ТЛК 90 компресия на дизела
ТЛК 90 компресия на дизела
Колеги,каня се тия дни да се заимам с Крузер 90 дизел 163 к.с. Ще я карам в Русия,а тука зимата пада до -30,та ми се ще да съм уверен,че ще пали. Каква трябва да е компресията???
- Akima
- Мнения: 7448
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 177 пъти
Добро пожаловать на форум!
Сега да се върнем на родния език - за колко рубли/долари ти я предлагат и сигурен ли си в произхода на колата - доколкото знам Тойота не продават дизел в Русия заради лошото му качество и съответно не могат да дадат гаранция.От там и дизеловите модели на ТЛК са любими на джамбазите - тук могат да ти разкажат за 2 поредни кражби от един и същ човек.
С едно добро първоначално обслужване и хубава премиум нафта не би трябвало да имаш проблеми - в Петербург поне аз не съм чувал чак за -30 °C но -20 °C си ги има редовно.
Постоянно ли живееш в Северната Венеция или планираш да върнеш колата към БГ?
Ако имаш предвид конкретен автомобил дай линк към обява или снимки - иначе с покупката на коли втора ръка не остава друго освен да ти пожелаем:
Ни пуха ни пера!


Сега да се върнем на родния език - за колко рубли/долари ти я предлагат и сигурен ли си в произхода на колата - доколкото знам Тойота не продават дизел в Русия заради лошото му качество и съответно не могат да дадат гаранция.От там и дизеловите модели на ТЛК са любими на джамбазите - тук могат да ти разкажат за 2 поредни кражби от един и същ човек.

С едно добро първоначално обслужване и хубава премиум нафта не би трябвало да имаш проблеми - в Петербург поне аз не съм чувал чак за -30 °C но -20 °C си ги има редовно.
Постоянно ли живееш в Северната Венеция или планираш да върнеш колата към БГ?
Ако имаш предвид конкретен автомобил дай линк към обява или снимки - иначе с покупката на коли втора ръка не остава друго освен да ти пожелаем:
Ни пуха ни пера!

- Akima
- Мнения: 7448
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 177 пъти
Забравих да допълня - компресията на 3.0 дизел с турбо е 21.2:1.
Повече за този двигател може да научиш тук - http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_KZ_engine!

Повече за този двигател може да научиш тук - http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_KZ_engine!

-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 23 пъти
biggrin.gifAkima написа:Забравих да допълня - компресията на 3.0 дизел с турбо е 21.2:1.![]()
Повече за този двигател може да научиш тук - http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_KZ_engine!
- Akima
- Мнения: 7448
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 177 пъти
Scott написа:Айде пак се почна ....Akima написа:компресията на 3.0 дизел с турбо е 21.2:1...
Ако съм сбъркал моля поправи ме,ако не моля те спри да спамиш темата на човека!1KZ-TE
The 1KZ-TE is a 3.0 L (2982 cc), 4 cylinders, SOHC, 2 valves per cylinder turbo diesel engine with indirect injection. Bore is 96 mm and stroke is 103 mm, with a compression ratio of 21.2:1. Maximum output is 130 hp (97 kW) @ 3600 rpm with maximum torque of 29.3 kgf·m (287 N·m) @ 2000 rpm. Redline is 4400 rpm. First produced in 1993, it is still used in new model vehicles today. 1KZ-TE also adopt the electronically controlled fuel injection, ETCS-i (Electronic Throttle Control System - intelligent) technology which is similar in basic construction to a modern gasoline injector, although utilizing considerably higher injection pressures, it is an indirect injection engine which gives it a significant efficiency and fuel consumption penalty. It was replaced in most markets with the 1KD-FTV engine which uses common-rail direct injection and delivers more horsepower while using considerably less fuel.

http://www.offroad-bulgaria.com/archive ... 02107.html

- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Сбъркал сиAkima написа:
Ако съм сбъркал моля поправи ме,
http://www.offroad-bulgaria.com/archive ... 02107.html

При тази компресия дето си писал и тук ще пали трудно зимата, да не говоим за Русия ..

Това което си дал, е степента на сгъстяване, а компресияга трябва да е над 30 бара ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
[quote="Akima"]Добро пожаловать на форум!
Сега да се върнем на родния език - за колко рубли/долари ти я предлагат и сигурен ли си в произхода на колата - доколкото знам Тойота не продават дизел в Русия заради лошото му качество и съответно не могат да дадат гаранция.От там и дизеловите модели на ТЛК са любими на джамбазите - тук могат да ти разкажат за 2 поредни кражби от един и същ човек.
С едно добро първоначално обслужване и хубава премиум нафта не би трябвало да имаш проблеми - в Петербург поне аз не съм чувал чак за -30 °C но -20 °C си ги има редовно.
Постоянно ли живееш в Северната Венеция или планираш да върнеш колата към БГ?
Ако имаш предвид конкретен автомобил дай линк към обява или снимки - иначе с покупката на коли втора ръка не остава друго освен да ти пожелаем:
Ни пуха ни пера!
аз живея в СПб и искам да си докарам Крузер от БГ-ако има идеи и предложения ... Тука са много по-скъпи. Въпроса беше мога ли сам да премеря компресията(преди имах дизелова фиеста и там ставаше лесно)нз колко са достъпни подгряващите свещи на ТЛК и колко трябва да е компресията? Не зн.доколко мога да се доверя на фирмените сервизи в БГ

Сега да се върнем на родния език - за колко рубли/долари ти я предлагат и сигурен ли си в произхода на колата - доколкото знам Тойота не продават дизел в Русия заради лошото му качество и съответно не могат да дадат гаранция.От там и дизеловите модели на ТЛК са любими на джамбазите - тук могат да ти разкажат за 2 поредни кражби от един и същ човек.

С едно добро първоначално обслужване и хубава премиум нафта не би трябвало да имаш проблеми - в Петербург поне аз не съм чувал чак за -30 °C но -20 °C си ги има редовно.
Постоянно ли живееш в Северната Венеция или планираш да върнеш колата към БГ?
Ако имаш предвид конкретен автомобил дай линк към обява или снимки - иначе с покупката на коли втора ръка не остава друго освен да ти пожелаем:
Ни пуха ни пера!
аз живея в СПб и искам да си докарам Крузер от БГ-ако има идеи и предложения ... Тука са много по-скъпи. Въпроса беше мога ли сам да премеря компресията(преди имах дизелова фиеста и там ставаше лесно)нз колко са достъпни подгряващите свещи на ТЛК и колко трябва да е компресията? Не зн.доколко мога да се доверя на фирмените сервизи в БГ
Последно промяна от Валери на 10 Мар 2011 05:49, променено общо 1 път.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ако имаш компресомер няма проблем да си я премериш но нямам под ръка мануалче за ЛК за да ти кажа колко точно трябва е компресията . Вземи си дръпни едно така и така си се ориентирал към този автомобил . По руските торенти не може да няма
!
Иначе мирот сега е в пълно щастие най-накрая намери някой , който не прави разлика между степен и компресия сигурно си е прехапал езика от кеф
. Не може да се отрече , че е доста полезен на форума само чака някой да сгреши за да почне да спами евалата мирот ти си форумен бог
!

Иначе мирот сега е в пълно щастие най-накрая намери някой , който не прави разлика между степен и компресия сигурно си е прехапал езика от кеф


- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
еми как,както в чукотка продават млякото,пък всеки да му мисли,с ренде ли да я настърже или как. biggrin.gifBass_Man написа:Ами те ако нямат как ще му я сипят ?...
но без майтап,такива големи % бензин в нафтата гарантирано няма да са много добре за двигателя.освен това си мисля,че като се подкара колата на -30 веднага ще се обледят тръбичките и горивния филтър и ще колабира.на мен ми се случи при -20 и то със EU нафта(SLO).
Ами карат си ги тука дизелите постоянно и нищо не им замръзва.
С компа съм на Вие и не мога нищо да си сваля
Давайте съвети-колко са коректни в БГ фирмените сервизи,може ли да им се вярва,щото тука взех преди време 1 мондео,в сервиэа казаха че е добре а след месец бях на основен ремонт
Ако знаете читава машинка давайте съвети,преложения...
С компа съм на Вие и не мога нищо да си сваля


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта