Снижаване на окачването Celica T18 STI 5 Gen

Аватар
TUNGO
Мнения: 152
Регистриран на: 18 Фев 2008 23:34
Местоположение: Велико Търново

Снижаване на окачването Celica T18 STI 5 Gen

Мнение от TUNGO » 06 Мар 2011 05:44

Здравейте понеже реших да смъкна малко колата с минимални средства за да седи по-добре на новите джанти (16/45) да се допитам до вас възможно ли е само с рязане на прожините с една навивка да я смъкна грубо казано с 2 3 пръста надолу от стандартното :)
Прикачени файлове
17039_106806012668955_100000186705108_173472_2597300_n.jpg
17039_106806012668955_100000186705108_173472_2597300_n.jpg (48.86 KiB) Преглеждано 2010 пъти

Аватар
beri1
Мнения: 94
Регистриран на: 08 Авг 2008 17:36

Re: Снижаване на окачването Celica T18 STI 5 Gen

Мнение от beri1 » 17 Мар 2011 14:46

TUNGO написа:Здравейте понеже реших да смъкна малко колата с минимални средства за да седи по-добре на новите джанти (16/45) да се допитам до вас възможно ли е само с рязане на прожините с една навивка да я смъкна грубо казано с 2 3 пръста надолу от стандартното :)
Недей се подава на сектата Пернишки Тюнинг, ще си прецакаш окачването на 100% smile.gif

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 17 Мар 2011 16:19

Ще стане, но мисля че ще падне повече от 2 пръста :) Ще прекомпресираш амортесьора и няма да работи съвсем като хората, ама ще го преживееш. Също така няма да постигнеш нещо кой знае какво освен, че ще смъкнеш центъра на тежестта и ще изглежда яко. Но пък кво ти дреме, като за без пари толкова.

Аватар
Ich0
Мнения: 73
Регистриран на: 07 Май 2009 20:09
Местоположение: Враца

Мнение от Ich0 » 17 Мар 2011 17:37

Понеже и мен ме вълнува същия въпрос за смъкване на колата, обаче за 6-та генерация Селика.. Надявам се колегата да не се сърди, че му ползвам темата.

Има ли някой, който е рязал пружините по тоя начин ? За 6-та генерация от известно време се интересувам какви окачвания има и като че ли тук в България няма намиране на по-ниско окачване. Алтернативите са от чужбина и комплект с пружини и амортесьори отива над 1000 лева. Може ли да се сменят само пружините и да си останат оригиналните амортисьори ? Това ще ги досъсипе ли ?

mar29
Мнения: 216
Регистриран на: 12 Окт 2010 18:21
Местоположение: България

Смъкване

Мнение от mar29 » 17 Мар 2011 21:32

Не се занимавайте с глупости .....колеги. При цена на бензина от грубо 2.50лв за 1 литър !!!!
Гледайте да са пълни резервоарите,сменени консумативите,готини женски бедра до скоростния лост...........и лек и безавариен секс.
Какво им се вживявате толкова ,не ми е ясно.
Сега ,разбирам да сте скъсали по някакъв си начин пружина и да се налага да купувате нови,че тогава да сложите евентуално по-къси,ама да режете здрави елементи............НЕ СЕ ЗАНИМАВАЙТЕ С ГЛУПОСТИ.
Помнете ми думата,че утрешния ден като решите да смените колата,защото просто се е изчерпала като усещане за вас,та тогава почти никой няма да оцени какво и колко пари сте наляли в нея.Само ще ви кажат,че в интернет ,еди кой си я продава същия модел за по-малко пари.Аз моята като налях маса пари и като я пуснах на малко под цената,за която ми е излязла,само звъняха и ме питаха:АМИ КАТО СИ СМЕНИЛ ТОЛКОВА НЕЩА,ЗАЩО Я ПРОДАВАШ,КЪДЕ Е УЛОВКАТА?
После я пуснах на много ,много под цената и започнаха да ме питат : ЗАЩО Е ТОЛКОВА ЕВТИНА-ДА НЕ Е ПОВРЕДЕНО НЕЩО?

Карайте си количките със здраве

А на TUNGO искам да кажа: ТАЗИ ГОДИНА,АКО ОТНОВО НАПРАВИШ СЪБИРАНЕ И ПАК СЕ ОБАДИШ,ОБЕЩАВАМ ДА ДОЙДА..........за разлика от миналата година cool.gif
Сужалявам много за пропуснатата възможност през 2010 г

ЖИВИ И ЗДРАВИ
Последно промяна от mar29 на 17 Мар 2011 23:06, променено общо 1 път.

Аватар
Ich0
Мнения: 73
Регистриран на: 07 Май 2009 20:09
Местоположение: Враца

Мнение от Ich0 » 17 Мар 2011 23:01

Нещата наистина са така ! Но нали винаги гледаме да пипнем отнякъде още малко и да ни е кеф biggrin.gif

А иначе се позамислих малко за вариант къси пружини и оригинални амортесьори - определено няма да е като хората, защото спортните амортисьри са с по-къс ход, а като съчетаем стандартни амортесьори с къси пружини може да започне да удря в тампоните при неравности или си зависи от пружината...

На събора имаше няколко Селики, които бяха свалени по-ниско. Ако някои от хората чете нека напише как е решил въпроса. Вероятно с истинско ниско окачване..

Аватар
Akima
Мнения: 7448
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 97 пъти
Получена  благодарност: 177 пъти

Мнение от Akima » 18 Мар 2011 01:35

Съвет от мен не режи пружините - това не ти е ChopShop London Garage! :thumbsup:

П.С.Мислил ли си как ще качиш някой по-висок бордюр? rolleyes.gif
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
DanielzZz
Мнения: 247
Регистриран на: 15 Юли 2009 13:59

Мнение от DanielzZz » 18 Мар 2011 09:44

По-добре си намери на търг по-твърди и къси пружини от Английския иБей.
Изображение
Everything else is just transportation...

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 18 Мар 2011 10:21

Ако колата е тази от снимката мисля, че се вижда ясно какво може да се направи, а то е: един приличен тунинг с подходящи алуминиеви джанти и нископрофилна гума.
Останалото са фантазии и проблеми с ГТП !

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 18 Мар 2011 13:52

Пичове, човека не пита дали има начин да го разубедите да си резне пружините. Задал е много прост въпрос на, който си има прост отговор. Да ще стане, и да ще изглежда по-добре на външен вид. Един полезен съвет не видях тука. Който не го е правил това няма нужда да обяснява как работата нямало да стане. Ефекта от купени ниски пружини със сток амортесьор е даже по-лош отколкото да резнеш стоковите. Второ няма да има никакъв проблем с ГТП, щото тука при ГТП никой не ги гледа тия неща, даже и на най-стриктните прегледи.Трето човека не иска да дава пари, което автоматично изключва всякакви други варианти, освен ако някой форумен философ не му подари едни афтърмаркет пружини ;)

P.S Отзад ще ти е малко по трудно понеже пружината е конусовидна, и няма да ляга перфектно във леглото като я резнеш. Може би ще трябва да пооформите малко леглото за да легне по-добре. Иначе има малък риска да се измъкне въпреки, че е само теоретично.

Аватар
beri1
Мнения: 94
Регистриран на: 08 Авг 2008 17:36

Мнение от beri1 » 18 Мар 2011 15:16

Слушай сега, вземаш здрава стоманена тел, свиваш пружината колкото ти харесва и вързваш, ако не ти хареса как изглежда може да се корегира, така ще и запазиш цялоста. biggrin.gif

И да спомена само, че без пари тунинг не става, освен в БГ.

mar29
Мнения: 216
Регистриран на: 12 Окт 2010 18:21
Местоположение: България

рязане

Мнение от mar29 » 18 Мар 2011 21:38

Ами той народа го е казал: "Три пъти мери,един път режи"............после пиши колко ти искат за оригиналните пружини. tongue.gif

Аватар
Ich0
Мнения: 73
Регистриран на: 07 Май 2009 20:09
Местоположение: Враца

Мнение от Ich0 » 19 Мар 2011 09:55

xtreme написа:Пичове, човека не пита дали има начин да го разубедите да си резне пружините. Задал е много прост въпрос на, който си има прост отговор. Да ще стане, и да ще изглежда по-добре на външен вид. Един полезен съвет не видях тука. Който не го е правил това няма нужда да обяснява как работата нямало да стане. Ефекта от купени ниски пружини със сток амортесьор е даже по-лош отколкото да резнеш стоковите. Второ няма да има никакъв проблем с ГТП, щото тука при ГТП никой не ги гледа тия неща, даже и на най-стриктните прегледи.Трето човека не иска да дава пари, което автоматично изключва всякакви други варианти, освен ако някой форумен философ не му подари едни афтърмаркет пружини ;)

P.S Отзад ще ти е малко по трудно понеже пружината е конусовидна, и няма да ляга перфектно във леглото като я резнеш. Може би ще трябва да пооформите малко леглото за да легне по-добре. Иначе има малък риска да се измъкне въпреки, че е само теоретично.

Колега, благодаря че даде светлина по въпроса.

Аватар
TUNGO
Мнения: 152
Регистриран на: 18 Фев 2008 23:34
Местоположение: Велико Търново

Мнение от TUNGO » 20 Мар 2011 04:59

Радвам се че има развитие по темата знаех си че и други хора са заинтересовани по тоя въпрос :) Та значи говорих с доста хора и четох и наистина разбрах че тоя евтиния вариант отпада :) ако се сменя пружина трябва да е по твърда с рязане не става другото което е че спорния амортисьор е с по къс ход дали ще бие горе не знам. при рязане на пружина иначе трябва да се намеси и преправяне на захващането понеже гледах пружини от т20 и горе има едно специфично захващане където както казвате трябва да си легне добре. спортно окачване в България наистина трудно се намира и струва скъпо ако ще идва от чужбина. Иначе селиката си е с задоволително заводско не е чак толкова лошо при мен проблема е че исках да няма много разстояние между гума вежда но ще реша проблема с по висока гума понеже сега е на 45 и за мой голям късмет излезе един приятел със селика на която разтоянието от централния болт до калник в с 3 см по малко от моето не знам защо е така но ще си ги разменим понеже пък той кара с 13ка и иска колата му да е по висока. Карал съм тази кола и няма проблеми със стоежа на пътя как е станало не знам но когато ги сменим и видя с очите си ще кажа и за другите :)

ааа колкото до събора biggrin.gif тази година ви очаквам всички на линия и даже още повече. Миналата година си изкарахме просто страхотно имаше големи маниаци. Абе общо взето всички дето карат Селики са много печени biggrin.gif Скоро ще пусна пак тема и тоя път нека изберем по-топла дата за да може да купонясваме вечерта покрай скарите и изстудяваме бирките в езерцето на хълма Ксилифор.
Стягайте колите и за пистата че там ще е най-голямото шоу biggrin.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта