Oткъде да взема Acc +?
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Oткъде да взема Acc +?
Искам само да уточня, че схеми и електрически диаграми гледам като индианец и нищо не разбирам.
Затова въпроса ми е от къде да взема сигнал за Acc + (след подаване на контакт) - за предпочитане да не е в купето (иначе знам за зелената жица от контактния ключ), а в двигателния отсек, ако може с лесен достъп. Бих предпочел да не режа или модифицирам оригиналното окабеляване. Та помагайте - колата от подписа, двигател 1CD-FTV.
Затова въпроса ми е от къде да взема сигнал за Acc + (след подаване на контакт) - за предпочитане да не е в купето (иначе знам за зелената жица от контактния ключ), а в двигателния отсек, ако може с лесен достъп. Бих предпочел да не режа или модифицирам оригиналното окабеляване. Та помагайте - колата от подписа, двигател 1CD-FTV.

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Otvarqsh nai-blizkoto tablo s predpaziteli, releta i tn slagash na polojenieto koeto ti trqbva i zapochvash da merish s ured po predpaziteli i releta . Kato si namerish probvash i na zapaleno dali shte ostava che niakoi izchezvat . I te taka .
=============================================
Отваряш най-близкото табло с предпазители, релета и тн слагаш на положението което ти трябва и започваш да мериш с уред по предпазители и релета . Като си намериш пробваш и на запалено дали ще остава че някои изчезват . И те така .
Ф.Д.
=============================================
Отваряш най-близкото табло с предпазители, релета и тн слагаш на положението което ти трябва и започваш да мериш с уред по предпазители и релета . Като си намериш пробваш и на запалено дали ще остава че някои изчезват . И те така .
Ф.Д.
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- TATI
- Мнения: 3030
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Вържи ги към габарит и си готов. Само, че мястото което си избрал не е от най-подходящите, най-малко защото от там ти се охлаждат спирачните дискове и сега като запушиш потока на въздуха, най-вероятно ще ти прегряват дисковете.
Ако ги сложиш пък горе до халогените ще ти спре охлаждането на кулера.
Ако ги сложиш пък горе до халогените ще ти спре охлаждането на кулера.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
@ diesel_power - можеш ли да покажеш на снимка от къде точно от машинката за пръскалките на чистачките?
@ TATI - левите дискове се охлаждат от въздуха от интеркулера (отвора до халогените както казваш). Ето снимка:

За десните може би ще е проблем, защото отвора до десния халоген е затворен (ще видя дали има друг достъп на въздуха до дисковете).
Но пък на фейс-лифта няма никакви отвори на бронята - предполагам там взима от решетката?

@ TATI - левите дискове се охлаждат от въздуха от интеркулера (отвора до халогените както казваш). Ето снимка:

За десните може би ще е проблем, защото отвора до десния халоген е затворен (ще видя дали има друг достъп на въздуха до дисковете).
Но пък на фейс-лифта няма никакви отвори на бронята - предполагам там взима от решетката?


- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
малко ъпдейт:
след 5 месеца работа (в началото ги вързах към габаритите, но преди 2 месеца ги преместих към ACC+ (@ Bass_Man - благодаря!) и сега се включват при контакт) всичко е ОК. Светят доста силно - за сравнение съм светнал и ксеноните. Няма изгорели или примигващи, не можах да ги удавя (въпреки, че опитах многократно). Не знам дали загряват, но при дисковете няма промяна - както писах не взимат въздух от там дето съм ги сложил.
Може би има и положителен ефект при палене (може и да си внушавам, щото така или иначе не съм имал проблеми) - светват при контакт и може би възбуждат акумулатора и оттам да пали по-лесно.

Единствения недостатък, който намирам е в дизайна - ако бяха с по 2 см по широки щеше да е по-красиво - да запълнят отвора в бронята напълно - сега стои малко като кръпка. Но както казах целта не бе разкрасяване, а повече сигурност. Когато са угасени почти не се виждат, защото са около 3-4 см навътре в бронята.
след 5 месеца работа (в началото ги вързах към габаритите, но преди 2 месеца ги преместих към ACC+ (@ Bass_Man - благодаря!) и сега се включват при контакт) всичко е ОК. Светят доста силно - за сравнение съм светнал и ксеноните. Няма изгорели или примигващи, не можах да ги удавя (въпреки, че опитах многократно). Не знам дали загряват, но при дисковете няма промяна - както писах не взимат въздух от там дето съм ги сложил.
Може би има и положителен ефект при палене (може и да си внушавам, щото така или иначе не съм имал проблеми) - светват при контакт и може би възбуждат акумулатора и оттам да пали по-лесно.

Единствения недостатък, който намирам е в дизайна - ако бяха с по 2 см по широки щеше да е по-красиво - да запълнят отвора в бронята напълно - сега стои малко като кръпка. Но както казах целта не бе разкрасяване, а повече сигурност. Когато са угасени почти не се виждат, защото са около 3-4 см навътре в бронята.

- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Живея на 500м от ЕКО-то, но заради децата гледам да бягаме от София всеки уикенд и затова още не съм се разписал на срещите - ама и това ще стане.Bass_Man написа:Първо благодарности не пия но можеш да дойдеш да почерпиш на ЕКО -то![]()
.
И второ сложи си някакви пластинки да запълниш фугата от страни между ледовете и бронята и ги боядисай сиви . Така оптично ще намалиш светлия отвор и ще ти дойдат на размер.

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 01 Ное 2010 10:27
- Обратна връзка:
За Avensis най-лесния начин в двигателния отсек да си вземете IGN (не ACC) е от червения кабел в кутията при релетата и предпазителите на ABS-а. Това е по-малката кутия с предпазители и релета, намираща се точно над сервото на спирачките.
Защо IGN вместо ACC?
ACCessory е позицията в която ви работи радиото, но не ви свети таблото, IGNition е позиция за работещ двигател, т.е. правилния сигнал, при който дневните светлини ще светят само когато трябва.
Съгласен съм, че няма особено значение за доработки с LED като тази на колегата, тъй като консумира към 10W. Aко решите обаче да правите варианта, приложен фабрично в US/Canada 2002 Lexus RX300 (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... g_lamp.jpg), консумацията е 35-40W и дълъг престой в такъв режим без запален двигател (примерно слушате радио) може да изтощи акумулатора.
Аз лично имам горчив опит с LED DRL-ите на друга кола, където бяха монтирани на същото ниво както при колегата. LED-овете първо се напълниха с вода заради кофти уплътнения, после при паркиране леко подпрях единия модул и се начупи заради евтината пластмаса от която са направени. Поради тези причини за моя Avensis приложих фабричния вариант на Lexus.
Защо IGN вместо ACC?
ACCessory е позицията в която ви работи радиото, но не ви свети таблото, IGNition е позиция за работещ двигател, т.е. правилния сигнал, при който дневните светлини ще светят само когато трябва.
Съгласен съм, че няма особено значение за доработки с LED като тази на колегата, тъй като консумира към 10W. Aко решите обаче да правите варианта, приложен фабрично в US/Canada 2002 Lexus RX300 (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... g_lamp.jpg), консумацията е 35-40W и дълъг престой в такъв режим без запален двигател (примерно слушате радио) може да изтощи акумулатора.
Аз лично имам горчив опит с LED DRL-ите на друга кола, където бяха монтирани на същото ниво както при колегата. LED-овете първо се напълниха с вода заради кофти уплътнения, после при паркиране леко подпрях единия модул и се начупи заради евтината пластмаса от която са направени. Поради тези причини за моя Avensis приложих фабричния вариант на Lexus.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 8 госта