MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от nowyaris » 12 Ное 2010 23:13
Всдяка умна жена би предпочела ръчната скоростна кутия-лоста ти е винаги в ръката,кутията е малко под лоста,винаги може да си сменяш на воля предавките и най важното никога не се чупи/само омеква/.Моята ще излезе голям тарикат-направо на ръчна с кожен лост и никелирана дръжка/глава/.Каза че не иска и да чуе за автомат.
nowyaris
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение от zi_zi_top » 12 Ное 2010 23:36
Да ти кажа честно, днес гледах новата Астра и ми останаха очите в нея. Пипнали са я отвсякъде!Bass_Man написа:Докторе нещо много започна да се превъзнасяш с тия Опели .
Иначе сега гледах форума на Опел. Не съм прав за EasyTronic-а, и те имат много проблеми.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
desSs
- slowtraveler
- Мнения: 6200
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 343 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 13 Ное 2010 09:04
Десс, няма как да ти върнат старите части при гаранционен ремонт - те са си собственост на сервиза и навярно ще ги върнат към производителя.
А относно автоматите - абе има автомати и автомати....
Част от тях са прекалено мислещи за моя вкус и не са достатъчно адаптивни за моя стил на каране...
Искам когато реша да юркам колата - тя да отговаря подобаващо, а не да започне на мисли дали да превключи или не.. Или пък да превключи в неподходящ момент.
За опела - Корсичка с ММТ засега не прави проблеми (6г/около 40х.км).
Но там също има известни дразнещи факти:
При рязко подаване на газ при тръгване, ако превъртят гумите кутията решава да превключи веднага на втора. А мощността не стига, и колата обикновено в критичния момент забива нос ...
И друго - не иска да включи на скорост ако оборотите не са съвсем ниски. Например: чукнал си газта, и след 5-6 секунди решаваш да включиш на скорост. Е да, ама оборотите са около 950, а не например 800, колкото си е решил компютъра. И в тоя момент дисплея започва да мига.
Нищо не пищи, или поне не се чува от какафонията от клаксоните, която чуваш в този момент laugh.gif
Много конфузна ситуация, която ми се случи на едно натоварено варненско кръстовище laugh.gif
А относно автоматите - абе има автомати и автомати....
Част от тях са прекалено мислещи за моя вкус и не са достатъчно адаптивни за моя стил на каране...
Искам когато реша да юркам колата - тя да отговаря подобаващо, а не да започне на мисли дали да превключи или не.. Или пък да превключи в неподходящ момент.
За опела - Корсичка с ММТ засега не прави проблеми (6г/около 40х.км).
Но там също има известни дразнещи факти:
При рязко подаване на газ при тръгване, ако превъртят гумите кутията решава да превключи веднага на втора. А мощността не стига, и колата обикновено в критичния момент забива нос ...
И друго - не иска да включи на скорост ако оборотите не са съвсем ниски. Например: чукнал си газта, и след 5-6 секунди решаваш да включиш на скорост. Е да, ама оборотите са около 950, а не например 800, колкото си е решил компютъра. И в тоя момент дисплея започва да мига.
Нищо не пищи, или поне не се чува от какафонията от клаксоните, която чуваш в този момент laugh.gif
Много конфузна ситуация, която ми се случи на едно натоварено варненско кръстовище laugh.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
miLen4o
Scott
didak
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от didak » 13 Ное 2010 10:41
Може и да си прав.slowtraveler написа:Десс, няма как да ти върнат старите части при гаранционен ремонт - те са си собственост на сервиза и навярно ще ги върнат към производителя.
Като се замисля - всичко което са сменяли по личната и служебната /докато беше в гаранция/ е било консуматив.
И съотвтно всеки път оставят старите в кашона на новите /накладки например/.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
didak
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Мнение от didak » 13 Ное 2010 11:15
А какво мислиш за ергономичността?zi_zi_top написа: Да ти кажа честно, днес гледах новата Астра и ми останаха очите в нея. Пипнали са я отвсякъде!
За достъпа до багажното пространство и видимостта назад например.




Новата Корса, макар и с по-големи габарити не създава същото впечатление и отвътре.
Корса С за мен е еталон за този клас.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
didak
Scott
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Uncle Dido
Мнение от gicho » 13 Ное 2010 21:11
Какво може да каже човек - тойота вървят надолу и нЕма край...
Някой учудва ли се още на манафските им номера да не правят recall за да спестят пари? Да се чуди човек как техните мизерии още не са се превърнали във фоклор по автомобилните форуми ...
За алфа (фиат) работата е ясна - маслената помпа на хидравликата на selespeed-a се прави в Казанлък, ама тая тойотска ММТ на кого е дело? Аисин-ска ли е или е outsource-ната на някой друг?
Туй да не е "страхотната" идея да се сложи нормална кутия и съединител, и те да се управляват от електроника + хидравлика? Те това е мъртво родена концепция!
То че следващата няма да е тойота, ясно, ама защо тия простотии продължават? В нормалните страни можеш да ги надупиш ако се докаже, че дефекта е предпоставен от изработката, дори да се случи извън гаранция?
А пасувах на един огън Еспейс щото 2.2 ДЦИ били дървета ... на 60000 (мили) заминавала турбината, и то ако не се подмени някакво клапанче, и то май става само ако маслото се сменя по удължените предписания на рено (толкова рядко, май 30000км)...
Някой учудва ли се още на манафските им номера да не правят recall за да спестят пари? Да се чуди човек как техните мизерии още не са се превърнали във фоклор по автомобилните форуми ...
За алфа (фиат) работата е ясна - маслената помпа на хидравликата на selespeed-a се прави в Казанлък, ама тая тойотска ММТ на кого е дело? Аисин-ска ли е или е outsource-ната на някой друг?
Туй да не е "страхотната" идея да се сложи нормална кутия и съединител, и те да се управляват от електроника + хидравлика? Те това е мъртво родена концепция!
То че следващата няма да е тойота, ясно, ама защо тия простотии продължават? В нормалните страни можеш да ги надупиш ако се докаже, че дефекта е предпоставен от изработката, дори да се случи извън гаранция?
А пасувах на един огън Еспейс щото 2.2 ДЦИ били дървета ... на 60000 (мили) заминавала турбината, и то ако не се подмени някакво клапанче, и то май става само ако маслото се сменя по удължените предписания на рено (толкова рядко, май 30000км)...
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
gicho
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 13 Ное 2010 23:02
Гичо баце я ме светни кой от автомобилните производители върви нагоре ? Или ако искаш ме светни кой производител на каквото и да било върви нагоре ? Тука 2-ма/3-ма оревахте орталъка ами продавайте ги тези кошници и ходете да ревете после по другите форуми . То на калпавата ракета облаците и пречат . Купете си по един LC 200 и няма да имате ни проблеми с автомата ни проблеми с турбините ни с маховиците . Е да трябва да имате около 160 000лв за покупката и след това по 20 000лв на година за поддръжка , данъци и застраховки . Но понеже явно не можете да си го позволите ви остава варианта да минете на еталона Корса Ц нов внос .
Просто в един момент , като се повтарят едни и същи глупости малко стават досадни . Никой не ви е виновен , че купувате дръгели !
Просто в един момент , като се повтарят едни и същи глупости малко стават досадни . Никой не ви е виновен , че купувате дръгели !
Bass_Man
Scott
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост