Питане за Ярис Д4-Д 2010г

Daskala_81
Мнения: 1
Регистриран на: 09 Фев 2011 16:58
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Питане за Ярис Д4-Д 2010г

Мнение от Daskala_81 » 23 Фев 2011 20:44

Колата преди месец претърпя хидравличен удар (или поне така казаха в Тойота Варна) в следствие на което ми казаха че има крива мотовилка. Подмениха всички мотовилки и я взех колата, станала вече по-шумна. Открих след това шум в съединителя и ми казаха че била счупена пружина във феродовия диск и ми съобщиха че ще го поръчат само него. Днес както при хидравличния удар преди месец отново се изфорсира на макс и веднага я закарах в тойота и пак щяли да я отварят (съмнявали се в турбинатая че минавало масло през нея!!!) Не напоследно място от двг. за 500 км след ремонта се изпариха 1300 г. масло!!! днес като им я закарах ми казаха че ще сменят целия комплект съединител-феродовия бил дошъл, чакали останалото! Това възможнолие?
Моля, направете някакви коментари и ме посъветвайте какво да правя че направо побелях.

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 23 Фев 2011 20:49

Преди около два месеца на една позната и смениха целия двигател в ТМА, казаха и че колата и била една от 3, за които имали информация, че има дефект. Може би твоята е една от другите 2.. ?!?
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 24 Фев 2011 00:54

Прочети за ефекта Diesel engine runaway http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine_runaway за да ти станат малко по-ясни нещата .

Ето и пример с моите любимци :
http://www.myturbodiesel.com/1000q/stop ... how-to.htm

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Re: Питане за Ярис Д4-Д 2010г

Мнение от jim_beam » 24 Фев 2011 10:04

Daskala_81 написа:... Не напоследно място от двг. за 500 км след ремонта се изпариха 1300 г. масло!!! днес като им я закарах ми казаха че ще сменят целия комплект съединител-феродовия бил дошъл, чакали останалото! Това възможнолие?
Моля, направете някакви коментари и ме посъветвайте какво да правя че направо побелях.

може би в линковете на Bass_Man става въпрос за същото,но турбината ти явно е за смяна и издухва маслото.дори и кулера е добре да смениш,че може да има влезли стружки и парчета от турбината вътре.щом си стигнал толкова далеч с тия сериозни дефекти по мотора най-добре търси цял двигател по моргите,защото е много вероятно и други чаркове да са отишли.няма да се учудя,ако разпред. вал,клапани също не са в ред.

ps: как не си забелязал,че изгаря толкова масло,не гледаш ли в огледалата като караш,трябва да е пушила зверски?
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Re: Питане за Ярис Д4-Д 2010г

Мнение от gh0s7r1d3r » 24 Фев 2011 11:52

jim_beam написа:
Daskala_81 написа:... Не напоследно място от двг. за 500 км след ремонта се изпариха 1300 г. масло!!! днес като им я закарах ми казаха че ще сменят целия комплект съединител-феродовия бил дошъл, чакали останалото! Това възможнолие?
Моля, направете някакви коментари и ме посъветвайте какво да правя че направо побелях.

може би в линковете на Bass_Man става въпрос за същото,но турбината ти явно е за смяна и издухва маслото.дори и кулера е добре да смениш,че може да има влезли стружки и парчета от турбината вътре.щом си стигнал толкова далеч с тия сериозни дефекти по мотора най-добре търси цял двигател по моргите,защото е много вероятно и други чаркове да са отишли.няма да се учудя,ако разпред. вал,клапани също не са в ред.

ps: как не си забелязал,че изгаря толкова масло,не гледаш ли в огледалата като караш,трябва да е пушила зверски?
Колаат на колегата е 2010, какви морги му препоръчваш да обикаля, незнам.
Карай я в ТМ и им казвай да сменяват матаретката час по-скоро!
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 24 Фев 2011 12:19

аха чак сега видях.така е,само не знам дали такава щета минава за гаранционна.не става ли въпрос за навлизане в дълбоки води,ако да ще трябва каското да се ползва.явно си плаче за нов двигател,какво се пробват да я кърпят не знам,съединителя заминал,турбото заминало.некомпетентна работа ! те за опитна мишка са те взели,явно има доста чираци,които искат да се научат там. mad.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 25 Фев 2011 00:07

Нали се сещаш как ще се изфорсира мотора на макс при хидравличен удар ? Дилърчетата си правят експерименти с консумативите и няма спирка ............

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 25 Фев 2011 00:26

Bass_Man написа:Нали се сещаш как ще се изфорсира мотора на макс при хидравличен удар...
Теоретично е възможно, ако течността предизвикала хидравличния удар е запалима - масло или гориво... Най-добре е колегата да разясни обстоятелствата при които се е случил първия инцидент - ако не се е набил в голяма локва, има голяма вероятност причината за хидравличния удар и тогава и сега да е масло в горивната камера

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 25 Фев 2011 01:58

Е то трябва да тече в камерата това масло wacko.gif ?!?!?

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 25 Фев 2011 10:30

Bass_Man написа:Е то трябва да тече в камерата това масло wacko.gif ?!?!?
от двг. за 500 км след ремонта се изпариха 1300 г.

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 25 Фев 2011 11:57

Това с неконтролируемото развъртане на ДВГ ми стана интересно.
Не можах да разбера какво разбирате под хидравличен удар.
Едното има ли общо с другото ?

Апропо. Ако съм на мястото на колегата ще направя пътека за да сменя този очевиден боклук или поне изискам пълна смяна на агрегатите (двг, скорости, и пр.). Плюс тяхна кола за времето в което тече ремонта.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 25 Фев 2011 12:08

няма общо между 2-те.хидравличен или воден удар се получава,когато през въздушния филтър се засмуче вода.последствията са ясни.
неконтролируемо форсиране се получава при турбо мотори,когато през турбината се вкара определено количество двигателно масло.то изгаря неконтролируемо и оттам ефекта.последствията също са фатални и характерни обикновено за VW AUDI tdi-тата.. wink.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 25 Фев 2011 13:34

jim_beam написа:няма общо между 2-те.хидравличен или воден удар се получава,когато през въздушния филтър се засмуче вода.последствията са ясни.
неконтролируемо форсиране се получава при турбо мотори,когато през турбината се вкара определено количество двигателно масло.то изгаря неконтролируемо и оттам ефекта.последствията също са фатални и характерни обикновено за VW AUDI tdi-тата.. wink.gif
Х-м. Интересно ми е как ли се е случило ...... unsure.gif

Иначе за другия проблем е ясно. Да се надяваме, че при номер 1 това няма да се случи wink.gif

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 25 Фев 2011 13:46

jim_beam написа:...не става ли въпрос за навлизане в дълбоки води...
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 25 Фев 2011 14:44

jim_beam написа:няма общо между 2-те.хидравличен или воден удар се получава,когато през въздушния филтър се засмуче вода...
И защо си мислиш, че хидравличен удар не е възможен, ако вместо вода се засмуче масло? На един двигател с обем 1.4 (Яриса) са му достатъчни 20 грама масло да направи хидравличен удар.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта