Новата селика

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 23 Дек 2010 17:47

То не се знае дали ще е $20К. Нямам идея как ще стане, но а дано.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 23 Дек 2010 21:46

za evropa se govore6e za 30k evro i to startova cena
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Nixter
Мнения: 584
Регистриран на: 31 Окт 2007 18:39
Местоположение: Бургас

Мнение от Nixter » 23 Дек 2010 21:56

Много бе! sad.gif за 62К лева ще си купя базова Ц-класа!
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 23 Дек 2010 22:26

Nixter написа:Много бе! sad.gif за 62К лева ще си купя базова Ц-класа!
бензин или нафта biggrin.gif laugh.gif tongue.gif :whistle:

Аватар
Raya
Мнения: 1793
Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от Raya » 23 Дек 2010 22:33

Спокойно, ще има избор от "спортни" Тойоти biggrin.gif
http://news.drom.ru/Toyota-G-Sports-13571.html

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 23 Дек 2010 23:15

според мен за да има масов спорт,трябва да има достъпни автомобили,които в повечето случей са масов клас,с обезценяване на цената на старо.
с вакума при спортните серий които тойота предизвика,ще и трябват най малко 4-5 години с подходящ мениджмънт и пройзводство за да се върне при любителите на автоспорта....
докато не поевтиниее или не бъде масов,всеки модел,ще е само за кафе и спортни участия на фирмен отбор с цел реклама....което никои от нас не грее.

любовта на ентусиастите се отглежда петилетки,и моментни импулси и вести--са просто жълтини.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 24 Дек 2010 01:25

rudolf написа:любовта на ентусиастите се отглежда петилетки,и моментни импулси и вести--са просто жълтини.
Проблясък... или...! laugh.gif
Няма конкретна формула за емоцията! Тя винаги е различна, но силна и завладяваща! Като секса ..., но не в къщи. cool.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 24 Дек 2010 11:12

zi_zi_top написа:
rudolf написа:любовта на ентусиастите се отглежда петилетки,и моментни импулси и вести--са просто жълтини.
Проблясък... или...! laugh.gif
Няма конкретна формула за емоцията! Тя винаги е различна, но силна и завладяваща! Като секса ..., но не в къщи. cool.gif
няма формула за емоция,но има различни емоций,,емоцията да седиш със списания пред тв-то и да гледаш реклами,да оценявш дизайн,или да се кефиш с стоковите си гуми,окачване и екологий че караш с 200 на магистралата спортно купе с лимузинова характеристика е едно,,,,аз имах предвид феновете които развиват спортен автомобил за спортни цели,а това в 99% от случейте са модели които са спряни от производство,,точно тези фенове скоро няма да има алтернатива при тойота.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 24 Дек 2010 15:20

Точно тези фенове никога няма да имат алтернатива при Тойота или , който и да било друг защото те работят почти без пари !

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 24 Дек 2010 16:18

rudolf написа:аз имах предвид феновете които развиват спортен автомобил за спортни цели,а това в 99% от случейте са модели които са спряни от производство,,точно тези фенове скоро няма да има алтернатива при тойота.
Bass_Man написа:Точно тези фенове никога няма да имат алтернатива при Тойота или , който и да било друг защото те работят почти без пари !
Тия разсъждения май ги правите от погледа на БГ действителността. Ситуацията е съвсем различна на други места по света.
Феновете не винаги развиват автомобил, който е спрян от производство, и имат доста добри алтернативи при други производители, без значение дали развиват нов или стар автомобил.

Не знам дали сте чували що е то grassroots motorsports и програми от сорта на

http://www.mazdamotorsports.com/

http://www.hondaracingline.com/

Та дори и тук (САЩ) в момента Тойота ги няма никакви на тая тема - коли и огромни парични намаления за феновете - за разлика от Мазда и Хонда.

Подробностите за Мазда (Mazdaspeed Motorsports) са следните:

- ако ентусиаст реши да си развива нов Мазда автомобил, Мазда ще му го продадат на цената, на която го дават на дилършипите. Т.е. прескачаш представителя (дилъра) на Мазда и цялата печалба, която ще направи, ако ти продаде кола.

- без значение дали развиваш стара или нова Мазда, всички части (нови, оригинални) ти ги дават на цена горе-долу, колкото им струват, без да си слагат печалба отгоре. Каквото ти потрябва си го поръчваш онлайн от сайта им (целите каталози ги има качени там) и частите Мазда ти ги носят директно в къщи с FedEx или UPS куриер. Това означава, че частите излизат горе долу на половин цена сравнено с, ако отида да си ги купя в магазина. Т.е., ако нещо по колата в българските сервизи на Мазда струва 400 кинта, USA Мазда сервизите и магазините го продават за 200 кинта, Мазда директно ми го дават за 100 кинта.

И за да влезеш в тая програма не ти трябват връзки и т.н. - всеки, който има желание и ентусиазъм, е вътре.


Ей такава неща при Тойота липсват за момента. И затова феновете-ентусиасти тук на Мазда и Хонда са много повече wink.gif


Последно промяна от MX5 на 04 Яну 2011 08:22, променено общо 7 пъти.

Nixter
Мнения: 584
Регистриран на: 31 Окт 2007 18:39
Местоположение: Бургас

Мнение от Nixter » 24 Дек 2010 16:52

mitoko написа:
Nixter написа:Много бе! sad.gif за 62К лева ще си купя базова Ц-класа!
бензин или нафта biggrin.gif laugh.gif tongue.gif :whistle:
Точно тая базовата бензинка, дето излезе желязна в теста на Аутобилд за 100к км.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 24 Дек 2010 17:31

MX5 написа:
rudolf написа:аз имах предвид феновете които развиват спортен автомобил за спортни цели,а това в 99% от случейте са модели които са спряни от производство,,точно тези фенове скоро няма да има алтернатива при тойота.
Bass_Man написа:Точно тези фенове никога няма да имат алтернатива при Тойота или , който и да било друг защото те работят почти без пари !
Тия разсъждения май ги правите от погледа на БГ действителността. Ситуацията е съвсем различна на други места по света.
Феновете не винаги развиват автомобил, който е спрян от производство, и имат доста добри алтернативи при други производители, без значение дали развиват нов или стар автомобил.

Не знам дали сте чували що е то grassroots motorsports и програми от сорта на

http://www.mazdamotorsports.com/

http://racing.honda.com/

Та дори и тук (САЩ) в момента Тойота ги няма никакви на тая тема - коли и огромни парични намаления за феновете - за разлика от Мазда и Хонда.

Подробностите за Мазда (Mazdaspeed Motorsports) са следните:

- ако ентусиаст реши да си развива нов Мазда автомобил, Мазда ще му го продадат на цената, на която го дават на дилършипите. Т.е. прескачаш представителя (дилъра) на Мазда и цялата печалба, която ще направи, ако ти продаде кола.

- без значение дали развиваш стара или нова Мазда, всички части (нови, оригинални) ти ги дават на цена горе-долу, колкото им струват, без да си слагат печалба отгоре. Каквото ти потрябва си го поръчваш онлайн от сайта им (целите каталози ги има качени там) и частите Мазда ти ги носят директно в къщи с FedEx или UPS куриер. Това означава, че частите излизат горе долу на половин цена сравнено с, ако отида да си ги купя в магазина. Т.е., ако нещо по колата в българските сервизи на Мазда струва 400 кинта, USA Мазда сервизите и магазините го продават за 200 кинта, Мазда директно ми го дават за 100 кинта.

И за да влезеш в тая програма не ти трябват връзки и т.н. - всеки, който има желание и ентусиазъм, е вътре.


Ей такава неща при Тойота липсват за момента. И затова феновете-ентусиасти тук на Мазда и Хонда са много повече wink.gif

eee за СУбару нема ли , unsure.gif

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 24 Дек 2010 17:43

mitoko написа:eee за СУбару нема ли , unsure.gif
Може и да има. Не съм проверявал.




Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 24 Дек 2010 18:24

MX5 написа:... [/b]
много се радвам да споделиш мнение,чета ги с интерес и после гиизказвам като свой :thumbsup:

бяхте споменали преди повече от половин година за тези програми,но не знаех че е толко лесно да ползваш програмата,,блазя ви.

не съм чул такива програми да има не само в българия ,но и в европа.
мнението ми е и от впечатлението ми че много тунинг фирми за афтермаркет части-предлагат разработки за модели предимно от 5-15 години, а не за най новите.
/мисля че в европа ,в дисциплини които са по рискови за купето,се предпочита автомобил с евтини донори и утъпкани рецепти.(гледам в скандивските страни че рали ентусиазма се практикува с всичко друго ,но не и последните модели.,предполагам и любителски състезания на решетка е така./

п.с./дори и заради тези програми при вас,пак ми се струва че тойота се държи надменно с авто-феновете.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 24 Дек 2010 18:29

MX5 написа:

Ей такава неща при Тойота липсват за момента. И затова феновете-ентусиасти тук на Мазда и Хонда са много повече wink.gif
Ами точно така де, те нали говореха за Тойота.

От друга страна Тойота преди да пуснат такава прогвама трябва да имат поне един модел, който е потенциален раЦер, т.е. заслужава си да се развие като автомобил, пък дори и за непрофесионални андпреври. Аз не виждам кой модел от новите ще да е..., може би само Scion tC, донякъде(той също вече не се произвежда).
Та работата пак опира, че няма база на която да развиваш.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта