...със същия двигател и същия проблем
Добре дошъл в клуба sheha. И аз искам час по-скоро да се реши проблема не по-малко от теб. Ти поне няма да смениш бобини и съединител като мен. Искам да ми кажеш обаче дали имаш сълзене на масло от скоростната кутия. Макар, че от всичко дискутирано до тук стана пределно ясно, че проблема не е механичен това още ме гложди.
Bass_Man, човече пак сме до под кривата круша. Преди бях споменал, че когато разбутам нещо и колата тръгне добре след 3 4 дена пак се връща в старото "ритащо" състояние. От 2 дена както си е с тригера стана по-мудна отново и почна да претриса. Преместих тригера на релуктора на коляновия вал. Не пали изобщо. С инвертиран правоъгълен импулс пак не пали. Върнах тригера на CMP релуктора. Тръгна още по-зле отколкото без него. Сега ВНИМАНИЕ!
От нещата, които четох в матриалите, които ми изпрати разбрах, че паленето на бобините започва с първия липсващ зъб на коляновия вал, а чрез релуктора на разпределителния, ЕКУ разбира коя от 2те бобини трябва да запали. Няма CKP сигнал - двигателя не работи. ЗАЩО ПРИ ОТКАЧЕН CMP ДВИГАТЕЛЯ РАБОТИ. Верно по-немощен е но работи, направих 1 кръгче. Как разбира кога да пали бобина 1-4 и кога 2-3.
Проверих си масата на ЕКУ - желязна е(даже и в буквалния смисъл на думата

). Масата на CKP и CMP е 17 крак на С конектора на ЕКУ-също перфектна. Дали не търсим под вола теле. Още нещо вчера вечерта махнах компаратора. Горивото свършваше. Колата беше спъната. Спрях, заредих, запалих и стана пъргавелка. Това съм го забелязвал и преди но без да зареждам. Само като изключа двигателя за малко. По горивната система единственото, което не съм правил е промиване на резервоара и замерване на налягането на бензиновата помпа, защото поведението на мотора се подобряваше като пипам по CMP, Lambda-та или бобините.
Грешката 26 остана дори и след като ресетнах ЕКУ. Да не би да е грешка по ABS-a щом мига ABS лампата? Ако беше за богатата смес според мен сега със закачен CMP трябваше engine лампата да мига с код 26. Знаеш ли коя е 26та грешка на ABS? В Autodata не пише.
И за финал мерих с осцилоскопа директно на 4 и 5 крак на С конектора на ЕКУ. Сигналите от CKP и CMP не са с понижена амплитуда и нямат шум.
Дано не съм те отегчил вече
