Защо свети на таблото на corolla verso ABS, VSC и TRC?

Viktor
Мнения: 2
Регистриран на: 23 Ное 2010 09:27

Защо свети на таблото на corolla verso ABS, VSC и TRC?

Мнение от Viktor » 23 Ное 2010 09:31

Защо свети на таблото на corolla verso ABS, VSC и TRC?

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Re: Защо свети на таблото на corolla verso ABS, VSC и TRC?

Мнение от Petar » 23 Ное 2010 10:08

Какъв въпрос biggrin.gif :whistle:
Постояно ли светят тези лампички или след като дадеш контакт или запалиш двигателя угасват

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Re: Защо свети на таблото на corolla verso ABS, VSC и TRC?

Мнение от miLen4o » 23 Ное 2010 10:10

Viktor написа:Защо свети на таблото на corolla verso ABS, VSC и TRC?
След такъв въпрос ,следва и такъв отговор.
Иди на диагностика!
A car without TURBO is like a man without BALLS!

Viktor
Мнения: 2
Регистриран на: 23 Ное 2010 09:27

Мнение от Viktor » 23 Ное 2010 10:33

постоянно свети от днес сутринта

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 23 Ное 2010 10:42

Ами както колегата ти е писал най-добре е да отидеш на диагностика

павел павлов
Мнения: 156
Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
Местоположение: гр.Царево
Обратна връзка:

Мнение от павел павлов » 23 Ное 2010 13:23

Чека на двигателя свети ли?Има такава тема потърси по-добре!
Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.

павел павлов
Мнения: 156
Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
Местоположение: гр.Царево
Обратна връзка:

Мнение от павел павлов » 23 Ное 2010 13:31

Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.

павел павлов
Мнения: 156
Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
Местоположение: гр.Царево
Обратна връзка:

Мнение от павел павлов » 23 Ное 2010 13:33

Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.

павел павлов
Мнения: 156
Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
Местоположение: гр.Царево
Обратна връзка:

Мнение от павел павлов » 23 Ное 2010 13:47

Корола Версо 2,2 D-4D Sol 2005 г.

GRI
Мнения: 29
Регистриран на: 20 Мар 2010 11:21
Местоположение: Sofia

Мнение от GRI » 23 Ное 2010 23:00

Здрасти колега,
На мен също ми светнаха наскоро същите на таблото и не искаха да изгаснат след стартиране. Ходих на диагностика в ТМ Ауто и ми казаха, че акумулатора е със слаб ток (явно е разрушил клетките, въпреки, че свети зеленият му индикатор и пали нормално). Това беше причината, всичко друго по системите ми беше ОК. Така, че ходи до сервиза за да ти махнат грешката от компютъра на колата! ..и си я карай по-често сега през зимата, ако не ти се сменя батерията.. все пак може и от друго да е при теб, всяка таратайка с капризите си (недостатъците си)..
whatever you do, think green.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 25 Ное 2010 06:43

Трябвало е да ги питаш в ТМ Ауто как точно ЕКУ-то на автомобила ти мери тока на акумулатора какъвто си любознателен и подробен .

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 26 Ное 2010 08:56

Като следи напрежението ... под "слаб ток" се има предвид голямо вътрешно съпротивление на Кумулатора и падане на напрежението като се натовари.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 26 Ное 2010 23:11

А не се ли има предвид да прочетеш първо какво е писано преди да отговоряш нещо ?

GRI
Мнения: 29
Регистриран на: 20 Мар 2010 11:21
Местоположение: Sofia

Мнение от GRI » 27 Ное 2010 00:00

Bass_Man казаха, че понеже не са открили никакви проблеми по системата за тракшън контрол и сис за динамична устойчивост (на мен ми свети TRC & VSC), не свети ABSа, са стигнали до извода, че се дължи на акумулатора, допускам, че е възможно, защото като не карам 3-4 дни, особено сега на студа -2 - +7 градуса малко по-трудно пали..имам познат, който е бачкал в ТМ Ауто, ще се консултирам и с него.. ще отида и на замерване при акум. спецове..то ще стане ясно накрая...
whatever you do, think green.
be smart, find easy know-how,
be sucessful, enjoy life.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 27 Ное 2010 01:33

С 15W40 за да не ти върти трудно на студено трябва да се включиш към трафопоста . Ако не си го сменил още акумулатора не го барай докато не го прегледат поне 2-ва независими акумулаторджии .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Emo74 и 8 госта