Celica 2003
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/av ... elica.html
Малко собственици на тази кола могат да си позволят ремонт със стойностни авточасти, това също една от причините за лошото състояние на продаваните Селики.
[/quote]
Двигател (без оборудване)
6 300 EUR
Скоростна кутия (механична) 3 800 EUR
Динамо 450 EUR
Стартер 400 EUR
Водна помпа 100 EUR
Ауспух (без катализатор) 450 EUR
Спирачни дискове (2 бр. предни) 140 EUR
Накладки (предни дискови) 75 EUR
Фар (комплект)
385 EUR
Преден калник 260 EUR[quote]
Има риск колата да си остане вечно твоя. Или да я ремонтираш до толкова колкото да я продадеш, следващия същото.....и така се въртят едни и същи трошки за продажба.
Малко собственици на тази кола могат да си позволят ремонт със стойностни авточасти, това също една от причините за лошото състояние на продаваните Селики.
[/quote]
Двигател (без оборудване)
6 300 EUR
Скоростна кутия (механична) 3 800 EUR
Динамо 450 EUR
Стартер 400 EUR
Водна помпа 100 EUR
Ауспух (без катализатор) 450 EUR
Спирачни дискове (2 бр. предни) 140 EUR
Накладки (предни дискови) 75 EUR
Фар (комплект)
385 EUR
Преден калник 260 EUR[quote]
Има риск колата да си остане вечно твоя. Или да я ремонтираш до толкова колкото да я продадеш, следващия същото.....и така се въртят едни и същи трошки за продажба.
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Егати балъшките изказвания:Raya написа:http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/av ... elica.html...
Японците бяха прибегнали и до дребни хватки като един модул за управление на електрическите стъкла и централното заключване на централната конзола вместо два за всяка врата, а люкът на покрива бе изработен от полимери вместо от стъкло.
- raider_yaris
- Мнения: 103
- Регистриран на: 08 Май 2007 01:01
- Местоположение: Пловдив
От 2 г. и 4 месеца съм собственик на Селика Т23 и нищо освен масло не ми се е налагало да сменям. Преди няколко дена един Голф ми завидя колко хубаво си бях изкъпал колата и докато я гледаше забрави да завие! Та сега ще трябва да се сменя носач, накрайници и това е. След такъв удар по гумата, колата все още е в движение и не ме е изоставила. Просто (да чукна на дърво) за изминатите 40 000 км. не можа да се счупи или разхлопа нещо. Единствените пари вкарани по нея бяха за вътрешен тунинг (който поне мен много ме радва)
Преди това бях с Ярис 1.5TS 106Hps и тя наистина за 1г. и 2мес. и 22 000 км. освен масло,, то нищо друго не и се развали!!!
Едиствения недостатък на Селиката е по-големия шум в купето при скорост над 100км.ч.
Но това е друга тема и този проблем ще бъде премахнат тази пролет със звукоизолацията на STP.
Преди това бях с Ярис 1.5TS 106Hps и тя наистина за 1г. и 2мес. и 22 000 км. освен масло,, то нищо друго не и се развали!!!
Едиствения недостатък на Селиката е по-големия шум в купето при скорост над 100км.ч.
Но това е друга тема и този проблем ще бъде премахнат тази пролет със звукоизолацията на STP.
- Прикачени файлове
-
- Predi.jpg (46.04 KiB) Преглеждано 2334 пъти
-
- Sled.jpg (42.05 KiB) Преглеждано 2334 пъти
Tokyo Drift :-)
- raider_yaris
- Мнения: 103
- Регистриран на: 08 Май 2007 01:01
- Местоположение: Пловдив
- raider_yaris
- Мнения: 103
- Регистриран на: 08 Май 2007 01:01
- Местоположение: Пловдив
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта