Avensis 2.0 D4D 2004

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
ombreto78
Мнения: 2
Регистриран на: 06 Мар 2011 20:02
Местоположение: Plovdiv

Avensis 2.0 D4D 2004

Мнение от ombreto78 » 06 Мар 2011 20:21

Колеги много съм се запалил по Авенсис 2.0 Д4Д 2004. Интересува ме окачването зраво ли е и дали колата вози меко като лимозина? Оцениявам всеки опит за помощ.

Аватар
paiser
Мнения: 39
Регистриран на: 02 Юни 2009 11:23
Местоположение: София

Мнение от paiser » 06 Мар 2011 21:20

Авенсиса няма проблеми с окачването. Много здрав, даже "идиотоустоичиво" wink.gif Возията е перфектно балансирана - нито прекалено мека, нито прекалено твърда. Взимай смело, но прегледай избрания от теб екземпляр, защото окачването е здраво, но и скъпо!!! :thumbsup:

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 07 Мар 2011 00:17

Возията му е перфектна за този клас автомобил :thumbsup: !

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 07 Мар 2011 01:25

Окачването е много здраво! Съвместимо с нашите пътища wink.gif Широка, кола наистина съпоставима с класа на лимузините. Вози като лимузина, да, но лично според мен даже е прекалено меко...при по-остър завой и с малко по-висока скорост, пътниците на задната седалка наскачат върху вратата laugh.gif Като цяло много добъре си се насочил и дано да попаднеш на читав модел :thumbsup: успех!
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 07 Мар 2011 07:17

Аз карам точно такъв.
В момента е на повече от 180 000км и предницата е още здрава.
Скоро я преглеждах в сервиза на един съфорумник и той ми каза, че не е мръднала.
Колегите преди мен не споменаха и за пословичната икономичност на този двигател. Не е проблем при икономично каране да го свалиш на 4.7-4.8л.на 100км. Ако караш малко по-бързо 5.1-5.2л на 100км/ч.- това при 110-120км.
Взимай смело, но си отваряй очите в какво техническо състояние е, защото има всякакви шофъори. biggrin.gif
Имай предвид, че дурако устойчива техника НЯМА!
Аз лично, бих ти препоръчал комби. Идеално вътрешно пространство. :thumbsup:
Не се замисляй, взимай! wink.gif
След това ще го пастираме, полираме, ваксираме и става по-хубав от нов. :thumbsup: smile.gif
Последно промяна от Kiki на 07 Мар 2011 22:20, променено общо 1 път.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

ombreto78
Мнения: 2
Регистриран на: 06 Мар 2011 20:02
Местоположение: Plovdiv

Мнение от ombreto78 » 07 Мар 2011 13:21

Колеги благодаря ви много за мненията. Някой може ли да ми каже основните проблеми и дефекти и какъв е разхода на тази кола градако(само градско)

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 07 Мар 2011 19:39

ombreto78 написа:Колеги благодаря ви много за мненията. Някой може ли да ми каже основните проблеми и дефекти и какъв е разхода на тази кола градако(само градско)
Само градско е между 7.5-7.8.
За дефекти не мога да ти кажа, защото за 185 000км. не ми се е налагало да правя някакъв ремонт по Авенсиса.
Иска само качествено гориво и адекватна поддръжка-смяна на консумативите по предписание. Това е.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 08 Мар 2011 13:43

Чак за лимузина не можем да говорим но за класа си (upper-medium) си е приличен автомобил. Типичен бизнес или семеен автомобил без никаква или излишна екстравагандност. Всичко е там, където очакваш. Добре замислен, сравнително безшумен, плавна и умерено твърда возия. Хубави материали за интериора. Приятен за управление и чудесен за дълъг път.
Ако това Ви е първия автомобил от по-висок клас, мисля, че удоволствието ще е голямо.
Иначе, като при всеки автомобил на старо задължително: внимателен оглед за удари, усукване, подбиване на окачването, течове (малко вероятно но все пак), проверка на затваряне на врати, капаци, състояние на тапицерията, проверка работата на измервателните прибори, компютър; тестване и по възможност проверка на състоянието на ДВГ, окачване и системи в сервиз. АКо има сервизна история ще е добре.

Успех !

baba_metca
Мнения: 587
Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
Местоположение: София и Пазарджик

Мнение от baba_metca » 08 Мар 2011 16:03

ombreto78 написа:Колеги благодаря ви много за мненията. Някой може ли да ми каже основните проблеми и дефекти и какъв е разхода на тази кола градако(само градско)
Отностно проблеми по окачването и ходовата част на около 138 000км смених предни лагери, като от темата за оригиналните части ги намерих най-евтино по няма и 70лв с доставката за лагер. Друго за сега няма по окачването. Отностно други проблеми - скърцане на педала на съединителя, обикновенно заради две пластмасови втулки, които били доста евтини, но смяната им е трудна, проблеми с маховика на съединителя и дюзи на дизела. Освен тея 3 неща незнам дали има нещо друго масово. За тоя маховик и дюзи е писано много, има мнооого.
Карам с оригиналните джатни и съм ги изправял доста често (на сезон поне по една), но явно те обират големите удъри и затова се пази ходовата част. За разхода потвърждавам казаното от Кики, като мога да ти кажа, че за сега разход от 7.8 ми е бил най-големия зимата и в много, много горещите дни. Иначе на пролет градско съм правил и по 6.5 без проблем (ама няма студен старт, няма парно и няма климатик). Гледам че си писал разход за градско, само да ти кажа, че ако караш предимно на къси растояния (7-8км), тойота препоръчват графиците за смяна на масло и филтри да се съкращават наполовина. Т.е. разхода за тези неща ще ти легне двойно, защото ще ги сменяш два пъти по-често, но предполагам това важи и за останалите производители.

Отностно комби или седан съм писал и в други теми (http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=181 ... ht=#181985). За качеството на материалите и самото им позициониране аз лично съм изключително доволен. Няма остри ръбове, материалите се драскат доста по трудно от на някои други марки (от нокти на жените до сега нямам нито една драскотина). Големи бутони с отчетливо натискане, трудно може да натинеш друг бутон по погрешка. Виждат се абсолютно винати. Екрана на борд компютъра е направен да показва две неща едновременно с доста големи и отчетливи символи, което за мен е изключително удобно. Освен това дисплеите за борд компютъра, радиото (cd-то) и климатика са отделни, така винаги виждаш всичко необходимо, което е също много удобно. Слънчевите дни карам с очила с поляризация, защото таблото се отразява в предното стъкло и на мен лично ми е много неприятно, но аз съм така в каква и кола да се кача. Страничните колони са дебели (заради сигурността) и малко трябва да се внимава при завой, но проблема при 407 на Пежо например е още по-голям (при пежото има едни малки прозорчета пред страничните огладала, които още повече накъсват погледа). Препоръчвам ти модул за дневни светлини, защото зимата в слънчевите дни ще се затрудниш с километража, защото Авенсиса е с постоянно осветление на километража, което при пуснати фарове намаля силата си. Да може да го увеличиш, но е дразнещо постоянно да го увеличаваш денем, а нощем да го намаляш. Модела има много удобен подлакътник, който е и доста голяма жабка. 5-те звезди за сигурност важат за всички модификации на оборудване, за разлика от доста други модели на други производители в класа на Авенсис-а. Страничните огледала са доста големи и удобни, като почти нямат скосяване в края, а и двете са с еднаква големина, за разлика от някои немски модели. Антената за радиото е вградена, та няма как да ти я откраднат. За задните седалки има извод за 12V и много удобен подлакътник с поставка за 2 чаши. За друго не се сещам.

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 08 Мар 2011 22:21

Не че ще си купувам,ама с токчетата как е?За ноктите ясно. biggrin.gif

Аватар
digitalpr
Мнения: 437
Регистриран на: 21 Юни 2010 10:08
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път

Мнение от digitalpr » 08 Мар 2011 23:13

Страхотен автомобил, създаващ чувство за комфорт и тишина, в който дългия път е удоволствие. За двигателя не мога да кажа нищо, защото моя е бензинов.
Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL

jovko
Мнения: 76
Регистриран на: 03 Дек 2008 09:46
Местоположение: Разград

Мнение от jovko » 10 Мар 2011 23:18

Аз имам такъв автомобил! Сега е на 145 хил, в моите ръце е от 35 хил км. Страхотна кола! Много хубаво вози, двигателят е тих и икономичен с достатъчна мощност. Нямам забележки освен, че ми скърца съединителят. Аз съм истински впечатлен от тази кола.
TOYOTA Avensis T4 D-4D 2.0

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 11 Мар 2011 07:28

jovko написа:Аз имам такъв автомобил! Сега е на 145 хил, в моите ръце е от 35 хил км. Страхотна кола! Много хубаво вози, двигателят е тих и икономичен с достатъчна мощност. Нямам забележки освен, че ми скърца съединителят. Аз съм истински впечатлен от тази кола.
Скърцането на съединителя е много досадно.
Говорили сме на тази тема. Оправя се срежу смешните 5 лева и малко лежане под волана. По-добре отиди в "Пит Стоп" ще ти го оправят срещу 20 лева.
Това е единствения дефект, който е дал и моя Авенсис за 185 000км. ohmy.gif
П П Съжелявам, сега видях, че си от Разград! smile.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта