Toyota 4AFE T3T4 Turbo Charger Kit
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- portolinko
- Мнения: 34
- Регистриран на: 04 Окт 2008 19:56
- Местоположение: Бургас-Варна
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
CT26 е изключително не подходяща за разни къстъм цели поради простата причина , че е тотално необслужваема по нашите ширини . Също така тя съществува във множество конфигурации от MR2 та до LC TD . Вокил го беше смятал някъде и излизаше към 2000лв. без труд гориво и време ако не се лъжа . И при положение , че е достатъчно в час да си направи повечето неща сам ( ако не и всичко ) , което пак означава загубено време някога някъде .
Та турбо-кита за тази цена е едно добро начало но края е някъде доста далеч .
Та турбо-кита за тази цена е едно добро начало но края е някъде доста далеч .
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
по моето скромно мнение да се турбинира, атмосверка 1,6 с предно на кола която няма аналогични заводки турбо модификации и като платформа е замислена за обикновена кола е от порядъка на 5-7 хиляди лева и е необосновано скъпо.
като сметнем и цената на самата кола - 3-5 хиляди
става 8-12 хилки се намират доста алтернативи на заводски турбо коли със предно, задно и 4по4
като сметнем и цената на самата кола - 3-5 хиляди
става 8-12 хилки се намират доста алтернативи на заводски турбо коли със предно, задно и 4по4

Бях извън града доста сте надробили
За цената наистина не си заслужава на тази кола да се прави всичко това по скоро е за занимавка като реша да я сменям. Доколкото разбирам само Vokil си е направил турбо на тоя мотор. И как е имам предвид аз като го разтоваря и после сложа турбото ще качи ли мощността прилично или само с глупости се занимаваме. Четох че смяна на главата е първото нещо което се прави при тоя мотор с глава GE от по стария мотор.

Carina 1.6 4A-FE
ами като имаш предвид че за тези пари се намира и гт4 готова направена и тн запитаи се струва ли сиmatkauton написа:Бях извън града доста сте надробилиЗа цената наистина не си заслужава на тази кола да се прави всичко това по скоро е за занимавка като реша да я сменям. Доколкото разбирам само Vokil си е направил турбо на тоя мотор. И как е имам предвид аз като го разтоваря и после сложа турбото ще качи ли мощността прилично или само с глупости се занимаваме. Четох че смяна на главата е първото нещо което се прави при тоя мотор с глава GE от по стария мотор.
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
Мошността се покачва повече от осезаемо,Модификацийте изискват доста време и средства но си струва в две отношения: кеф е като я подкараш ; като слушам клюките за данък лукс май скоро ще си струва и от комерсиална гледна точкаmatkauton написа:Бях извън града доста сте надробилиЗа цената наистина не си заслужава на тази кола да се прави всичко това по скоро е за занимавка като реша да я сменям. Доколкото разбирам само Vokil си е направил турбо на тоя мотор. И как е имам предвид аз като го разтоваря и после сложа турбото ще качи ли мощността прилично или само с глупости се занимаваме. Четох че смяна на главата е първото нещо което се прави при тоя мотор с глава GE от по стария мотор.

Човек и добре да живее умира .......
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Molq po4nete da pravite razlika mejdu GT-4 i All Track. GT-4 za tiq pari samo s obraten volan, All track moje da se nameri, ta dori i CS versiq, no po-trudno.nikolov22 написа: ами като имаш предвид че за тези пари се намира и гт4 готова направена и тн запитаи се струва ли си


1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта