Грешла на компюръра и допълнителен нагревател
Грешла на компюръра и допълнителен нагревател
Здравейте колеги !
Карам Avensis D4-D 2003 година .Днес карах извънградско 90-100км/h и на едно място вдигнах 180 км/h покарах малко и светна жълтата лампа на таблото (check engine) . Дали имат филтър за твърдите частици тези коли ? Някакви предположения преди да я закарам на диагностика какво може да се е случило .
В книжката чета че колата има допълнителен подгревател , копчето се намира от ляво на волата . Пише че подгрява водата в казанчето при студена кола . Като го пусна не виждам никаква разлика нито се вдигат оборотите , нито мисля че колата загравя по-бързо . Ако някой има подобна екстра , ще се радвам да каже как работи .
Благодаря предварително!
Карам Avensis D4-D 2003 година .Днес карах извънградско 90-100км/h и на едно място вдигнах 180 км/h покарах малко и светна жълтата лампа на таблото (check engine) . Дали имат филтър за твърдите частици тези коли ? Някакви предположения преди да я закарам на диагностика какво може да се е случило .
В книжката чета че колата има допълнителен подгревател , копчето се намира от ляво на волата . Пише че подгрява водата в казанчето при студена кола . Като го пусна не виждам никаква разлика нито се вдигат оборотите , нито мисля че колата загравя по-бързо . Ако някой има подобна екстра , ще се радвам да каже как работи .
Благодаря предварително!
По схемите на авензиса изглежда да е точно като на VW - три свещи и три релета, управлявани от ЕКУ-то, които се включват и изключват в различни комбинации според запасът от ел. мощност на генератора.
Компа ги включва ако напрежението от генератора се качи достатъчно.
Освен електрически проблеми (изгорели подгревни свещи на антифриза, релета или предпазители) може да не иска да ги включи ако генератора не вдига достатъчно напрежение.
Провери целостта на веригите (бушони, свещи), и после виж дали компа включва някое от релетата. Премери напрежението на колата също. Пробвай дали ще ги включи като подадеш малко газ.
Предпазителите мисля че бяха по 50А на всяка свещ? (по спомени).
Ако се затрудняваш да намериш схемата (или точната страница от целия документ) пиши да поровя и аз.
Компа ги включва ако напрежението от генератора се качи достатъчно.
Освен електрически проблеми (изгорели подгревни свещи на антифриза, релета или предпазители) може да не иска да ги включи ако генератора не вдига достатъчно напрежение.
Провери целостта на веригите (бушони, свещи), и после виж дали компа включва някое от релетата. Премери напрежението на колата също. Пробвай дали ще ги включи като подадеш малко газ.
Предпазителите мисля че бяха по 50А на всяка свещ? (по спомени).
Ако се затрудняваш да намериш схемата (или точната страница от целия документ) пиши да поровя и аз.
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Грешла на компюръра и допълнителен нагревател
Доколкото знам няма такъв филтър, но и по принцип той се отпушва като караш бързо извънградско.Dzataro написа:Карам Avensis D4-D 2003 година .Днес карах извънградско 90-100км/h и на едно място вдигнах 180 км/h покарах малко и светна жълтата лампа на таблото (check engine) . Дали имат филтър за твърдите частици тези коли ? Някакви предположения преди да я закарам на диагностика какво може да се е случило.
На мен и е светвал Check engine - докато настрoйвах Power box-a, покарах малко със 200 км/ч и светна. Откачих акумулатора за няколко минути, върнах Box-a едно деление назад и от тогава не е светвал.
Но и с Box не може да вдигне повече от 200.

Последно промяна от Rudy на 19 Ное 2010 22:33, променено общо 1 път.

- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Грешла на компюръра и допълнителен нагревател
Ти сигурно си събрал очите на всички ...........Rudy написа: Но и с Box не може да вдигне повече от 200.

А колко ти показа разход при тази скорост?
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Грешла на компюръра и допълнителен нагревател
Не питай biggrin.gif Не съм се и опитвал да впечатля никой - да уточня, че не съм от джигитите на пътя - беше само за тест на Box-a (на магистралата преди Стара Загора в 8 сутринта през лятото, т.е без трафик). Май има ограничител на скоростта...Raya написа:Ти сигурно си събрал очите на всички ...........Rudy написа: Но и с Box не може да вдигне повече от 200.))
А колко ти показа разход при тази скорост?

Re: Грешла на компюръра и допълнителен нагревател
не е до ограничител.просто нито чип нито тая смехория пауърбокс успяват да вдигнат максималната скорост.дори от 100кс да я направиш 150кс максималната скорост се вдига със...............максимум 10-15км/ч.но ефекта при набиране се променя драстичноRudy написа:Не питай biggrin.gif Не съм се и опитвал да впечатля никой - да уточня, че не съм от джигитите на пътя - беше само за тест на Box-a (на магистралата преди Стара Загора в 8 сутринта през лятото, т.е без трафик). Май има ограничител на скоростта...Raya написа:Ти сигурно си събрал очите на всички ...........Rudy написа: Но и с Box не може да вдигне повече от 200.))
А колко ти показа разход при тази скорост?

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Грешла на компюръра и допълнителен нагревател
Точно! Както написах не ме интересува максималната скорост, тествах твърдението на производителя, че се вдига макс. скорост от 200 на 207 км/ч - може ама по нанадолнище...sacho7803 написа:не е до ограничител.просто нито чип нито тая смехория пауърбокс успяват да вдигнат максималната скорост...но ефекта при набиране се променя драстично
А за ограничител мисля, защото до там ускорява осезаемо, но като стигне 200 все едно изключва подаването на гориво, въпреки че педала на газта има още ход.

gicho благодаря ти за инфото, ще проверя тези неща ...
а това за Power-boxa Ме изкефи нямам такъв , но освн и аз да пробвам с е 200 да видя какво ще стане може да изчезне грешката
Аз мислех да отида да ми сложат чип има един пич в квартал лагера ги настройва нещо , но не съм се решил още .
А и тая Тойота не мога да разбера точно колко коня е . В талона пише 122 коня , по интернет ги гледам са по 116 коня ... Avensis D4-D 2003 Края . Тя сега си върви добре , но ако е 122 и стане 150 , ще стане още по-добре
а това за Power-boxa Ме изкефи нямам такъв , но освн и аз да пробвам с е 200 да видя какво ще стане може да изчезне грешката

Аз мислех да отида да ми сложат чип има един пич в квартал лагера ги настройва нещо , но не съм се решил още .
А и тая Тойота не мога да разбера точно колко коня е . В талона пише 122 коня , по интернет ги гледам са по 116 коня ... Avensis D4-D 2003 Края . Тя сега си върви добре , но ако е 122 и стане 150 , ще стане още по-добре

- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Bass-чо е прав, че ако незнаеш сигурната история на колата, си е нож с две остриета.... А ЧИП, в реалния смисъл на думата, повярвай ми, НЯМА кой да ти направи в България, че дори трудно ще намериш и из Европата.... Май има един-двама из Англия, ама само на сайта пише, а реално не е ясно - пише да се отиде на място .... biggrin.gif А решиш ли да надуваш колата да върви, трябва да знаеш, че всичко и е изрядно, иначе няма що да се чудиш на нещо изтрещяло 

Мечо прав си.пауърбокс никога не съм пробвал защото с тия "кутийки"никой не се занимава.а чипове съм сменял през седмица тъй като изгъзиците на изискванията ми бяха големи biggrin.gif естествено че бокса ще вдигне мощността--нали той е устроен да лъжи компа че да пуска повече нафта и дотам.и колко ще вдигнеш мощността с един бокс????да--може доста но кво се случва с останалите агрегати като турбинката например??тя си надува на същото налягане както и при стоковото горивоподаване.при чипа бирата е друга.там можеш да си играеш и с надува на турбинката и с ограничаването на работата на егр-а .а естествено че като пуснеш повечко гориво е добре и да надуеш турбинката.чипа може да си га записваш както ти е кеф.примерно ...не искаш много но искаш да върви единствено между 2-3000об. и така нататък---общо взето получаваш това което си пожелаеш а не като бокса-допълнителна порция гориво.мисля че тия неща ги знаеш---поради тая причина написах че бокса е смехория.съжалявам че още незнам в българия някой да е разучил тойотски софтуер.но имам приятели които на ваг-коли могат да ти направят квото си поискаш.надувал съм до мноооого коне но следващата седмица съм връщал доста щото..........не ми се даваха пари примерно за по-силен съединител biggrin.gif говорим за дизел.атмосферния бензинов мотор е безсмислено да се бутаMe4oKyX написа:саше - недей си плямпа ей така за неща, които не си пробвал първо, второ не си тествал обстойно, а камо ли да засичаш и време..... Мойта кола трябва да е сбъркана нещо, щом с такива смехорий наказва всички тойотки освен 2.2 150к.с и D-CAT ...... Смешно, ама факт laugh.gif
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
абе някъде предлагат чип за Тойота,поне за 1,4 D4D съм сигурен,щото им звънях за цена и инфо..
намерих го
http://www.digitaltuning.bg/tuning/toyo ... -d4d-90-cv
резултата обаче е по-слаб от показателите които Me40Kyx казва ,че изкарва от бокса и се чудя кой вариант е по-удачен
намерих го
http://www.digitaltuning.bg/tuning/toyo ... -d4d-90-cv
резултата обаче е по-слаб от показателите които Me40Kyx казва ,че изкарва от бокса и се чудя кой вариант е по-удачен
- TATI
- Мнения: 3037
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
- Обратна връзка:
Мечо е прав. Чип за Тойота няма. В еврпоа няма кой да ти направи, еле пък в БГ. Т.е. имаше едно време чип в истинския смисъл на думата чип и се предлагаше от ТТЕ, както е при един от моделите на ЛК, ама вече няма. Всичко друго е или измама или пауър боксове, което няма нищо общо с чип. Просто всеки си го наименува, както му скимне, за да има зарибявка. Ако беше ВАГ, тогава говорим за друга бира.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 3 госта