тва нещо като ''извади го навътре''
и все пак тая дилема е разрешена чрез краен изключвател на педала на газта или дроселовата клапа и принудителен празен ход чрез степ мотора когато оборотите паднат под 1500

Изненада: точно тоя Аурис 1.33 си ИМА краен изключвател (ай сиктир)Bass_Man написа:А крайни изключватели не се ползват от мнооого отдавна към днешна дата нещата са решени в ЕКУ-то .
Ти беше казал,че водата е по-лека от нафтата. laugh.gifcoolone написа:Изненада: точно тоя Аурис 1.33 си ИМА краен изключвател (ай сиктир)Bass_Man написа:А крайни изключватели не се ползват от мнооого отдавна към днешна дата нещата са решени в ЕКУ-то .
и благодарение на него (и на потенциометъра разбира се) ЕКУ-то разбира, че си отнел газта
Благодарение на същият този краен изключвател работят разни софтуерни решения като Steptronic, Kicktronic и дори Brake Assist (ай пак сиктир) Просто вече го вграждат в самия потенциометър на педала
biggrin.gif biggrin.gif Особенно на някой зил , с един два неработещи цилиндри laugh.gif laugh.gifslowtraveler написа:..................
Много много отдавна някои от карбураторите нямаха ППХ, и при спускане по надолнище през ауспуха се чуваха ужасяващи гърмове (като на рали автомобилите). ....................
Даже не само крайни изключватели има ами и един два шалтера + четири ЦК ключета в посока за да се хване по-точно моментаdiesel_power написа:Ти беше казал,че водата е по-лека от нафтата. laugh.gifcoolone написа:Изненада: точно тоя Аурис 1.33 си ИМА краен изключвател (ай сиктир)Bass_Man написа:А крайни изключватели не се ползват от мнооого отдавна към днешна дата нещата са решени в ЕКУ-то .
и благодарение на него (и на потенциометъра разбира се) ЕКУ-то разбира, че си отнел газта
Благодарение на същият този краен изключвател работят разни софтуерни решения като Steptronic, Kicktronic и дори Brake Assist (ай пак сиктир) Просто вече го вграждат в самия потенциометър на педала
![]()
И тогава беше убеден в това ,което казваш.
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта