Avensis 2.0 D4D 2004
Avensis 2.0 D4D 2004
Колеги много съм се запалил по Авенсис 2.0 Д4Д 2004. Интересува ме окачването зраво ли е и дали колата вози меко като лимозина? Оцениявам всеки опит за помощ.
- KiLLeR
- Мнения: 1189
- Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
- Местоположение: Пловдив/София
- Получена благодарност: 1 път
Окачването е много здраво! Съвместимо с нашите пътища
Широка, кола наистина съпоставима с класа на лимузините. Вози като лимузина, да, но лично според мен даже е прекалено меко...при по-остър завой и с малко по-висока скорост, пътниците на задната седалка наскачат върху вратата laugh.gif Като цяло много добъре си се насочил и дано да попаднеш на читав модел
успех!


- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Аз карам точно такъв.
В момента е на повече от 180 000км и предницата е още здрава.
Скоро я преглеждах в сервиза на един съфорумник и той ми каза, че не е мръднала.
Колегите преди мен не споменаха и за пословичната икономичност на този двигател. Не е проблем при икономично каране да го свалиш на 4.7-4.8л.на 100км. Ако караш малко по-бързо 5.1-5.2л на 100км/ч.- това при 110-120км.
Взимай смело, но си отваряй очите в какво техническо състояние е, защото има всякакви шофъори. biggrin.gif
Имай предвид, че дурако устойчива техника НЯМА!
Аз лично, бих ти препоръчал комби. Идеално вътрешно пространство.
Не се замисляй, взимай!
След това ще го пастираме, полираме, ваксираме и става по-хубав от нов.

В момента е на повече от 180 000км и предницата е още здрава.
Скоро я преглеждах в сервиза на един съфорумник и той ми каза, че не е мръднала.
Колегите преди мен не споменаха и за пословичната икономичност на този двигател. Не е проблем при икономично каране да го свалиш на 4.7-4.8л.на 100км. Ако караш малко по-бързо 5.1-5.2л на 100км/ч.- това при 110-120км.
Взимай смело, но си отваряй очите в какво техническо състояние е, защото има всякакви шофъори. biggrin.gif
Имай предвид, че дурако устойчива техника НЯМА!
Аз лично, бих ти препоръчал комби. Идеално вътрешно пространство.

Не се замисляй, взимай!

След това ще го пастираме, полираме, ваксираме и става по-хубав от нов.


Последно промяна от Kiki на 07 Мар 2011 22:20, променено общо 1 път.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Само градско е между 7.5-7.8.ombreto78 написа:Колеги благодаря ви много за мненията. Някой може ли да ми каже основните проблеми и дефекти и какъв е разхода на тази кола градако(само градско)
За дефекти не мога да ти кажа, защото за 185 000км. не ми се е налагало да правя някакъв ремонт по Авенсиса.
Иска само качествено гориво и адекватна поддръжка-смяна на консумативите по предписание. Това е.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Чак за лимузина не можем да говорим но за класа си (upper-medium) си е приличен автомобил. Типичен бизнес или семеен автомобил без никаква или излишна екстравагандност. Всичко е там, където очакваш. Добре замислен, сравнително безшумен, плавна и умерено твърда возия. Хубави материали за интериора. Приятен за управление и чудесен за дълъг път.
Ако това Ви е първия автомобил от по-висок клас, мисля, че удоволствието ще е голямо.
Иначе, като при всеки автомобил на старо задължително: внимателен оглед за удари, усукване, подбиване на окачването, течове (малко вероятно но все пак), проверка на затваряне на врати, капаци, състояние на тапицерията, проверка работата на измервателните прибори, компютър; тестване и по възможност проверка на състоянието на ДВГ, окачване и системи в сервиз. АКо има сервизна история ще е добре.
Успех !
Ако това Ви е първия автомобил от по-висок клас, мисля, че удоволствието ще е голямо.
Иначе, като при всеки автомобил на старо задължително: внимателен оглед за удари, усукване, подбиване на окачването, течове (малко вероятно но все пак), проверка на затваряне на врати, капаци, състояние на тапицерията, проверка работата на измервателните прибори, компютър; тестване и по възможност проверка на състоянието на ДВГ, окачване и системи в сервиз. АКо има сервизна история ще е добре.
Успех !
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Отностно проблеми по окачването и ходовата част на около 138 000км смених предни лагери, като от темата за оригиналните части ги намерих най-евтино по няма и 70лв с доставката за лагер. Друго за сега няма по окачването. Отностно други проблеми - скърцане на педала на съединителя, обикновенно заради две пластмасови втулки, които били доста евтини, но смяната им е трудна, проблеми с маховика на съединителя и дюзи на дизела. Освен тея 3 неща незнам дали има нещо друго масово. За тоя маховик и дюзи е писано много, има мнооого.ombreto78 написа:Колеги благодаря ви много за мненията. Някой може ли да ми каже основните проблеми и дефекти и какъв е разхода на тази кола градако(само градско)
Карам с оригиналните джатни и съм ги изправял доста често (на сезон поне по една), но явно те обират големите удъри и затова се пази ходовата част. За разхода потвърждавам казаното от Кики, като мога да ти кажа, че за сега разход от 7.8 ми е бил най-големия зимата и в много, много горещите дни. Иначе на пролет градско съм правил и по 6.5 без проблем (ама няма студен старт, няма парно и няма климатик). Гледам че си писал разход за градско, само да ти кажа, че ако караш предимно на къси растояния (7-8км), тойота препоръчват графиците за смяна на масло и филтри да се съкращават наполовина. Т.е. разхода за тези неща ще ти легне двойно, защото ще ги сменяш два пъти по-често, но предполагам това важи и за останалите производители.
Отностно комби или седан съм писал и в други теми (http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=181 ... ht=#181985). За качеството на материалите и самото им позициониране аз лично съм изключително доволен. Няма остри ръбове, материалите се драскат доста по трудно от на някои други марки (от нокти на жените до сега нямам нито една драскотина). Големи бутони с отчетливо натискане, трудно може да натинеш друг бутон по погрешка. Виждат се абсолютно винати. Екрана на борд компютъра е направен да показва две неща едновременно с доста големи и отчетливи символи, което за мен е изключително удобно. Освен това дисплеите за борд компютъра, радиото (cd-то) и климатика са отделни, така винаги виждаш всичко необходимо, което е също много удобно. Слънчевите дни карам с очила с поляризация, защото таблото се отразява в предното стъкло и на мен лично ми е много неприятно, но аз съм така в каква и кола да се кача. Страничните колони са дебели (заради сигурността) и малко трябва да се внимава при завой, но проблема при 407 на Пежо например е още по-голям (при пежото има едни малки прозорчета пред страничните огладала, които още повече накъсват погледа). Препоръчвам ти модул за дневни светлини, защото зимата в слънчевите дни ще се затрудниш с километража, защото Авенсиса е с постоянно осветление на километража, което при пуснати фарове намаля силата си. Да може да го увеличиш, но е дразнещо постоянно да го увеличаваш денем, а нощем да го намаляш. Модела има много удобен подлакътник, който е и доста голяма жабка. 5-те звезди за сигурност важат за всички модификации на оборудване, за разлика от доста други модели на други производители в класа на Авенсис-а. Страничните огледала са доста големи и удобни, като почти нямат скосяване в края, а и двете са с еднаква големина, за разлика от някои немски модели. Антената за радиото е вградена, та няма как да ти я откраднат. За задните седалки има извод за 12V и много удобен подлакътник с поставка за 2 чаши. За друго не се сещам.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Скърцането на съединителя е много досадно.jovko написа:Аз имам такъв автомобил! Сега е на 145 хил, в моите ръце е от 35 хил км. Страхотна кола! Много хубаво вози, двигателят е тих и икономичен с достатъчна мощност. Нямам забележки освен, че ми скърца съединителят. Аз съм истински впечатлен от тази кола.
Говорили сме на тази тема. Оправя се срежу смешните 5 лева и малко лежане под волана. По-добре отиди в "Пит Стоп" ще ти го оправят срещу 20 лева.
Това е единствения дефект, който е дал и моя Авенсис за 185 000км.

П П Съжелявам, сега видях, че си от Разград!

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 7 госта