TOYOTA Yaris

vidimi2000
Мнения: 20
Регистриран на: 26 Ное 2010 16:57

TOYOTA Yaris

Мнение от vidimi2000 » 26 Ное 2010 17:12

Здравейте ! От известно време карам Yaris 2001 - досега не сьм имал проблеми, но днес ми изчезнаха кьсите светлини. Габарити и дьлги има, но не и кьси. Дайте сьвет или добьр майстор.
Благодаря предварително.

Аватар
TATI
Мнения: 3031
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 163 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 26 Ное 2010 17:28

Провери си крушките, предпазителите, ей такива дребни нещица.
И преди някой да каже, че няма как и двете да изгорят, има такъв вариант и на мен ми се е случвал.
Успех!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 26 Ное 2010 21:06

да пробвай да смениш крушката

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 26 Ное 2010 22:53

И на мен ми се е случвало да ми изгорят двете крушки едновременно .

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 26 Ное 2010 22:54

Bass_Man написа:И на мен ми се е случвало да ми изгорят двете крушки едновременно .
Това не говори ли за проблем в алтернатора/акомулатора?

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 26 Ное 2010 22:55

Ами след това не съм ги сменявал повече а и всички останали не бяха изгоряли . Та не знам на какво може да се дължи wacko.gif .

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 27 Ное 2010 12:27

Сигурно са оригиналните и сега им е дошло времето.

vidimi2000
Мнения: 20
Регистриран на: 26 Ное 2010 16:57

Мнение от vidimi2000 » 27 Ное 2010 22:27

Смених крушките и се оправиха нещата-наистина и двете бяха изгорели едновременно! Но ми е непонятно как са изгорели само за каси? Благодария Ви за сьветите !

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6188
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 369 пъти

Мнение от slowtraveler » 28 Ное 2010 09:19

Мдааа - още един в клуба с едновременно изгорелите къси светлини :whistle:
Мислех, че при мен изгарянето едновременно на двете крушки е било изключение, но явно греша...
Дали все пак проблема не е моментно 'прекомпенсиране' на пада на напрежението на алтернатора в момента на поява на мощен консуматор (като светлините)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
desSs
Мнения: 3289
Регистриран на: 02 Окт 2007 23:11
Местоположение: Варна

Мнение от desSs » 28 Ное 2010 09:31

моите изгоряха с разлика от няколко дни. предполагам крушките си имат определен "живот"

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 28 Ное 2010 11:24

slowtraveler написа:Мислех, че при мен изгарянето едновременно на двете крушки е било изключение, но явно греша...
Дали все пак проблема не е моментно 'прекомпенсиране' на пада на напрежението на алтернатора в момента на поява на мощен консуматор (като светлините)...
Слоу, това си има логично обяснение:
- Или не си забелязал (както и много други) кога е изгоряла едната светлина; От 1-ви Ноември се кара 'на къси' през деня и без да те спрат услужливо ченгетата, няма как да разбереш че има нещо нередно с фаровете ти, ако не караш и на тъмно
- или в момента на изгарянето на едната крушка се получава пик на напрежението, който убива и другата, вече уморена от времето biggrin.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 28 Ное 2010 12:10

Scott написа:..................
- или в момента на изгарянето на едната крушка се получава пик на напрежението, който убива и другата, вече уморена от времето biggrin.gif
Ааааа не не може да е това с днешните регулатори в алтеранторите повече от 10% разлика няма tongue.gif .

Моите изгоряха както си светеха на тъмно :whistle: . По абсолютно същия начин са ми горяли и габарити докато светеха на загасен двигател wacko.gif . А ся да ви видя laugh.gif .

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 28 Ное 2010 12:38

Bass_Man написа: Ааааа не не може да е това с днешните регулатори в алтеранторите повече от 10% разлика няма tongue.gif
не виждам регулатора какво общо има в случая или ти въобще не си разбрал за какво беше спорът навремето :whistle:
Дори двигателя да е изгасен и светлините захранени само от акумулатора, при изгарянето на едната крушка ще се получи преходен процес и другата ще 'види' по-високо напрежение от това на батерията заради индуктивността на кабелите, пада по релета, бушони и т.н. Освен това за една 'уморена' крушка и 10% горница на напрежението може да са достатъчни да умре. biggrin.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6188
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 369 пъти

Мнение от slowtraveler » 28 Ное 2010 14:50

Scott написа:...
И аз мислих, че колегите просто не са забелязали изгаряне на фар (изгаряне на единия само влошава осветяването, докато при изгаряне на двата - настава мрак)...
Но при мен нещата протекоха така - нощем спирам срещу стена...
Видях, че и двата фара светят...
Излизам след около час, включвам фаровете - мрак.....
Едва се прибрах само с фарове за мъгла (около 20км извънградско)...
И си мислех, че проблема е бушон, реле и т.н. (мерих напреженията), изключвайки вероятността да са изгорели в един и същ момент и двата фара.... При включването им не се видя дори леко примигване...
И накрая - двете крушки са изгорели едновременно... :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 28 Ное 2010 20:59

Scott написа:...Дори двигателя да е изгасен и светлините захранени само от акумулатора, при изгарянето на едната крушка ще се получи преходен процес и другата ще 'види' по-високо напрежение от това на батерията заради индуктивността на кабелите, пада по релета, бушони и т.н....
Колега, сериозно ли го мислиш това (за индуктивния пик)? ohmy.gif
Щото, ако е шега, е добра, ама ако не е ....

Да внимаваме да не опукаме нещо докато изключваме фаровете (щото, нали, гасим 2 или дори 4 крушки по 50Вт).... Или клаксонът, той дърпа дори повече ток, може да стане голяма беля. А хората с дизелите ще им се стъжни с туй гадно подгряване по 100-200А ...
Иначе може и да има нещо вярно, ако АКТИВНИЯ пад в кабелите е значителен (например, 1 волт), при изгарянето на едната, другата ще получи по-близко до реалното напрежение на акумулатора, което на нея може да и се види много.
Има и друго нещо - с износването на нишката става по-крехка и по-сериозна дупка може да я скъса - в тоя случай дупката удря и по-двете и може да заминат заедно.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта