Ми ние не ги сменяме, караме докато се скъсат .. biggrin.gifdgargamel написа:добре Вие къде си ги сменяте тия ремъци?
Ако не можеш да си намериш в СЗ кой да ти го смени, обади се на ЛС, ама и аз съм около Пловдив ..

Работата тука не е до плашене а до плащане, защото ако отида в представителството тук в Ст. Загора сами се сещате, колко ще ме обръснат имайки предвид, че малко обслужване при тях е 270-280 лв. Другото което ме безпокои, е че когато попитах да ли авенсиса ми има VSC те ме питаха, какво е това и се наложи да има обяснявам че е като ESP и т. н. После ми казаха, че нямали тестер и не можели да я проверят единствено погледнаха дали има датчици. А горе долу това са причините да не искам да ходя там.TATI написа:Е на дизела пък какво толкова имам да свалям. Малко кори от двигателя, дясната кора на подкалника, капака на ангренажа. Другото са неща, които се свалят и при другите автомобили - шайби на колянов вал, ремъци за климатици, алтернатори и пр. Ама айде, че се отплеснахме от темата. Тази смяна я правя на 100к км и мога да си позволя да си я направя сам, дори и два дена да го сменям. Инструмента го имам,схемата прави едно, прави две , условията също, уменята и тях. Едва ли някой друг ще го направи по-различно от мен с тази разлика, че аз ще знам къде какво съм пипал. И изобщо не виждам какво толкова му се плашат на тоя ангренаж, та хората едва ли не бягат като дявол от тамян. "Това важи и за прословутия демпферена маховик" - сякаш някой ще ги изяде.
Да, така е, но пък ето че колегите са ти дали вариант, който ще ти излезе по-евтин от сервиза. Ст. Загора - Пловдив ти е час път по магистралата. Отиваш, хем се запознаваш с тях, хем гледаш какво ръчкат по колата, хем и те бира ще пият. Частите си ги купуваш от раздела купува/продава и си уреден. А и ще спестиш някой и друг лев. Всеки официален сервиз дере кожи за всичко. За пример: На Киата от подписа, ТО на 30к км е скромните 430 лв. Аз им казах, че толкова пари за 3л наливно масло не давам и си го смених сам. Е, вече съм без тяхната гаранция на двигателя, а съм с моя си гаранция. Авенсиса, който събира 6л масло + филтър ми е 180 лв смяната.dgargamel написа: Работата тука не е до плашене а до плащане, защото ако отида в представителството тук в Ст. Загора сами се сещате, колко ще ме обръснат имайки предвид, че малко обслужване при тях е 270-280 лв. Другото което ме безпокои, е че когато попитах да ли авенсиса ми има VSC те ме питаха, какво е това и се наложи да има обяснявам че е като ESP и т. н. После ми казаха, че нямали тестер и не можели да я проверят единствено погледнаха дали има датчици. А горе долу това са причините да не искам да ходя там.
Еми ако вземе да даде тези 500-600лв. за труд , които ще му вземат да си купи инструменти може да се окаже и по-добре оборудван от някой сервизи biggrin.gif ! А относно свалянето на неща много са малко автомобилите на , които лесно се сменява ангренаж и все повече са тези на , които трябва да се разглоби половината кола . Така , че Тойота в това отношение си е културен автомобил .whitefang написа:Басмане то смяната на ангренажа на Д4Д -то не е ракетна наука , само дето ще мутрябват един куп инструменти + се сваля сума ти неща за да го смениш. За Официален сервиз да забрави че ще му дадат минимум 6 човеко-часа работа.
Не е такаBass_Man написа:
А тоя пък марто само гледа как да изкара една черпавка долния му вагаджияlaugh.gif .
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта