Toyota Corola VVTi

SilverFox

Мнение от SilverFox » 14 Юли 2007 23:35

тава с тампона на мен ми звочи малко странно
то и као си здрав едва ли може да обере вибрациите, ако са толкос силни, че да разтресат колата unsure.gif unsure.gif unsure.gif
ама знае ли човекпробваи с бензин 100 пак тогавасе набутвай за тампон

emilvs
Мнения: 7
Регистриран на: 25 Юни 2007 15:10
Местоположение: Sofiq
Обратна връзка:

Мнение от emilvs » 16 Юли 2007 09:28

blagodarq ti za intersa . Moje da e ot tampon zashtoto treseneto ne e tolkova silno prosto e drazneshto .

Аватар
Balance
Мнения: 6
Регистриран на: 04 Авг 2008 01:40

Мнение от Balance » 13 Ное 2010 17:11

значи аз имам същия проблем със Селика 1.8 2001 година , оборотите ми падат до 600-650 , от скоро има този проблем и се чудих какво може да е вибрациите на двигателя са много леки но си е дразнещо , мога да изключа , бензиновия филтър защото колата е с газов инжекцион и на бензин и на газ е едно и също 650 оборота ...

KingSteve
Мнения: 169
Регистриран на: 05 Юли 2008 14:52
Местоположение: Варна

Мнение от KingSteve » 13 Ное 2010 20:03

аз имам същия проблем със Селика 1.8 2001 година , оборотите ми падат до 600-650 , от скоро има този проблем и се чудих какво може да е вибрациите на двигателя са много леки но си е дразнещо
Моите обороти са 600-700 и според мен това е нормално за тези двигатели. BTW в документацията пише idle speed: 650 +-50 rpm.
С чисто нови оригинални тампони на двигателя съм. Ако някой се съмнява в тях да мери 3 пъти преди да го отрежат biggrin.gif - скъпи са.
Avensis 7A-FE

петър
Мнения: 188
Регистриран на: 25 Фев 2008 22:47
Местоположение: Стара Загора/Плевен

Мнение от петър » 13 Ное 2010 22:22

Напълно нормални обороти,и на мен понякога даже ми падат до около 500,най често когато имам малко бенц. или съм заредил някои кучи гъ..бензин,слагам уж малко по високо октанов и се оправят нещата.Другото което може да пробваш,при загрят автомобил форсираш на празен ход в продължение на 45-60 сек. над 2500 оборота,да кажем 3000,и ако всичко тие ок трябва да закове на 780-800 оборота като отпуснеш педала.

DukeFan
Мнения: 25
Регистриран на: 18 Дек 2009 17:20

Мнение от DukeFan » 14 Ное 2010 23:00

Абсолютно същото поведение при мен, като загрее, падат оборотите до около 600 и претриса. Това само на място, като движи по инерция оборотите са по-високи и стабилни.
Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i 2002 г.

lubooo
Мнения: 274
Регистриран на: 22 Фев 2010 23:08
Местоположение: Велико Търново

Мнение от lubooo » 15 Ное 2010 13:01

ясно колеги и аз имам същия проблем , когао колата не е в движение и е на свободна оборотите падат до 500 -600 , когато е в движение на свободн забелязвам че ги задържа , ходил съм в тоиота сервиз кадето след оглед ми казаха , че това е от стъпковото моторче което регулира оборотите на празен ход и все пак понеже не съм ходил да оправям проблема и не мога да бъда сигорен дали е точно от това , ако някои го е оправил да пише как точно :)

явно си е дефектец на модела :)
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE

Аватар
ss_mitko
Мнения: 448
Регистриран на: 25 Яну 2009 14:48
Местоположение: София

Мнение от ss_mitko » 15 Ное 2010 15:01

Хора,това са нормалните обороти на този мотор.Претрисането се получава от ниските обороти но е напълно нормално,малко е дразнещо но се свиква.Не е дефект на мотора а е направено за по голяма икономия градско.

lubooo
Мнения: 274
Регистриран на: 22 Фев 2010 23:08
Местоположение: Велико Търново

Мнение от lubooo » 15 Ное 2010 15:11

ss_mitko написа:Хора,това са нормалните обороти на този мотор.Претрисането се получава от ниските обороти но е напълно нормално,малко е дразнещо но се свиква.Не е дефект на мотора а е направено за по голяма икономия градско.
човек , повярваи ми едва ли инжинерите на тоиота са толкова прости да направят кола която на свободна едвам не гасне и се тресе :) , а относно икономията ако 10 л на 100 е икономия :) направо ще му стисна ръката на човека измислил тая прстотия :)
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE

Аватар
ss_mitko
Мнения: 448
Регистриран на: 25 Яну 2009 14:48
Местоположение: София

Мнение от ss_mitko » 15 Ное 2010 15:46

lubooo написа:
ss_mitko написа:Хора,това са нормалните обороти на този мотор.Претрисането се получава от ниските обороти но е напълно нормално,малко е дразнещо но се свиква.Не е дефект на мотора а е направено за по голяма икономия градско.
човек , повярваи ми едва ли инжинерите на тоиота са толкова прости да направят кола която на свободна едвам не гасне и се тресе :) , а относно икономията ако 10 л на 100 е икономия :) направо ще му стисна ръката на човека измислил тая прстотия :)
Незнам как правиш 10л на 100.На мен зимата ми е 9.3.а лятото 8.0 градско.
Миналата седмица разхода само гратско каране ми е 8.8 по БК 37литра 430км от светване на лампата до ново светване,което е същия разход както по БК.
А относно гасненото си провери колата при мен въобще не се усеща като ,че колата ще загасне.
Относно инженерите на тойота явно има защо така да го измислят.Аз до сега не съм видял тойота с този мотор да има други обороти.Освен личната ми съм карал още две такива и пак оборотите са същите

lubooo
Мнения: 274
Регистриран на: 22 Фев 2010 23:08
Местоположение: Велико Търново

Мнение от lubooo » 15 Ное 2010 16:55

ss_mitko написа:
lubooo написа:
ss_mitko написа:Хора,това са нормалните обороти на този мотор.Претрисането се получава от ниските обороти но е напълно нормално,малко е дразнещо но се свиква.Не е дефект на мотора а е направено за по голяма икономия градско.
човек , повярваи ми едва ли инжинерите на тоиота са толкова прости да направят кола която на свободна едвам не гасне и се тресе :) , а относно икономията ако 10 л на 100 е икономия :) направо ще му стисна ръката на човека измислил тая прстотия :)
Незнам как правиш 10л на 100.На мен зимата ми е 9.3.а лятото 8.0 градско.
Миналата седмица разхода само гратско каране ми е 8.8 по БК 37литра 430км от светване на лампата до ново светване,което е същия разход както по БК.
А относно гасненото си провери колата при мен въобще не се усеща като ,че колата ще загасне.
Относно инженерите на тойота явно има защо така да го измислят.Аз до сега не съм видял тойота с този мотор да има други обороти.Освен личната ми съм карал още две такива и пак оборотите са същите
незнам колега , може да говорим за различни двигатели , аз спецялно ти говоря за королата от подписа ми а именно 1.6 ввти 110 хп , а доколкоо виждам от подписа ти ми говориш за 1.4 ,относно разхода , карам в гр.Велико Търново , кадето за разлика от софия не стоя в уникалните задръствания и ти казвам че разход под 9.5 не съм виждал градско :) като имаш предвид че колата се кара много рядко в пикови часове предимно късно вечер .
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 15 Ное 2010 17:08

lubooo написа:говоря за королата от подписа ми а именно 1.6 ввти 110 хп...
Ето един файл с информация за твоя двигател:
3ZZ-FE

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6188
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 369 пъти

Мнение от slowtraveler » 15 Ное 2010 19:13

След ремонта двигателя 3ZZ-FE не ми е създавал никакви проблеми. И въобще не тресеше, а мъркаше....
Започна да тресе само когато вентилатора на радиатора се разби и започна да бие...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

DukeFan
Мнения: 25
Регистриран на: 18 Дек 2009 17:20

Мнение от DukeFan » 15 Ное 2010 19:39

Е изплюй камъчето де, какво му ремонтира smile.gif , наистина не е кой знае какъв проблем, но си е дразнещо

И един въпрос, къде е горивния филтър на тоя модел???
Toyota Corolla E12, 1.6 VVT-i 2002 г.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6188
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 369 пъти

Мнение от slowtraveler » 15 Ное 2010 19:47

Основен ремонт - писал съм из форума (проблема с маслото)...
Поста го пуснах като контра-пример към lubooo за това, че дадения двигател е калпав...
Че има недостатъци - има (гаранционно остраняемия дефект с запичане на сегменти, разхлопване на клапите на всмукателния колектор), но по принцип не е чак толкова зле двигателчето.
Не притрисаше нито преди, нито след ремонта...
И оборотите си бяха нормални (около 700).
Разхода му също бе съвсем нормален... :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 7 госта