А колегите с двутактовите масла не е лошо да дойдат в 21-ви век и да се запознаят с някой "добавки" от ново поколение , които за разлика от маслото полепват по горещия метал ( а където има 1000 бара със сигурност не е студено ) и го защитават независимо от всички други условия доста време след , като са ползвани . Няма да споменавам марки да не правим реклама
Проблем с Дюзи и/или клапан за високо налягане, Авенсис D4D
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Според мен проблема е единствено и само от водица в горивото и преди да правиш каквото и да било сложи една добавка за обиране на водата от системата . Има я на Лики Моли сигурно и на други марки я има . Но не за почистване или някакви други тъпотии а конкретно за обиране на водата !!! Тя също смазва помпи , дюзи и клапани .
А колегите с двутактовите масла не е лошо да дойдат в 21-ви век и да се запознаят с някой "добавки" от ново поколение , които за разлика от маслото полепват по горещия метал ( а където има 1000 бара със сигурност не е студено ) и го защитават независимо от всички други условия доста време след , като са ползвани . Няма да споменавам марки да не правим реклама
но , който се интересува може да намери информация .
А колегите с двутактовите масла не е лошо да дойдат в 21-ви век и да се запознаят с някой "добавки" от ново поколение , които за разлика от маслото полепват по горещия метал ( а където има 1000 бара със сигурност не е студено ) и го защитават независимо от всички други условия доста време след , като са ползвани . Няма да споменавам марки да не правим реклама
А къде отива обраната вода?Bass_Man написа:Според мен проблема е единствено и само от водица в горивото и преди да правиш каквото и да било сложи една добавка за обиране на водата от системата . Има я на Лики Моли сигурно и на други марки я има . Но не за почистване или някакви други тъпотии а конкретно за обиране на водата !!! Тя също смазва помпи , дюзи и клапани .
А колегите с двутактовите масла не е лошо да дойдат в 21-ви век и да се запознаят с някой "добавки" от ново поколение , които за разлика от маслото полепват по горещия метал ( а където има 1000 бара със сигурност не е студено ) и го защитават независимо от всички други условия доста време след , като са ползвани . Няма да споменавам марки да не правим рекламано , който се интересува може да намери информация .
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Отива в двигателя разбира се но не , като вода , а като съединение с някакви химикали най-верояно спирт и бог знае още какво , които в допълнение имат и вещества за мазане , като така не позволяват на водата да остане някъде или да счупи нещо . Лично при мен на бензинов двигател с карбуратор имаше направо невероятно действие . При карбуратура не е пагубно да имаш вода не се чупи нищо но работата на двигателя се нарушава силно ако въобще работи .
-
baba_metca
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Смених филтъра, провериха ми подгревните свещи, както и отново диагностика на дюзите, вече след добавките. Подгревните свещи казаха, че са наред, като имаше и някакво подобрение в дюзите. Показателите при студено преди добавките бяха около 3 до към 3.500, а сега при студено има само една която достига 2.500, две са под 2, а една е под 1. Като загрее вече всички са под 1.
Отностно показателя за налягането на помпата за високо налягане, подобно на сервизите от Тойота, човека дори не спомена че там има проблем. След като го запитах ми отговори, че нормалната работа била от 30 до 40MPa и било в норма, а ако падне под 30, вече е проблем. Питах го за паленето, каза, че много вероятно да е от дюзите, което пък противоречи на предишния, който гледа колата. Предишния пък каза, че този клапан не бил наред и вероятно проблема в паленето се дължи на него, а пък отностно дюзите, каза че било нормално при студен двигател да се държат така поради физичните свойства на материалите.
След сервиза заредих до горе, преди последните две предложения за добавки, така че ще ги пробвам като изразходя това гориво. Иначе като заредих сложих добавка против желиране но не Bardahl, а на Лики Моли. Сега се постопли та не мога да кажа дали има ефект или не. Ще пиша като застудее. Отностно водата, да си призная не съм знаел, че има добавки и за това. Аз се опитвах да се предпазвам зимно време от този ефект, като държа резервоара почти винаги пълен, за да намаля влагата от въздуха. Но сега със сигурност ще потърся и такова нещо.
Може ли проблема с паленето наистина да се дължи на тези дюзи. Все пак като са студени не са наред, според 3/4 от майсторите, при които ходих.
Отностно показателя за налягането на помпата за високо налягане, подобно на сервизите от Тойота, човека дори не спомена че там има проблем. След като го запитах ми отговори, че нормалната работа била от 30 до 40MPa и било в норма, а ако падне под 30, вече е проблем. Питах го за паленето, каза, че много вероятно да е от дюзите, което пък противоречи на предишния, който гледа колата. Предишния пък каза, че този клапан не бил наред и вероятно проблема в паленето се дължи на него, а пък отностно дюзите, каза че било нормално при студен двигател да се държат така поради физичните свойства на материалите.
След сервиза заредих до горе, преди последните две предложения за добавки, така че ще ги пробвам като изразходя това гориво. Иначе като заредих сложих добавка против желиране но не Bardahl, а на Лики Моли. Сега се постопли та не мога да кажа дали има ефект или не. Ще пиша като застудее. Отностно водата, да си призная не съм знаел, че има добавки и за това. Аз се опитвах да се предпазвам зимно време от този ефект, като държа резервоара почти винаги пълен, за да намаля влагата от въздуха. Но сега със сигурност ще потърся и такова нещо.
Може ли проблема с паленето наистина да се дължи на тези дюзи. Все пак като са студени не са наред, според 3/4 от майсторите, при които ходих.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Хахахаха е сега се загледах в добавките за дизелите и общо взето са доста видове , като най-се набиват на очи биоцидите biggrin.gif . Явно си се завъждат гадинки в нафтичката . Явно вече трябва да тествате и за микроорганизми
освен за замръзване , парафини , вода , мазане и тн .
Иначе добавката за водата трябва да е нещо подобно :
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... _5137.html
Само дето не си спомням точно така ли изглеждаше . Но по-късно ще погледна флакончето и ще ти кажа точно коя беше .
Общо взето идеята е , че явно съдържа емулсификатори ( сапуни ) които правят възможно разтварянето на петролни продукти с вода . На този принцип работят индустриалните флуиди за смзаване и охлаждане при металообработката .
Иначе добавката за водата трябва да е нещо подобно :
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... _5137.html
Само дето не си спомням точно така ли изглеждаше . Но по-късно ще погледна флакончето и ще ти кажа точно коя беше .
Общо взето идеята е , че явно съдържа емулсификатори ( сапуни ) които правят възможно разтварянето на петролни продукти с вода . На този принцип работят индустриалните флуиди за смзаване и охлаждане при металообработката .
-
baba_metca
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
-
baba_metca
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Да си кажа какво стана след чистенето на дюзите. Според майсторите едната била много зле и са и сменили разпръсквача. Останалите са се изчистили.
Нарочно изчаках малко, за да изразходя предишното гориве (да няма някоя добавка вътре), а и да стане под -10 и да видя как ще се държи сутрин.
Е днес беше -12 и нямаше някакво подобрение в паленето в сравнение с преди. Хубавото е, че все пак няма и влошаване. Запали си почти както и преди чистенето. Още едно хубаво нещо, е че има подобрение в шума, особенно когато е студена. Та от там съдя, че дюзите са поне малко по-чисти. И за да съм сигурен, ще ги тествам пак (вероятно в събота), защото ако те наистина са се оправили тогава проблема с паленето може да е в стартера или в кой знае какво, но това ще е за друга тема.
За сега темата с дюзите остава отворена, докато не ги проверя отново, за да съм сигурен че са в добро състояние.
Нарочно изчаках малко, за да изразходя предишното гориве (да няма някоя добавка вътре), а и да стане под -10 и да видя как ще се държи сутрин.
Е днес беше -12 и нямаше някакво подобрение в паленето в сравнение с преди. Хубавото е, че все пак няма и влошаване. Запали си почти както и преди чистенето. Още едно хубаво нещо, е че има подобрение в шума, особенно когато е студена. Та от там съдя, че дюзите са поне малко по-чисти. И за да съм сигурен, ще ги тествам пак (вероятно в събота), защото ако те наистина са се оправили тогава проблема с паленето може да е в стартера или в кой знае какво, но това ще е за друга тема.
За сега темата с дюзите остава отворена, докато не ги проверя отново, за да съм сигурен че са в добро състояние.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
мецане, нещо са те пуснали по пързалката брат..... Как са ти сменили разпръсквач, при положение, че в България няма стенд за дюзи Денсо ?!??!?!? Може да са ти ги изкиснали, но смяна звучи абсурдно....
Ако искаш да си оправиш дюзите, що не пробваш тази добавка ХАДО за горивно нагнетателни системи !? Сложих хадота за почистване на системата, след което тази за ревитализация и Круйзера стана НОВ, а дюзата тракаше като Икарус при -15 и като беше студен като цяло.... В София са момчетата, гарантирам ти, че ще останеш МНОГО доволен от резултата, още повече че ще ти излезе към 60лв цялата хватка...... А не искам и да питам колко са те издрусали за този "сменен" разпръсквач.......
Ако искаш да си оправиш дюзите, що не пробваш тази добавка ХАДО за горивно нагнетателни системи !? Сложих хадота за почистване на системата, след което тази за ревитализация и Круйзера стана НОВ, а дюзата тракаше като Икарус при -15 и като беше студен като цяло.... В София са момчетата, гарантирам ти, че ще останеш МНОГО доволен от резултата, още повече че ще ти излезе към 60лв цялата хватка...... А не искам и да питам колко са те издрусали за този "сменен" разпръсквач.......
Колега, нямам претенциите да разбирам много-много, но и при мен имаше сходни симптоми. Колата (от подписа ми) започна да пали трудно още през октомври, като в началото го правеше само в по-студени дни и след по-дълъг престой, докато един ден, след като 3 дни не я бях пипал, отказа съвсем да пали. Слава богу акумулаторът ми е сравнително нов и явно държелив, та запали след многобройни опити и след като накрая я държах сигурно поне 30 секунди без прекъсване да върти - реших да пробвам без да знам дали това може да скапе автомобила или не.
Познат ми даде съвет да сменя SCV клапаните на ГНП, защото били слабо място на този тип двигатели, но тъй като са доста скъпи реших да ходя на диагностика. По разни причини не стигнах до диагностика - времето се постопли, колата започна да се държи по-добре след като свалих клапаните и ги сложих отново, даже в един момент съвсем се оправи от самосебе си. В последните дни, след като застудя отново доста, започна пак да пали много трудно, докато онзи ден на Боровец хич и не запали. Изхабих целия акумулатор в опити, ток ми даваха, ама каза не и не.
Отново извадих клапаните, този път ги замерих - даваше 2.1 ома между клемите, и както бяха студени, и след като стояха цяла нощ у дома т.е. предполагаемо стигнаха около 20 градуса Ц. Също така нямаше окъсяване между клемите и масата, както трябва да бъде. По норматив съпротивлението трябва да е 1.5-1.7 ома, но предполагам разликата се дължи на това, че ползвам китайски мултицет за около 10 лева, защото след като купих нови клапани от официалния вносител на Денсо (ако искаш име и цена, ще ти пратя на лични, за да не правим реклама), ги замерих и показаха същите стойности. Преди да купя новите клапани, сложих старите на колата, колкот да мога да ползвам да стигна до магазина и да свърша малко служебна работа. Колата палеше макар и с доста зор, но не вървеше добре - нямаше мощност. След като се прибрах, сложих новите клапани и колата направо запя.
Не смея да ти препоръчвам да сменяш веднага клапаните, защото цената не е като за експерименти. Споделям опит, ако за теб не е полезно, дано пък за друг е.
Познат ми даде съвет да сменя SCV клапаните на ГНП, защото били слабо място на този тип двигатели, но тъй като са доста скъпи реших да ходя на диагностика. По разни причини не стигнах до диагностика - времето се постопли, колата започна да се държи по-добре след като свалих клапаните и ги сложих отново, даже в един момент съвсем се оправи от самосебе си. В последните дни, след като застудя отново доста, започна пак да пали много трудно, докато онзи ден на Боровец хич и не запали. Изхабих целия акумулатор в опити, ток ми даваха, ама каза не и не.
Отново извадих клапаните, този път ги замерих - даваше 2.1 ома между клемите, и както бяха студени, и след като стояха цяла нощ у дома т.е. предполагаемо стигнаха около 20 градуса Ц. Също така нямаше окъсяване между клемите и масата, както трябва да бъде. По норматив съпротивлението трябва да е 1.5-1.7 ома, но предполагам разликата се дължи на това, че ползвам китайски мултицет за около 10 лева, защото след като купих нови клапани от официалния вносител на Денсо (ако искаш име и цена, ще ти пратя на лични, за да не правим реклама), ги замерих и показаха същите стойности. Преди да купя новите клапани, сложих старите на колата, колкот да мога да ползвам да стигна до магазина и да свърша малко служебна работа. Колата палеше макар и с доста зор, но не вървеше добре - нямаше мощност. След като се прибрах, сложих новите клапани и колата направо запя.
Не смея да ти препоръчвам да сменяш веднага клапаните, защото цената не е като за експерименти. Споделям опит, ако за теб не е полезно, дано пък за друг е.
2001 Avensis D-4D, 2004 Avensis Verso D-4D
Привет,baba_metca написа:Да си кажа какво стана след чистенето на дюзите. Според майсторите едната била много зле и са и сменили разпръсквача. Останалите са се изчистили.
Нарочно изчаках малко, за да изразходя предишното гориве (да няма някоя добавка вътре), а и да стане под -10 и да видя как ще се държи сутрин.
........
За сега темата с дюзите остава отворена, докато не ги проверя отново, за да съм сигурен че са в добро състояние.
А имаше ли разлика в разхода след почистването?
zdraweite kolegi
pro4etoh wnimatelno wsi4ki mneniq, koito spodelqte. az li4no si kupih predi okolo 2 meseca D4D i v nai-golemite studowe prez qnuari imah systiq problem /trudno zapali nesto kato traktor/ sys stra6ni wibracii w na4aloto kagato zaraboti kolata. zasega wse oste nisto ne sym predpriel poneje wse oste pali i wirwi. i wse pak wsi4ko e strogo indiwidualno.
sto se otnasq do utaikite istinata e edna kolkoto i gadno da zwu4i re6enieto e swalqne na rezerwoara i ka4esteno miene. po wyprosa za dwutaktowoto maslo bilo to huskwarna ili still moje i 2Tmix nema zna4enie kolegite sa prawi, taka e naistina ima ot "wsi4ki neobhodimi systawki daje i w powe4e". slagaite spokoino kakto poso4i kolegata okolo 5 grama na lityr nafta i ne se pla6ete za nagar, prosto takyw nqma da se polu4i. tezi masla nqmat nisto obsto sys staroto ot edno wreme LT2T, koeto se prawe6e ot preraboteno maslo po sywetska tehnologiq ot edno wreme. az li4no slovih i naistina ima efekt, dano i pri was se polu4i. az li4no nqmam dowerie na dobawkite i ako slagate kakwito i da blilo wnimawaite mnogo, prosto se predlagat kakwi li ne bokluci i fal6ifikati /naistina moje da ima obraten efekt/.
s pojelanie za po-malko remonti i bezawariino karane uspeh
pro4etoh wnimatelno wsi4ki mneniq, koito spodelqte. az li4no si kupih predi okolo 2 meseca D4D i v nai-golemite studowe prez qnuari imah systiq problem /trudno zapali nesto kato traktor/ sys stra6ni wibracii w na4aloto kagato zaraboti kolata. zasega wse oste nisto ne sym predpriel poneje wse oste pali i wirwi. i wse pak wsi4ko e strogo indiwidualno.
sto se otnasq do utaikite istinata e edna kolkoto i gadno da zwu4i re6enieto e swalqne na rezerwoara i ka4esteno miene. po wyprosa za dwutaktowoto maslo bilo to huskwarna ili still moje i 2Tmix nema zna4enie kolegite sa prawi, taka e naistina ima ot "wsi4ki neobhodimi systawki daje i w powe4e". slagaite spokoino kakto poso4i kolegata okolo 5 grama na lityr nafta i ne se pla6ete za nagar, prosto takyw nqma da se polu4i. tezi masla nqmat nisto obsto sys staroto ot edno wreme LT2T, koeto se prawe6e ot preraboteno maslo po sywetska tehnologiq ot edno wreme. az li4no slovih i naistina ima efekt, dano i pri was se polu4i. az li4no nqmam dowerie na dobawkite i ako slagate kakwito i da blilo wnimawaite mnogo, prosto se predlagat kakwi li ne bokluci i fal6ifikati /naistina moje da ima obraten efekt/.
s pojelanie za po-malko remonti i bezawariino karane uspeh
-
baba_metca
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] и 5 госта