Много съм разочарован от новия ми Ярис!!!
Много съм разочарован от новия ми Ярис!!!
Здрасти,
От вчера станах ваш съфорумник. Много се чудих каква кола да купя и тъй като имам РАВ4 купена нова и съм много доволен, реших пак да заложа на ТМ Ауто.
Кво да ви кажа, РАВ4ката ми може да е базов модел ама от вътре е безупречно качествено направена. Яриската ми даже не е базов модел ама има ДЕФЕКТИ!!!
Казах му на продавача че залагам на Тойота предимно заради качеството и издържливоста и се смяхме малко на Шевролетите. Казах му че искам нова защото не ми се занимава с сервизи.
Амиии... Дойде колата и вижте снимките... Явно пак ще се ходи на сервизи. Не съм ги видял тези забележки на място защото не си и помислих да проверявам ТОЙОТА... Гаранцията си важи - обаче отиде идеата за "земи си нова кола за да нямаш проблеми"
http://img12.imageshack.us/img12/613/01liavpanelok.jpg - ляв панел - ок
http://img96.imageshack.us/img96/9683/0 ... defekt.jpg - десен - дефект
http://img13.imageshack.us/img13/3387/0 ... redaok.jpg - дясна греда - ок
http://img215.imageshack.us/img215/5083 ... defekt.jpg - лява - дефект
Много съм разочарован, това е отвратително, май друг път няма да избера Тойота, въпреки че, с втората си кола от там за 2 години им станах нещо като редовен клиент.
Чудя се, ако така са сглобили интериора, как ли са сглобили механиката и дали няма да се разпадне колата на пътя?
Какво ме съветвате да правя, освен очевидното, да хода в сервиза им, да ми го оправят?
От вчера станах ваш съфорумник. Много се чудих каква кола да купя и тъй като имам РАВ4 купена нова и съм много доволен, реших пак да заложа на ТМ Ауто.
Кво да ви кажа, РАВ4ката ми може да е базов модел ама от вътре е безупречно качествено направена. Яриската ми даже не е базов модел ама има ДЕФЕКТИ!!!
Казах му на продавача че залагам на Тойота предимно заради качеството и издържливоста и се смяхме малко на Шевролетите. Казах му че искам нова защото не ми се занимава с сервизи.
Амиии... Дойде колата и вижте снимките... Явно пак ще се ходи на сервизи. Не съм ги видял тези забележки на място защото не си и помислих да проверявам ТОЙОТА... Гаранцията си важи - обаче отиде идеата за "земи си нова кола за да нямаш проблеми"
http://img12.imageshack.us/img12/613/01liavpanelok.jpg - ляв панел - ок
http://img96.imageshack.us/img96/9683/0 ... defekt.jpg - десен - дефект
http://img13.imageshack.us/img13/3387/0 ... redaok.jpg - дясна греда - ок
http://img215.imageshack.us/img215/5083 ... defekt.jpg - лява - дефект
Много съм разочарован, това е отвратително, май друг път няма да избера Тойота, въпреки че, с втората си кола от там за 2 години им станах нещо като редовен клиент.
Чудя се, ако така са сглобили интериора, как ли са сглобили механиката и дали няма да се разпадне колата на пътя?
Какво ме съветвате да правя, освен очевидното, да хода в сервиза им, да ми го оправят?
******************
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33
а, забравих даже за ръчката на скоростния лост, поръчах си тази кожената от Ярис спорт, като дойдох да приема колата, беше разглобена една халка от нея, която сам си я сглобих (абе аз от Икеа ли си купих кола?) на място и казах на продавача че няма проблем, аз съм инжинер...
******************
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33
Много неприятно...Съжалявам за случката.
Проблемите със сигурност са дразнещи-макар и чисто козметични.Успокой се-отиди в ТМ и ще ти бъдат отстранени.Такива да са проблемите,които ще имаш с този автомобил.Пожелавам ти много хубави мигове с новата кола и още повече безаварийни километри. 


Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
не изключвам това да са индиянците които монтират алармите. Тя според мен не е фабрична а монтирана тука.
АМА КАКВО МЕ ИНТЕРЕСУВААА??
АМА КАКВО МЕ ИНТЕРЕСУВААА??
******************
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33
Планирах да влезна тук да се похваля и да питам как да и угаждам на количката ми, вместо това, се налага да ви съветвам да си отваряте очите и да не ги слушате продавачите като ви говорят за КАЧЕСТВО (да бе, виждам)... Сега ще карам недовършената си кола до събота, щото друго време за сервизи нямам.
Направо ми вадят очите тези панели, се едно някой ми бърка в
Направо ми вадят очите тези панели, се едно някой ми бърка в

******************
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Леле майко....
това на чисто нова Тойота?! Аз бих се отнесал до по-висша инстанция от ТМ България...Сигурно и те имат шефове...това е срам и позор!!
Вдигни им един порядъчен скандал и не само да ти отстранят дефектите ами и да ти върнат част от парите, защото си ги дал за КАЧЕСТВО, а не за тук-таме сглобен интериор 




Toyota Auris 2007, 1.4 D4D
Lexus IS 250
Lexus IS 250
значи, ще стоя да ги наглеждам, ако ми изкарат някакво лепило да мажат, ще им кажа че тази кола (както и другата ми) няма да влиза в сервиза им повече, дори и за гаранционно обслужване, камо ли, аз като клиент. Искам да видя как някой компетентен идва и решава проблема с техника и знания, не с блъскане и лепило.
******************
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33
Предварително се извинявам за правописните и граматическите ми грешки.
******************
Yuki: 2009 Toyota Rav4 4x4 2.0I
Kamiko: 2011 Toyota Yaris 1.33
Така е! ТМ Ауто като кажат "Добро утро!" трябва да гледате къде е слънцето! Просто много са си повярвали, предвид че тойота са много разпространени в София и имат държанието на монополист!
Проблемите от снимките са супер неприятни, особено когато си им дал сума пари за нова кола, но все пак са поправими и аз пожелавам колегата да няма други оплаквания. Аз днес си продадох Яриса и въпреки много проблеми, които ми даде последната година (за които донякъде и аз бях виновен, донякъде и ТМ Ауто) вече ми липсва (особено разхода на гориво)!
А иначе трябва да се създаде потребителска култура и да свикнем да гледаме какво купуваме! Комисията за защита на конкуренцията въпреки всичките си недостатъци и популистко държание на моменти, се раздава доста напоследък и ако имате сериозни оплаквания подавате сигнал и те проверяват. Търговците знаят това и когато се използва КЗП като жокер при оплаквания стават много отзивчиви. Така че в събота, когато колегата отиде до тях да се разправя, може да подхвърли и това.
Проблемите от снимките са супер неприятни, особено когато си им дал сума пари за нова кола, но все пак са поправими и аз пожелавам колегата да няма други оплаквания. Аз днес си продадох Яриса и въпреки много проблеми, които ми даде последната година (за които донякъде и аз бях виновен, донякъде и ТМ Ауто) вече ми липсва (особено разхода на гориво)!
А иначе трябва да се създаде потребителска култура и да свикнем да гледаме какво купуваме! Комисията за защита на конкуренцията въпреки всичките си недостатъци и популистко държание на моменти, се раздава доста напоследък и ако имате сериозни оплаквания подавате сигнал и те проверяват. Търговците знаят това и когато се използва КЗП като жокер при оплаквания стават много отзивчиви. Така че в събота, когато колегата отиде до тях да се разправя, може да подхвърли и това.
Колега,искай някаква компенсация от ТМ Ауто,защото това е подигравка с клиента!Такива очевадни дефекти няма дори по автосалоните за автмобили втора ръка
! Все пак говориме за ТОЙОТА,и това е недопустимо да излезе такъв автомобил от представител на марката! Тормози ги до дупка!Успех! 


TOYOTA Avensis D4D-2002g.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта