MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Всдяка умна жена би предпочела ръчната скоростна кутия-лоста ти е винаги в ръката,кутията е малко под лоста,винаги може да си сменяш на воля предавките и най важното никога не се чупи/само омеква/.Моята ще излезе голям тарикат-направо на ръчна с кожен лост и никелирана дръжка/глава/.Каза че не иска и да чуе за автомат.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Да ти кажа честно, днес гледах новата Астра и ми останаха очите в нея. Пипнали са я отвсякъде!Bass_Man написа:Докторе нещо много започна да се превъзнасяш с тия Опели .
Иначе сега гледах форума на Опел. Не съм прав за EasyTronic-а, и те имат много проблеми.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Десс, няма как да ти върнат старите части при гаранционен ремонт - те са си собственост на сервиза и навярно ще ги върнат към производителя.
А относно автоматите - абе има автомати и автомати....
Част от тях са прекалено мислещи за моя вкус и не са достатъчно адаптивни за моя стил на каране...
Искам когато реша да юркам колата - тя да отговаря подобаващо, а не да започне на мисли дали да превключи или не.. Или пък да превключи в неподходящ момент.
За опела - Корсичка с ММТ засега не прави проблеми (6г/около 40х.км).
Но там също има известни дразнещи факти:
При рязко подаване на газ при тръгване, ако превъртят гумите кутията решава да превключи веднага на втора. А мощността не стига, и колата обикновено в критичния момент забива нос ...
И друго - не иска да включи на скорост ако оборотите не са съвсем ниски. Например: чукнал си газта, и след 5-6 секунди решаваш да включиш на скорост. Е да, ама оборотите са около 950, а не например 800, колкото си е решил компютъра. И в тоя момент дисплея започва да мига.
Нищо не пищи, или поне не се чува от какафонията от клаксоните, която чуваш в този момент laugh.gif
Много конфузна ситуация, която ми се случи на едно натоварено варненско кръстовище laugh.gif
А относно автоматите - абе има автомати и автомати....
Част от тях са прекалено мислещи за моя вкус и не са достатъчно адаптивни за моя стил на каране...
Искам когато реша да юркам колата - тя да отговаря подобаващо, а не да започне на мисли дали да превключи или не.. Или пък да превключи в неподходящ момент.
За опела - Корсичка с ММТ засега не прави проблеми (6г/около 40х.км).
Но там също има известни дразнещи факти:
При рязко подаване на газ при тръгване, ако превъртят гумите кутията решава да превключи веднага на втора. А мощността не стига, и колата обикновено в критичния момент забива нос ...
И друго - не иска да включи на скорост ако оборотите не са съвсем ниски. Например: чукнал си газта, и след 5-6 секунди решаваш да включиш на скорост. Е да, ама оборотите са около 950, а не например 800, колкото си е решил компютъра. И в тоя момент дисплея започва да мига.
Нищо не пищи, или поне не се чува от какафонията от клаксоните, която чуваш в този момент laugh.gif
Много конфузна ситуация, която ми се случи на едно натоварено варненско кръстовище laugh.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Може и да си прав.slowtraveler написа:Десс, няма как да ти върнат старите части при гаранционен ремонт - те са си собственост на сервиза и навярно ще ги върнат към производителя.
Като се замисля - всичко което са сменяли по личната и служебната /докато беше в гаранция/ е било консуматив.
И съотвтно всеки път оставят старите в кашона на новите /накладки например/.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
А какво мислиш за ергономичността?zi_zi_top написа: Да ти кажа честно, днес гледах новата Астра и ми останаха очите в нея. Пипнали са я отвсякъде!
За достъпа до багажното пространство и видимостта назад например.




Новата Корса, макар и с по-големи габарити не създава същото впечатление и отвътре.
Корса С за мен е еталон за този клас.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Какво може да каже човек - тойота вървят надолу и нЕма край...
Някой учудва ли се още на манафските им номера да не правят recall за да спестят пари? Да се чуди човек как техните мизерии още не са се превърнали във фоклор по автомобилните форуми ...
За алфа (фиат) работата е ясна - маслената помпа на хидравликата на selespeed-a се прави в Казанлък, ама тая тойотска ММТ на кого е дело? Аисин-ска ли е или е outsource-ната на някой друг?
Туй да не е "страхотната" идея да се сложи нормална кутия и съединител, и те да се управляват от електроника + хидравлика? Те това е мъртво родена концепция!
То че следващата няма да е тойота, ясно, ама защо тия простотии продължават? В нормалните страни можеш да ги надупиш ако се докаже, че дефекта е предпоставен от изработката, дори да се случи извън гаранция?
А пасувах на един огън Еспейс щото 2.2 ДЦИ били дървета ... на 60000 (мили) заминавала турбината, и то ако не се подмени някакво клапанче, и то май става само ако маслото се сменя по удължените предписания на рено (толкова рядко, май 30000км)...
Някой учудва ли се още на манафските им номера да не правят recall за да спестят пари? Да се чуди човек как техните мизерии още не са се превърнали във фоклор по автомобилните форуми ...
За алфа (фиат) работата е ясна - маслената помпа на хидравликата на selespeed-a се прави в Казанлък, ама тая тойотска ММТ на кого е дело? Аисин-ска ли е или е outsource-ната на някой друг?
Туй да не е "страхотната" идея да се сложи нормална кутия и съединител, и те да се управляват от електроника + хидравлика? Те това е мъртво родена концепция!
То че следващата няма да е тойота, ясно, ама защо тия простотии продължават? В нормалните страни можеш да ги надупиш ако се докаже, че дефекта е предпоставен от изработката, дори да се случи извън гаранция?
А пасувах на един огън Еспейс щото 2.2 ДЦИ били дървета ... на 60000 (мили) заминавала турбината, и то ако не се подмени някакво клапанче, и то май става само ако маслото се сменя по удължените предписания на рено (толкова рядко, май 30000км)...
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Гичо баце я ме светни кой от автомобилните производители върви нагоре ? Или ако искаш ме светни кой производител на каквото и да било върви нагоре ? Тука 2-ма/3-ма оревахте орталъка ами продавайте ги тези кошници и ходете да ревете после по другите форуми . То на калпавата ракета облаците и пречат . Купете си по един LC 200 и няма да имате ни проблеми с автомата ни проблеми с турбините ни с маховиците . Е да трябва да имате около 160 000лв за покупката и след това по 20 000лв на година за поддръжка , данъци и застраховки . Но понеже явно не можете да си го позволите ви остава варианта да минете на еталона Корса Ц нов внос .
Просто в един момент , като се повтарят едни и същи глупости малко стават досадни . Никой не ви е виновен , че купувате дръгели !
Просто в един момент , като се повтарят едни и същи глупости малко стават досадни . Никой не ви е виновен , че купувате дръгели !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта