Въпроси за Turbo на 4A-FE ???

Аватар
COYOTA
Мнения: 12
Регистриран на: 07 Ное 2007 01:15
Местоположение: Своге

Въпроси за Turbo на 4A-FE ???

Мнение от COYOTA » 14 Дек 2010 17:05

Здравейте колеги smile.gif ще съм ви много багодарен ,ако някои от вас ми помоггне да вляза в час с неща с който не съм на ясно..
Значи това отдолу е колата на която ми омръзна да казвам мизерните коне biggrin.gif окачването и спирачките са сменени така ,че ще понесат още поне 100 коня..

На ясно съм и съм се занимавал с изпълнението на колектори ,маслени и турбо пътища ,но ми е тъмна индия как се прави горивната смес?

Което ми е главиня въпрос.. дали с горивен регулатор и разтоварващ клапан ще мога да си направя горивната смес? До такава степен че да мога да подкарам колата и да не се бава много с нея ,пък в последствие ще се доизпипвам нещата..

Ако всичко стане по план някой ще намаже KN филтър ,4-2-1 колектор и един волт метър ,които ще ми излязат от употреба tongue.gif
Прикачени файлове
b5.JPG
b5.JPG (95.18 KiB) Преглеждано 2891 пъти
b4.JPG
b4.JPG (104.82 KiB) Преглеждано 2891 пъти
b3.JPG
b3.JPG (103.24 KiB) Преглеждано 2891 пъти
b2.JPG
b2.JPG (82.1 KiB) Преглеждано 2891 пъти
b1.JPG
b1.JPG (75.12 KiB) Преглеждано 2891 пъти

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Въпроси за Turbo на 4A-FE ???

Мнение от Bass_Man » 15 Дек 2010 09:53

COYOTA написа:
Което ми е главиня въпрос.. дали с горивен регулатор и разтоварващ клапан ще мога да си направя горивната смес? До такава степен че да мога да подкарам колата и да не се бава много с нея ,пък в последствие ще се доизпипвам нещата..
Само с тези неща не става от атмоферка да минеш на турбо !
Ще ти трябва най-малкото някой паразит ( piggy back ) . Съвсем теоритично има някаква вероятност да направиш нещо подобно да се движи но вероятноста да изпотрошиш всичко е много по-голяма . А за още 100 коня въобще не се коментира . Задължително трябва да имаш някаква основна или допълнителна електроника , която да ти гласи смесите .
Принципно най-евтиния вариант при теб е да преминеш на смяна на двигателя с 3SGTE . След това експериментите с атмосферно 1,6 не се знае къде ще им излезе края . И със сигурност за по-сериозна мощност ще трябва разреждане на мотора . Може да се наложи и смяна на бутала и биели . Ще ти трябват и по-големи инжектори и доста други неща ......
Та обмисли смяната на двигателя на първо време .

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 15 Дек 2010 12:54

+1 3S-GTE
A car without TURBO is like a man without BALLS!

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 16 Дек 2010 19:02

И с megasquirt става :)
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
COYOTA
Мнения: 12
Регистриран на: 07 Ное 2007 01:15
Местоположение: Своге

...

Мнение от COYOTA » 16 Дек 2010 19:09

Стигне ли се до смяна на мотора предпочитам да мина на 200SX ,смяната на мотора ми изглежда болезнен вариант от към време и пари.. А иначе мога да подготвям всичко постепенно и да не правя голямо изваждане от джоба и като всичко е в наличност да я кача една седмица на крика и отново да си я подкарам.. А за 100 коня имах впредвид ,че без проблем ще ги понесе шасито ,понеже са направени нужните промени а не ,че искам да извадя още толко от двигателя. Трябва ми само малко тяга при изпреварване и за баирите ,иначе си я феикам доволно biggrin.gif

? А това (piggy back) каква толя играе?

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 16 Дек 2010 21:06

колега почни с един мегаскруит от колегата вокил тои на няколко селики сложи вече и става бързо и има опит след като го монтираш вече можеш да правиш корекция на всичко което преправяш
аз примерно имам някои подобрения по колата от които не виждах ефект докато не сложих мега и не зададохме други настроики и селиката осезаемо тръгна така че замисли се над това
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
COYOTA
Мнения: 12
Регистриран на: 07 Ное 2007 01:15
Местоположение: Своге

...

Мнение от COYOTA » 16 Дек 2010 22:19

Е сега му писах в скайп ,ама нещо го няма..
а дали ще мога сам да си го монтирам? и какво трябва да се изхвърли от старата електроника? и колко парички е?

Аватар
Akima
Мнения: 7443
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 95 пъти
Получена  благодарност: 175 пъти

Мнение от Akima » 16 Дек 2010 23:03

http://www.msefi.com/index.php

А относно цената чети тук:
http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=17661

Успех! :thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Re: ...

Мнение от nikolov22 » 17 Дек 2010 18:31

COYOTA написа:Е сега му писах в скайп ,ама нещо го няма..
а дали ще мога сам да си го монтирам? и какво трябва да се изхвърли от старата електроника? и колко парички е?
ами моя го направи много интелигентно клонира буксите които влизат в оригиналното еку отам закачаш или мегата или оригиналния комп идеята е че ако нещо се скапе винаги можеш да закачиш оригиналния комп а относно електрониката първоначално си остава тази на колата даже мисля че има че има един за селика готов даже
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
COYOTA
Мнения: 12
Регистриран на: 07 Ное 2007 01:15
Местоположение: Своге

Re: ...

Мнение от COYOTA » 17 Дек 2010 19:47

nikolov22 написа:
COYOTA написа:Е сега му писах в скайп ,ама нещо го няма..
а дали ще мога сам да си го монтирам? и какво трябва да се изхвърли от старата електроника? и колко парички е?
ами моя го направи много интелигентно клонира буксите които влизат в оригиналното еку отам закачаш или мегата или оригиналния комп идеята е че ако нещо се скапе винаги можеш да закачиш оригиналния комп а относно електрониката първоначално си остава тази на колата даже мисля че има че има един за селика готов даже
мхм ,имаш ли му телефон нещо? и колко ти зима на теб ,може и на лично да ми кажеш tongue.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 19 Дек 2010 04:26

Принципно най-добрия вариант е да започнеш със самостоятелно ЕКУ ама не съм забелязал PnP Мега да се раздава . :whistle:
Също така с този 200SX не знам точно какво си мислиш , че ще постигнеш но ако искаш да направиш нещо повече от сток ще трябва още мноооооого парички да хвърлиш . А за разлика от неговия двигател 3SGTE е просто много добър ! Единствения + е , че е на задно . Но пък ти доста лесно можеш да станеш 4х4 ! Това за събирането на нещата и смяната им за един ден просто можеш да го забравиш !!!

Аватар
djoten
Мнения: 63
Регистриран на: 19 Сеп 2011 16:51
Местоположение: Варна

Re:

Мнение от djoten » 09 Сеп 2013 14:49

Bass_Man написа:Принципно най-добрия вариант е да започнеш със самостоятелно ЕКУ ама не съм забелязал PnP Мега да се раздава . :whistle:
Също така с този 200SX не знам точно какво си мислиш , че ще постигнеш но ако искаш да направиш нещо повече от сток ще трябва още мноооооого парички да хвърлиш . А за разлика от неговия двигател 3SGTE е просто много добър ! Единствения + е , че е на задно . Но пък ти доста лесно можеш да станеш 4х4 ! Това за събирането на нещата и смяната им за един ден просто можеш да го забравиш !!!
Здравейте, знам, че е много стара темата. Чета много материал относно вариантите за подмяна на двигателя (4a-fe) с друг и специално за 3sgte пише на всякъде, че е много по-трудно от 4a-fe > 4a-ge. После 4х4 от селика може ли да се напасне за корола?
Toyota Corolla E11 G6 4A-FE
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Въпроси за Turbo на 4A-FE ???

Мнение от Vokil » 13 Сеп 2013 20:24

То си има короли с 4х4 :) освен това можеш да смениш само главата с такава от 4аге Николов22 май имаше една глава.
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
djoten
Мнения: 63
Регистриран на: 19 Сеп 2011 16:51
Местоположение: Варна

Re: Въпроси за Turbo на 4A-FE ???

Мнение от djoten » 14 Сеп 2013 00:09

Като говоря за 4age имам в предвид blacktop. Проблема при мен е, че сгреших като прибързах с ремонта на сегашния вместо направо да купя ge-то и там да възстановявам. Но, ако си струва тази трансплантация само с глава защо да не опитам...ще потърся теми за това, а между впрочем Vokil исках да се видим да споделиш малко опит, но си трудно откриваем.
Toyota Corolla E11 G6 4A-FE
Nissan Almera N15 GA14DE TITAN Facelift
Това, което имаш никога не стига!
Само те кара да искаш още и още...

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Въпроси за Turbo на 4A-FE ???

Мнение от Vokil » 29 Сеп 2013 12:24

Незнам на блектопа блока дали е съвсем съвместим с на 4афе понякога првят някоя малка промяна и нещо не пасва :) пък за откриване съм много лесен скайпа ми е azvokil :)
Човек и добре да живее умира .......

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта