Toyota 4AFE T3T4 Turbo Charger Kit

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 29 Ное 2010 10:37

A 6to prosto ne se obadi6 na Vokil koito ve4e e pravil takava kola i ima takava rabote6ta i da ti obqsni za kakvo stava na vupros ot li4en opit.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
portolinko
Мнения: 34
Регистриран на: 04 Окт 2008 19:56
Местоположение: Бургас-Варна

Мнение от portolinko » 29 Ное 2010 16:34

еми това и правя :thumbsup:
турбина ct26 tongue.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Ное 2010 17:00

CT26 е изключително не подходяща за разни къстъм цели поради простата причина , че е тотално необслужваема по нашите ширини . Също така тя съществува във множество конфигурации от MR2 та до LC TD . Вокил го беше смятал някъде и излизаше към 2000лв. без труд гориво и време ако не се лъжа . И при положение , че е достатъчно в час да си направи повечето неща сам ( ако не и всичко ) , което пак означава загубено време някога някъде .
Та турбо-кита за тази цена е едно добро начало но края е някъде доста далеч .

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 29 Ное 2010 17:46

Края ?! Тия неща край нямат, само начало laugh.gif Аз не съм видял някой ,който тръгне по тоя път и да се спре и да каже - КРАЙ! Повече няма на къде :whistle:

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 29 Ное 2010 22:03

по моето скромно мнение да се турбинира, атмосверка 1,6 с предно на кола която няма аналогични заводки турбо модификации и като платформа е замислена за обикновена кола е от порядъка на 5-7 хиляди лева и е необосновано скъпо.

като сметнем и цената на самата кола - 3-5 хиляди
става 8-12 хилки се намират доста алтернативи на заводски турбо коли със предно, задно и 4по4 smile.gif

matkauton
Мнения: 13
Регистриран на: 26 Май 2008 18:16

Мнение от matkauton » 02 Дек 2010 21:22

Бях извън града доста сте надробили :) За цената наистина не си заслужава на тази кола да се прави всичко това по скоро е за занимавка като реша да я сменям. Доколкото разбирам само Vokil си е направил турбо на тоя мотор. И как е имам предвид аз като го разтоваря и после сложа турбото ще качи ли мощността прилично или само с глупости се занимаваме. Четох че смяна на главата е първото нещо което се прави при тоя мотор с глава GE от по стария мотор.
Carina 1.6 4A-FE

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 02 Дек 2010 22:21

matkauton написа:Бях извън града доста сте надробили :) За цената наистина не си заслужава на тази кола да се прави всичко това по скоро е за занимавка като реша да я сменям. Доколкото разбирам само Vokil си е направил турбо на тоя мотор. И как е имам предвид аз като го разтоваря и после сложа турбото ще качи ли мощността прилично или само с глупости се занимаваме. Четох че смяна на главата е първото нещо което се прави при тоя мотор с глава GE от по стария мотор.
ами като имаш предвид че за тези пари се намира и гт4 готова направена и тн запитаи се струва ли си
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 03 Дек 2010 01:32

matkauton написа:Бях извън града доста сте надробили :) За цената наистина не си заслужава на тази кола да се прави всичко това по скоро е за занимавка като реша да я сменям. Доколкото разбирам само Vokil си е направил турбо на тоя мотор. И как е имам предвид аз като го разтоваря и после сложа турбото ще качи ли мощността прилично или само с глупости се занимаваме. Четох че смяна на главата е първото нещо което се прави при тоя мотор с глава GE от по стария мотор.
Мошността се покачва повече от осезаемо,Модификацийте изискват доста време и средства но си струва в две отношения: кеф е като я подкараш ; като слушам клюките за данък лукс май скоро ще си струва и от комерсиална гледна точка :)
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 03 Дек 2010 10:26

nikolov22 написа: ами като имаш предвид че за тези пари се намира и гт4 готова направена и тн запитаи се струва ли си
Molq po4nete da pravite razlika mejdu GT-4 i All Track. GT-4 za tiq pari samo s obraten volan, All track moje da se nameri, ta dori i CS versiq, no po-trudno. :) za 10-12k po skoro TT na predno, a za o6te malko otgore moje da ide6 i na TT 225k.s. 4x4 Koeto si e zavodsko i e dosta po nova kola. Sq verno 4e ne e ot na6ta sekta no da bydem realisti :thumbsup:
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 06 Дек 2010 00:59

TT пък е последната кола , която трябва да му дойде на акъл да си купи . По-добре да си вземе едно Голфче поне може някога да го продаде biggrin.gif .
За до 10 000-15 000лв. има колкото искаш коли 4х4 турбо при това Японски марки .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта