Новата селика
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Спокойно, ще има избор от "спортни" Тойоти biggrin.gif
http://news.drom.ru/Toyota-G-Sports-13571.html
http://news.drom.ru/Toyota-G-Sports-13571.html
според мен за да има масов спорт,трябва да има достъпни автомобили,които в повечето случей са масов клас,с обезценяване на цената на старо.
с вакума при спортните серий които тойота предизвика,ще и трябват най малко 4-5 години с подходящ мениджмънт и пройзводство за да се върне при любителите на автоспорта....
докато не поевтиниее или не бъде масов,всеки модел,ще е само за кафе и спортни участия на фирмен отбор с цел реклама....което никои от нас не грее.
любовта на ентусиастите се отглежда петилетки,и моментни импулси и вести--са просто жълтини.
с вакума при спортните серий които тойота предизвика,ще и трябват най малко 4-5 години с подходящ мениджмънт и пройзводство за да се върне при любителите на автоспорта....
докато не поевтиниее или не бъде масов,всеки модел,ще е само за кафе и спортни участия на фирмен отбор с цел реклама....което никои от нас не грее.
любовта на ентусиастите се отглежда петилетки,и моментни импулси и вести--са просто жълтини.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Проблясък... или...! laugh.gifrudolf написа:любовта на ентусиастите се отглежда петилетки,и моментни импулси и вести--са просто жълтини.
Няма конкретна формула за емоцията! Тя винаги е различна, но силна и завладяваща! Като секса ..., но не в къщи.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
няма формула за емоция,но има различни емоций,,емоцията да седиш със списания пред тв-то и да гледаш реклами,да оценявш дизайн,или да се кефиш с стоковите си гуми,окачване и екологий че караш с 200 на магистралата спортно купе с лимузинова характеристика е едно,,,,аз имах предвид феновете които развиват спортен автомобил за спортни цели,а това в 99% от случейте са модели които са спряни от производство,,точно тези фенове скоро няма да има алтернатива при тойота.zi_zi_top написа:Проблясък... или...! laugh.gifrudolf написа:любовта на ентусиастите се отглежда петилетки,и моментни импулси и вести--са просто жълтини.
Няма конкретна формула за емоцията! Тя винаги е различна, но силна и завладяваща! Като секса ..., но не в къщи.
rudolf написа:аз имах предвид феновете които развиват спортен автомобил за спортни цели,а това в 99% от случейте са модели които са спряни от производство,,точно тези фенове скоро няма да има алтернатива при тойота.
Тия разсъждения май ги правите от погледа на БГ действителността. Ситуацията е съвсем различна на други места по света.Bass_Man написа:Точно тези фенове никога няма да имат алтернатива при Тойота или , който и да било друг защото те работят почти без пари !
Феновете не винаги развиват автомобил, който е спрян от производство, и имат доста добри алтернативи при други производители, без значение дали развиват нов или стар автомобил.
Не знам дали сте чували що е то grassroots motorsports и програми от сорта на
http://www.mazdamotorsports.com/
http://www.hondaracingline.com/
Та дори и тук (САЩ) в момента Тойота ги няма никакви на тая тема - коли и огромни парични намаления за феновете - за разлика от Мазда и Хонда.
Подробностите за Мазда (Mazdaspeed Motorsports) са следните:
- ако ентусиаст реши да си развива нов Мазда автомобил, Мазда ще му го продадат на цената, на която го дават на дилършипите. Т.е. прескачаш представителя (дилъра) на Мазда и цялата печалба, която ще направи, ако ти продаде кола.
- без значение дали развиваш стара или нова Мазда, всички части (нови, оригинални) ти ги дават на цена горе-долу, колкото им струват, без да си слагат печалба отгоре. Каквото ти потрябва си го поръчваш онлайн от сайта им (целите каталози ги има качени там) и частите Мазда ти ги носят директно в къщи с FedEx или UPS куриер. Това означава, че частите излизат горе долу на половин цена сравнено с, ако отида да си ги купя в магазина. Т.е., ако нещо по колата в българските сервизи на Мазда струва 400 кинта, USA Мазда сервизите и магазините го продават за 200 кинта, Мазда директно ми го дават за 100 кинта.
И за да влезеш в тая програма не ти трябват връзки и т.н. - всеки, който има желание и ентусиазъм, е вътре.
Ей такава неща при Тойота липсват за момента. И затова феновете-ентусиасти тук на Мазда и Хонда са много повече

Последно промяна от MX5 на 04 Яну 2011 08:22, променено общо 7 пъти.
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
eee за СУбару нема ли ,MX5 написа:rudolf написа:аз имах предвид феновете които развиват спортен автомобил за спортни цели,а това в 99% от случейте са модели които са спряни от производство,,точно тези фенове скоро няма да има алтернатива при тойота.Тия разсъждения май ги правите от погледа на БГ действителността. Ситуацията е съвсем различна на други места по света.Bass_Man написа:Точно тези фенове никога няма да имат алтернатива при Тойота или , който и да било друг защото те работят почти без пари !
Феновете не винаги развиват автомобил, който е спрян от производство, и имат доста добри алтернативи при други производители, без значение дали развиват нов или стар автомобил.
Не знам дали сте чували що е то grassroots motorsports и програми от сорта на
http://www.mazdamotorsports.com/
http://racing.honda.com/
Та дори и тук (САЩ) в момента Тойота ги няма никакви на тая тема - коли и огромни парични намаления за феновете - за разлика от Мазда и Хонда.
Подробностите за Мазда (Mazdaspeed Motorsports) са следните:
- ако ентусиаст реши да си развива нов Мазда автомобил, Мазда ще му го продадат на цената, на която го дават на дилършипите. Т.е. прескачаш представителя (дилъра) на Мазда и цялата печалба, която ще направи, ако ти продаде кола.
- без значение дали развиваш стара или нова Мазда, всички части (нови, оригинални) ти ги дават на цена горе-долу, колкото им струват, без да си слагат печалба отгоре. Каквото ти потрябва си го поръчваш онлайн от сайта им (целите каталози ги има качени там) и частите Мазда ти ги носят директно в къщи с FedEx или UPS куриер. Това означава, че частите излизат горе долу на половин цена сравнено с, ако отида да си ги купя в магазина. Т.е., ако нещо по колата в българските сервизи на Мазда струва 400 кинта, USA Мазда сервизите и магазините го продават за 200 кинта, Мазда директно ми го дават за 100 кинта.
И за да влезеш в тая програма не ти трябват връзки и т.н. - всеки, който има желание и ентусиазъм, е вътре.
Ей такава неща при Тойота липсват за момента. И затова феновете-ентусиасти тук на Мазда и Хонда са много повече![]()

много се радвам да споделиш мнение,чета ги с интерес и после гиизказвам като свойMX5 написа:... [/b]

бяхте споменали преди повече от половин година за тези програми,но не знаех че е толко лесно да ползваш програмата,,блазя ви.
не съм чул такива програми да има не само в българия ,но и в европа.
мнението ми е и от впечатлението ми че много тунинг фирми за афтермаркет части-предлагат разработки за модели предимно от 5-15 години, а не за най новите.
/мисля че в европа ,в дисциплини които са по рискови за купето,се предпочита автомобил с евтини донори и утъпкани рецепти.(гледам в скандивските страни че рали ентусиазма се практикува с всичко друго ,но не и последните модели.,предполагам и любителски състезания на решетка е така./
п.с./дори и заради тези програми при вас,пак ми се струва че тойота се държи надменно с авто-феновете.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ами точно така де, те нали говореха за Тойота.MX5 написа:
Ей такава неща при Тойота липсват за момента. И затова феновете-ентусиасти тук на Мазда и Хонда са много повече![]()
От друга страна Тойота преди да пуснат такава прогвама трябва да имат поне един модел, който е потенциален раЦер, т.е. заслужава си да се развие като автомобил, пък дори и за непрофесионални андпреври. Аз не виждам кой модел от новите ще да е..., може би само Scion tC, донякъде(той също вече не се произвежда).
Та работата пак опира, че няма база на която да развиваш.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта