Питане за Ярис Д4-Д 2010г
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 09 Фев 2011 16:58
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Питане за Ярис Д4-Д 2010г
Колата преди месец претърпя хидравличен удар (или поне така казаха в Тойота Варна) в следствие на което ми казаха че има крива мотовилка. Подмениха всички мотовилки и я взех колата, станала вече по-шумна. Открих след това шум в съединителя и ми казаха че била счупена пружина във феродовия диск и ми съобщиха че ще го поръчат само него. Днес както при хидравличния удар преди месец отново се изфорсира на макс и веднага я закарах в тойота и пак щяли да я отварят (съмнявали се в турбинатая че минавало масло през нея!!!) Не напоследно място от двг. за 500 км след ремонта се изпариха 1300 г. масло!!! днес като им я закарах ми казаха че ще сменят целия комплект съединител-феродовия бил дошъл, чакали останалото! Това възможнолие?
Моля, направете някакви коментари и ме посъветвайте какво да правя че направо побелях.
Моля, направете някакви коментари и ме посъветвайте какво да правя че направо побелях.
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Прочети за ефекта Diesel engine runaway http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine_runaway за да ти станат малко по-ясни нещата .
Ето и пример с моите любимци :
http://www.myturbodiesel.com/1000q/stop ... how-to.htm
Ето и пример с моите любимци :
http://www.myturbodiesel.com/1000q/stop ... how-to.htm
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Re: Питане за Ярис Д4-Д 2010г
Daskala_81 написа:... Не напоследно място от двг. за 500 км след ремонта се изпариха 1300 г. масло!!! днес като им я закарах ми казаха че ще сменят целия комплект съединител-феродовия бил дошъл, чакали останалото! Това възможнолие?
Моля, направете някакви коментари и ме посъветвайте какво да правя че направо побелях.
може би в линковете на Bass_Man става въпрос за същото,но турбината ти явно е за смяна и издухва маслото.дори и кулера е добре да смениш,че може да има влезли стружки и парчета от турбината вътре.щом си стигнал толкова далеч с тия сериозни дефекти по мотора най-добре търси цял двигател по моргите,защото е много вероятно и други чаркове да са отишли.няма да се учудя,ако разпред. вал,клапани също не са в ред.
ps: как не си забелязал,че изгаря толкова масло,не гледаш ли в огледалата като караш,трябва да е пушила зверски?
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Re: Питане за Ярис Д4-Д 2010г
Колаат на колегата е 2010, какви морги му препоръчваш да обикаля, незнам.jim_beam написа:Daskala_81 написа:... Не напоследно място от двг. за 500 км след ремонта се изпариха 1300 г. масло!!! днес като им я закарах ми казаха че ще сменят целия комплект съединител-феродовия бил дошъл, чакали останалото! Това възможнолие?
Моля, направете някакви коментари и ме посъветвайте какво да правя че направо побелях.
може би в линковете на Bass_Man става въпрос за същото,но турбината ти явно е за смяна и издухва маслото.дори и кулера е добре да смениш,че може да има влезли стружки и парчета от турбината вътре.щом си стигнал толкова далеч с тия сериозни дефекти по мотора най-добре търси цял двигател по моргите,защото е много вероятно и други чаркове да са отишли.няма да се учудя,ако разпред. вал,клапани също не са в ред.
ps: как не си забелязал,че изгаря толкова масло,не гледаш ли в огледалата като караш,трябва да е пушила зверски?
Карай я в ТМ и им казвай да сменяват матаретката час по-скоро!
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
аха чак сега видях.така е,само не знам дали такава щета минава за гаранционна.не става ли въпрос за навлизане в дълбоки води,ако да ще трябва каското да се ползва.явно си плаче за нов двигател,какво се пробват да я кърпят не знам,съединителя заминал,турбото заминало.некомпетентна работа ! те за опитна мишка са те взели,явно има доста чираци,които искат да се научат там. 

-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Теоретично е възможно, ако течността предизвикала хидравличния удар е запалима - масло или гориво... Най-добре е колегата да разясни обстоятелствата при които се е случил първия инцидент - ако не се е набил в голяма локва, има голяма вероятност причината за хидравличния удар и тогава и сега да е масло в горивната камераBass_Man написа:Нали се сещаш как ще се изфорсира мотора на макс при хидравличен удар...
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Това с неконтролируемото развъртане на ДВГ ми стана интересно.
Не можах да разбера какво разбирате под хидравличен удар.
Едното има ли общо с другото ?
Апропо. Ако съм на мястото на колегата ще направя пътека за да сменя този очевиден боклук или поне изискам пълна смяна на агрегатите (двг, скорости, и пр.). Плюс тяхна кола за времето в което тече ремонта.
Не можах да разбера какво разбирате под хидравличен удар.
Едното има ли общо с другото ?
Апропо. Ако съм на мястото на колегата ще направя пътека за да сменя този очевиден боклук или поне изискам пълна смяна на агрегатите (двг, скорости, и пр.). Плюс тяхна кола за времето в което тече ремонта.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
няма общо между 2-те.хидравличен или воден удар се получава,когато през въздушния филтър се засмуче вода.последствията са ясни.
неконтролируемо форсиране се получава при турбо мотори,когато през турбината се вкара определено количество двигателно масло.то изгаря неконтролируемо и оттам ефекта.последствията също са фатални и характерни обикновено за VW AUDI tdi-тата..
неконтролируемо форсиране се получава при турбо мотори,когато през турбината се вкара определено количество двигателно масло.то изгаря неконтролируемо и оттам ефекта.последствията също са фатални и характерни обикновено за VW AUDI tdi-тата..

-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Х-м. Интересно ми е как ли се е случило ......jim_beam написа:няма общо между 2-те.хидравличен или воден удар се получава,когато през въздушния филтър се засмуче вода.последствията са ясни.
неконтролируемо форсиране се получава при турбо мотори,когато през турбината се вкара определено количество двигателно масло.то изгаря неконтролируемо и оттам ефекта.последствията също са фатални и характерни обикновено за VW AUDI tdi-тата..

Иначе за другия проблем е ясно. Да се надяваме, че при номер 1 това няма да се случи

-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
И защо си мислиш, че хидравличен удар не е възможен, ако вместо вода се засмуче масло? На един двигател с обем 1.4 (Яриса) са му достатъчни 20 грама масло да направи хидравличен удар.jim_beam написа:няма общо между 2-те.хидравличен или воден удар се получава,когато през въздушния филтър се засмуче вода...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта