Въпрос за свещи NGK иридиум + платина

krasikalchev
Мнения: 108
Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
Местоположение: Русе

Въпрос за свещи NGK иридиум + платина

Мнение от krasikalchev » 27 Фев 2011 21:23

Здравейте колеги,
търся информация за свещи на NGK иридиеви с платинено покритие на отрицателния електрод. По каталог от Denso за двигател 4AFE дават VK20 или VK20Y, но не мога да разбера на кой модел по NGK съответстват. Едно приятелче си бил купил такива за Сузуки Витара/ 2л / 2001 г. но вече не му трябват щото джипа го няма и ще ми ги подари. Каза че бройката била към 40 - 50 лева., но не знам дали ще паснат на моя двигател. Свещите ще дойдат при мен след около седмица и ше знам точно какви са но ако някой знае кой модел точно е за моя двигател, ще съм благодарен за инфото. Изтеглих каталога на NGK за 2010 г. но не намерих нужната информация - дават само модела на обикновените свещи. След едночасово търсене в Google успях да разбера само, че на GEo Prism 1,6 4AFE пасват IFR5T11, обаче по каталога на DENSO този модел го дават като аналог нa VK16. За други модели двигатели (1AZ - FE, 2ZZ- GE) работещи с IK20 и VK20 на Denso, по NGK дават IFR6T11 за този тип двигател. Объркването е пълно :(. Някой може ли да каже какво точно подхожда за 4 AFE. Аз в момента съм с IK20 ( iridium) и съм много доволен, но предполагам, че иридий + платина ще е още по добре.
Благодаря предварително.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Re: Въпрос за свещи NGK иридиум + платина

Мнение от Scott » 27 Фев 2011 21:31


Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Въпрос за свещи NGK иридиум + платина

Мнение от Bass_Man » 28 Фев 2011 03:15

krasikalchev написа:............ Аз в момента съм с IK20 ( iridium) и съм много доволен, но предполагам, че иридий + платина ще е още по добре.
Благодаря предварително.
Е какво очакваш да стане с тези свещи ? Принципно + им е , че са много издръжливи , а не че ще ти хвръкне колата , като ги сложиш . Даже съм съвсем сигурен , че щом в момента си със скъпи свещи нищо няма да се промени .

krasikalchev
Мнения: 108
Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
Местоположение: Русе

Мнение от krasikalchev » 28 Фев 2011 11:42

Здравей Bass_Мan,
сигурен съм че ще е така, но все пак подаръци не отказаме biggrin.gif . Не знам тези в момента колко ще изкарат - само на 15000 км. са но ще имам и едни резервни ако се окажат че стават за 4AFE. Ако някой е карал с такова NGK да каже модела.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Мар 2011 00:33

Малко са лудите дето ще дадат толкова пари за такива хубави свещи за такъв тип консуматорски автомобил tongue.gif . Обикновенно такива свещи се купуват за по-форсирани/наточени автомобили та е много малка вероятността някой да е пробвал :whistle: .

Аватар
Akima
Мнения: 7448
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 97 пъти
Получена  благодарност: 177 пъти

Мнение от Akima » 01 Мар 2011 01:16

Bass_Man написа:Малко са лудите дето ще дадат толкова пари за такива хубави свещи за такъв тип консуматорски автомобил tongue.gif . Обикновенно такива свещи се купуват за по-форсирани/наточени автомобили та е много малка вероятността някой да е пробвал :whistle: .

@Басс
- значи според теб аз съм луд,защото карам Е12-ката 1.4 с Denso Iridium Power. tongue.gif :whistle:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

krasikalchev
Мнения: 108
Регистриран на: 22 Яну 2007 22:58
Местоположение: Русе

Мнение от krasikalchev » 01 Мар 2011 21:15

Свещите са вече при мен NGK IFR6J11 - по размер на резбата, брой полюси и топлинно число отговарят на Denso VK20 но дизайна на електродите им е специално разработен за горивната камера на някои модели двигатели на Suzuki, Honda и Daihatsu. За Тойота и Лексус модела се казва IFR6T11, за Мазда IFR6Е11. Предполагам, че разликите не са чак толкова съществени и ще свършат работа - няма да ги хвърля я, човека все пак е дал 200 кинта за тях.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 01 Мар 2011 22:08

krasikalchev написа:...Предполагам, че разликите не са чак толкова съществени и ще свършат работа - няма да ги хвърля я, човека все пак е дал 200 кинта за тях.
Само внимавай да не са 'по-дълбоки' и да се подават под ГМТ на буталото biggrin.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Мар 2011 03:24

Akima написа:
@Басс
- значи според теб аз съм луд,защото карам Е12-ката 1.4 с Denso Iridium Power. tongue.gif :whistle:
Казах , че са малко , а не че ви няма tongue.gif .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта