Дизелови абсурди
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
мойта и с бензин пали от четвърт, че чак не може спре да върти laugh.gif Ама мойта е SPECIAL EDITION
ARCTIC CHALLENGE laugh.gif
А като ти е обслужена ПРЕДИ 20 дни колата, най-важното, което забравяш е, че на 45000км е малката смяна, при която НЕ СА сменили горивен и въздушен филтър...... което е СУПЕР ГЛУПОСТ от страна на ТОЙОТА, но те са глупави по природа над 90% от работещите там......
Така че няма кво се цупиш на нафтата - все една и съща е, просто си слагай добавка с нафтата и обслужвай колата както трябва, а не КАКТО КАЗВАТ, щото за тях келепир има - за теб само разходи.... На 42000км за да ти е мръсен ЕГР-а незнам как караш - на 120 000км го свелих и с пръст падаше тънката като лист прах полепнала, но нямаше налепи..... Видяли са те канарче и са те друснали яко .... Ходи пак по оторизиране сервизи после.... А реално са ти сменили един горивен филтър laugh.gif Яко, кфо....

А като ти е обслужена ПРЕДИ 20 дни колата, най-важното, което забравяш е, че на 45000км е малката смяна, при която НЕ СА сменили горивен и въздушен филтър...... което е СУПЕР ГЛУПОСТ от страна на ТОЙОТА, но те са глупави по природа над 90% от работещите там......

- IvoDobrev
- Мнения: 136
- Регистриран на: 30 Яну 2010 08:11
- Местоположение: Костинброд
- Благодарил/а: 1 път
Не забравям Мечо, затова тъпо и упорито твъряд че филтъра е бил сменен. Аз настоявам за смяна при всяко обслужване. Също както и тоя на купето който също не сменят на ТО Б. Отделно това, че са ме одрусали и че са ми сменили реално филтъра, са някакви негативни догадки предизвикани от мокър пръст и посоката на вятъра. Повярвай ми имам причини да твърдя, че не е така. Просто изказах отрицателно отношение към една бензиностанция. Все пак тя е там и всеки екстремист, и любител на инфаркта може просто да зареди и да се увери дали ден след това ще е в ролята на канарче.
Нещо не ти разбирам логиката ,ако Тойота не бяха както казваш глупави и искаха да дерат клиентите на всяка смяна щяха да сменят всичко което е консуматив по колата .Само че не го правят леле колко са глупави че не могат да се сетят да вземат още пари ...Me4oKyX написа:мойта и с бензин пали от четвърт, че чак не може спре да върти laugh.gif Ама мойта е SPECIAL EDITIONARCTIC CHALLENGE laugh.gif
А като ти е обслужена ПРЕДИ 20 дни колата, най-важното, което забравяш е, че на 45000км е малката смяна, при която НЕ СА сменили горивен и въздушен филтър...... което е СУПЕР ГЛУПОСТ от страна на ТОЙОТА, но те са глупави по природа над 90% от работещите там......Така че няма кво се цупиш на нафтата - все една и съща е, просто си слагай добавка с нафтата и обслужвай колата както трябва, а не КАКТО КАЗВАТ, щото за тях келепир има - за теб само разходи.... На 42000км за да ти е мръсен ЕГР-а незнам как караш - на 120 000км го свелих и с пръст падаше тънката като лист прах полепнала, но нямаше налепи..... Видяли са те канарче и са те друснали яко .... Ходи пак по оторизиране сервизи после.... А реално са ти сменили един горивен филтър laugh.gif Яко, кфо....
На колегата Костинбродските цигани са му наляли коктейл мазут&вода on rocks и от това е цялата драма . Не е като да е първият случай .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
SFINKS - верно не можеш да разбереш, а то написано кат хората.... Те са взели пари за три-четири процедури, а реално са сменили филтърче.... Това, че смените ги делят на малки и големи си е АБСОЛЮТНА глупост, изобщо няма ко се обсъжда............ Ко работиш в Тойота - ОК, ама са пълна трагедия тия пичове.... Вчера 30мин не могат ми кажат кво масло ми трябва са Круйзер за автоматика..... И казаха - може така, може и иначе
Гений неоткирит са, прав си..... laugh.gif

моя грешка,,бях пропуснал че си я обслужилIvoDobrev написа:Писах, че колата е обслужена преди по малко от 20 дни.
След което не я обслужвах а смених филтър на 20 дни и чистих ЕГР.

тази тема не е ли продължение на тази???
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=148 ... ht=#148233
Пуснато на: Пет Апр 30, 2010 10:26 am
IvoDobrev написа:Колега - успя да го опишеш по правилно от мен, за което ти благодаря.nenko70 написа:И....и подобен звук се получава при потегляне до към 1100 оборота. Шума прилича на чукането на аванса при бензиновите двигатели.
Очевидно проблема е в Лукойл. Да им .....................!!!!!! Конкретно входа на Костинброд откъм софия. Ако мога да съм полезен на останалите колеги!
-
- Мнения: 1423
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Ами оплачи се в КЗП! Отиваш с техен представител, зараждате 5л. в една чисто нова туба. Човека се легитимира, искаш от управителя да запечата капачката и с представител на собственика или самия той се отива в лицензирана лаборатория за анализ. За съжаление цената я плащаш ти.
Това е начина!
Това е начина!
Последно промяна от gena_bs на 17 Дек 2010 07:18, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Може да Ви звучи смешно но аз събирам всички бележки от бензиностанциите на които зареждам (най-често на ОМВ, а сега задъжително Алпин Дизел). Когато ми връчваха ключа от шоурума на Тойота дълара ме предупреди да зареждам само от вериги бензиностанции. При евентуален проблем с горивото и представено доказателство (съответна бележка) технически дефект причинен от него гаранцията се признава (дано не се налага де!)
Според мен освен, че трябва да се затегне фискалния режим по бензиностанциите, трябва задължително да се затегне контрола на горивото (каество и количество). Задължително да се въведе специален лицензионен режим и всички да минат сертифициране по отношение изграждане, техническо оборудване и обслужване.
Да си спомняте и виждалили сте напоследък табела "не работи за профилактика" "не работи заради утаяване на горивото" ... преди много години след зареждане на цистерните имаше техническо време за утаяване на горивото, а сега .... няма време. Оборот трябва да се прави..
Поздрави !
Според мен освен, че трябва да се затегне фискалния режим по бензиностанциите, трябва задължително да се затегне контрола на горивото (каество и количество). Задължително да се въведе специален лицензионен режим и всички да минат сертифициране по отношение изграждане, техническо оборудване и обслужване.
Да си спомняте и виждалили сте напоследък табела "не работи за профилактика" "не работи заради утаяване на горивото" ... преди много години след зареждане на цистерните имаше техническо време за утаяване на горивото, а сега .... няма време. Оборот трябва да се прави..
Поздрави !
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Въпросът за събиране на бележките като доказателство съм го коментирал с мой познат, който е изпълнителен директор на една от големите вериги.
Бележките не могат да бъдат доказателство, защото удостоверяват само, че си заредил гориво на дадена бензиностанция. От една страна това количество може да си го похарчил в следващите 10-12 часа дори да си бил с пълен резервоар, а от друга страно ако си заредил малко количество има вероятност да си имал лошо гориво в резервоара преди зареждането.
За съжаление доказването на повреда вследствие на некачествено гориво е почти невъзможно.
Единствения шанс е, ако веднага след зареждането автомобила се повреди, да отидеш с контролна комисия в обекта и да се вземат образци от горивата и при анализа в оторизирана лаборатория да установят отклоненията по БДС или примесите.
Като знам колко са отзивчиви институциите в БГ
..., такова действие е практически невъзможно.
Бележките не могат да бъдат доказателство, защото удостоверяват само, че си заредил гориво на дадена бензиностанция. От една страна това количество може да си го похарчил в следващите 10-12 часа дори да си бил с пълен резервоар, а от друга страно ако си заредил малко количество има вероятност да си имал лошо гориво в резервоара преди зареждането.
За съжаление доказването на повреда вследствие на некачествено гориво е почти невъзможно.
Единствения шанс е, ако веднага след зареждането автомобила се повреди, да отидеш с контролна комисия в обекта и да се вземат образци от горивата и при анализа в оторизирана лаборатория да установят отклоненията по БДС или примесите.
Като знам колко са отзивчиви институциите в БГ

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Аз съм останал с обратно впечатление....zi_zi_top написа:....Като знам колко са отзивчиви институциите в БГ..., такова действие е практически невъзможно.
Борил съм се с институции в БГ, и обикновено точно контролните с удоволствие са помагали според възможностите си(дадените им права)...
Защото рядко се намира някой 'луд' да дава точен, аргументиран сигнал, по който могат да свършат нещо...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта