Oткъде да взема Acc +?
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Oткъде да взема Acc +?
Мнение от Rudy » 02 Дек 2010 21:06
Затова въпроса ми е от къде да взема сигнал за Acc + (след подаване на контакт) - за предпочитане да не е в купето (иначе знам за зелената жица от контактния ключ), а в двигателния отсек, ако може с лесен достъп. Бих предпочел да не режа или модифицирам оригиналното окабеляване. Та помагайте - колата от подписа, двигател 1CD-FTV.

Rudy
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 03 Дек 2010 00:09
=============================================
Отваряш най-близкото табло с предпазители, релета и тн слагаш на положението което ти трябва и започваш да мериш с уред по предпазители и релета . Като си намериш пробваш и на запалено дали ще остава че някои изчезват . И те така .
Ф.Д.
Bass_Man
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
diesel_power
Rudy
mitoko
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от diesel_power » 03 Дек 2010 23:54
Не стои добре ,а и сигурно ще се наводни.
Никога няма да сложа такова нещо на моя кола, това е съизмеримо със светещи пръскалки !

diesel_power
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от TATI » 04 Дек 2010 09:32
Ако ги сложиш пък горе до халогените ще ти спре охлаждането на кулера.
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Rudy » 04 Дек 2010 10:56
@ TATI - левите дискове се охлаждат от въздуха от интеркулера (отвора до халогените както казваш). Ето снимка:

За десните може би ще е проблем, защото отвора до десния халоген е затворен (ще видя дали има друг достъп на въздуха до дисковете).
Но пък на фейс-лифта няма никакви отвори на бронята - предполагам там взима от решетката?


Rudy
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от diesel_power » 04 Дек 2010 12:38
diesel_power
Rudy
Rudy
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Rudy » 04 Май 2011 12:47
след 5 месеца работа (в началото ги вързах към габаритите, но преди 2 месеца ги преместих към ACC+ (@ Bass_Man - благодаря!) и сега се включват при контакт) всичко е ОК. Светят доста силно - за сравнение съм светнал и ксеноните. Няма изгорели или примигващи, не можах да ги удавя (въпреки, че опитах многократно). Не знам дали загряват, но при дисковете няма промяна - както писах не взимат въздух от там дето съм ги сложил.
Може би има и положителен ефект при палене (може и да си внушавам, щото така или иначе не съм имал проблеми) - светват при контакт и може би възбуждат акумулатора и оттам да пали по-лесно.

Единствения недостатък, който намирам е в дизайна - ако бяха с по 2 см по широки щеше да е по-красиво - да запълнят отвора в бронята напълно - сега стои малко като кръпка. Но както казах целта не бе разкрасяване, а повече сигурност. Когато са угасени почти не се виждат, защото са около 3-4 см навътре в бронята.

Rudy
Bass_Man
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Rudy » 05 Май 2011 09:08
Живея на 500м от ЕКО-то, но заради децата гледам да бягаме от София всеки уикенд и затова още не съм се разписал на срещите - ама и това ще стане.Bass_Man написа:Първо благодарности не пия но можеш да дойдеш да почерпиш на ЕКО -то![]()
.
И второ сложи си някакви пластинки да запълниш фугата от страни между ледовете и бронята и ги боядисай сиви . Така оптично ще намалиш светлия отвор и ще ти дойдат на размер.

Rudy
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 01 Ное 2010 10:27
- Обратна връзка:
Мнение от alexvinchev » 01 Ное 2011 22:53
Защо IGN вместо ACC?
ACCessory е позицията в която ви работи радиото, но не ви свети таблото, IGNition е позиция за работещ двигател, т.е. правилния сигнал, при който дневните светлини ще светят само когато трябва.
Съгласен съм, че няма особено значение за доработки с LED като тази на колегата, тъй като консумира към 10W. Aко решите обаче да правите варианта, приложен фабрично в US/Canada 2002 Lexus RX300 (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... g_lamp.jpg), консумацията е 35-40W и дълъг престой в такъв режим без запален двигател (примерно слушате радио) може да изтощи акумулатора.
Аз лично имам горчив опит с LED DRL-ите на друга кола, където бяха монтирани на същото ниво както при колегата. LED-овете първо се напълниха с вода заради кофти уплътнения, после при паркиране леко подпрях единия модул и се начупи заради евтината пластмаса от която са направени. Поради тези причини за моя Avensis приложих фабричния вариант на Lexus.

alexvinchev
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта