнение от Владислав » 21 Мар 2011 16:10

Много неприятно...Съжалявам за случката. sad.gif Проблемите със сигурност са дразнещи-макар и чисто козметични.Успокой се-отиди в ТМ и ще ти бъдат отстранени.Такива да са проблемите,които ще имаш с този автомобил.Пожелавам ти много хубави мигове с новата кола и още повече безаварийни километри. :thumbsup:
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...

Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6

Mustey
Мнения: 16
Регистриран на: 21 Мар 2011 14:23

Мнение от Mustey » 21 Мар 2011 16:22

не изключвам това да са индиянците които монтират алармите. Тя според мен не е фабрична а монтирана тука.

АМА КАКВО МЕ ИНТЕРЕСУВААА??
******************
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33

Аватар
digitalpr
Мнения: 437
Регистриран на: 21 Юни 2010 10:08
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път

Мнение от digitalpr » 21 Мар 2011 16:25

Алармата 100% не е фабрична. Тук ги монтират. Прав си... не трябва да те интересува. отиваш да си оправят всичко.
Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL

Mustey
Мнения: 16
Регистриран на: 21 Мар 2011 14:23

Мнение от Mustey » 21 Мар 2011 16:38

Планирах да влезна тук да се похваля и да питам как да и угаждам на количката ми, вместо това, се налага да ви съветвам да си отваряте очите и да не ги слушате продавачите като ви говорят за КАЧЕСТВО (да бе, виждам)... Сега ще карам недовършената си кола до събота, щото друго време за сервизи нямам.

Направо ми вадят очите тези панели, се едно някой ми бърка в :censored:
******************
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 21 Мар 2011 16:42

Леле майко.... mad.gif това на чисто нова Тойота?! Аз бих се отнесал до по-висша инстанция от ТМ България...Сигурно и те имат шефове...това е срам и позор!! wacko.gif Вдигни им един порядъчен скандал и не само да ти отстранят дефектите ами и да ти върнат част от парите, защото си ги дал за КАЧЕСТВО, а не за тук-таме сглобен интериор mellow.gif
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

ace
Мнения: 108
Регистриран на: 10 Фев 2009 21:36

Мнение от ace » 21 Мар 2011 16:44

Така като гледам е от алармата - явно са си оставили ръцете като са я слагали. За мен тук тойота няма грешка, ТМ ауто са за претрепване. Типичната българска писюрщина яко ги тресе - контролът на качество никакъв го няма.

Аватар
Dizzle
Мнения: 819
Регистриран на: 22 Дек 2009 15:58
Местоположение: София/Русе

Мнение от Dizzle » 21 Мар 2011 16:54

wacko.gif и това ми било "чисто нова кола"... вдигай скандал даже им кажи да ти я сменят с нова,щото това на нищо не прилича. и аз имах проблем с пластмасите. гаранционно ми ги "нагласиха",като след това естествено пак се разкачиха.такива неща сам започнах да си ги бутам,щото в ТМ като пипнат едно нещо скоро пак се скапва + бонус още нещо около него..
Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250

Mustey
Мнения: 16
Регистриран на: 21 Мар 2011 14:23

Мнение от Mustey » 21 Мар 2011 17:01

значи, ще стоя да ги наглеждам, ако ми изкарат някакво лепило да мажат, ще им кажа че тази кола (както и другата ми) няма да влиза в сервиза им повече, дори и за гаранционно обслужване, камо ли, аз като клиент. Искам да видя как някой компетентен идва и решава проблема с техника и знания, не с блъскане и лепило.
******************
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 21 Мар 2011 17:17

мдааа побългарена тойота е това,честито! :thumbsup:
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Владислав
Мнения: 670
Регистриран на: 23 Окт 2009 18:40
Местоположение: София,България

Мнение от Владислав » 21 Мар 2011 17:27

Така като гледам-не е от алармата-за нея не се разглобява нито централната колонка,нито кората на вратата...Но както каза колегата-това него НЕ ГО интересува.Факт е че има недоглеждане.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...

Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6

tanto
Мнения: 86
Регистриран на: 05 Яну 2011 17:34
Местоположение: София

Мнение от tanto » 21 Мар 2011 18:40

Така е! ТМ Ауто като кажат "Добро утро!" трябва да гледате къде е слънцето! Просто много са си повярвали, предвид че тойота са много разпространени в София и имат държанието на монополист!

Проблемите от снимките са супер неприятни, особено когато си им дал сума пари за нова кола, но все пак са поправими и аз пожелавам колегата да няма други оплаквания. Аз днес си продадох Яриса и въпреки много проблеми, които ми даде последната година (за които донякъде и аз бях виновен, донякъде и ТМ Ауто) вече ми липсва (особено разхода на гориво)!

А иначе трябва да се създаде потребителска култура и да свикнем да гледаме какво купуваме! Комисията за защита на конкуренцията въпреки всичките си недостатъци и популистко държание на моменти, се раздава доста напоследък и ако имате сериозни оплаквания подавате сигнал и те проверяват. Търговците знаят това и когато се използва КЗП като жокер при оплаквания стават много отзивчиви. Така че в събота, когато колегата отиде до тях да се разправя, може да подхвърли и това.

Аватар
BIS
Мнения: 438
Регистриран на: 20 Яну 2011 15:57
Местоположение: Варна

Мнение от BIS » 22 Мар 2011 17:04

Колега,искай някаква компенсация от ТМ Ауто,защото това е подигравка с клиента!Такива очевадни дефекти няма дори по автосалоните за автмобили втора ръка mad.gif ! Все пак говориме за ТОЙОТА,и това е недопустимо да излезе такъв автомобил от представител на марката! Тормози ги до дупка!Успех! :thumbsup:
TOYOTA Avensis D4D-2002g.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 10 госта