Мнения за Corolla 1.8 16v VVTL-i 192 hp след 2002г

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 06 Ное 2010 22:13

LEXUS написа:... би знаел за безкомпромисното разработване на луксозна марка –Лексус -от нищото дет се вика, но с много знания, техника, разработки, качество,прецизност, маркетинг, технология. Така налагат напълно непозната , с нулев имидж към момента-89 год. нова Луксозна марка, което е изкл. труден ход...
Да, безкомпромисна промяна на емблемите на една Тойота Селсиор и ... воала американците имат Лексъс LS400 tooth.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 07 Ное 2010 17:41

gicho написа: Не са им лоши колите, но определено не са върха на технически иновации, нито на надеждността (говоря за масовите модели - Приус и Лексус за мен не са масови).
Мисля,че горе бях кристално ясен в обосновката си, докато тисамо хвърляш думи в пространството, при това неверни.Не само при J.D.Power Тойота са първи, но и в Consumer Reports i dr.

http://paper.standartnews.com/archive/2 ... /index.htm



http://www.irishexaminer.com/breakingne ... 66360.html

Мислиш ли ,че Тойота манипулира всички класации за здравина в света, всички организации.

Мислиш ли,че Тойота манипулира резултатите на Ауто-Билд Германия, където 5 години е номер 1 като марка,правеща най-здравите коли, мислиш ли,че Тойота манипулира ТЮВ,знаеш ли какво е ТЮВ? Германски ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ годишни технически прегледи на автомобилите в движение на теиторията на Германия, където според техническите прегледи се оказва съвсем обективно,че всички модели на Тойота са в челото и са най-здрави в класовете си.

Имаш ли нещо да кажеш повече, или спри да ни пълниш главите с несериозни писания.

Отвори TUV, чети и пак ни разправяй как на Тойота колите не били най-здравите!

А за техническите иновации:

Хибридите са най-авангардната и иновативна технология в момента.Основата постави Тойота и в момента произвеждат най-добрите хибриди като са почти монополисти на пазара.

Lexus LS600hL - прочети колко иновациии Лексус поставя с луксозния си /вкл.хибриден/ флагман и тогава ни убеждавай,че Тойота не били нищо особено!

Аз ще ти подчертая ключови изречения,че гледам се правиш на недочул и недочел, та си повтаряш твоето .:

For the 2007 model year, the fourth-generation LS 460 debuted the first production eight-speed automatic transmission and an automatic parking system. In 2007, V8 hybrid powertrains were introduced on the LS 600h/LS 600h L sedans.

Each successive iteration of the vehicle has ranked as the best-selling flagship luxury sedan in the United States.


In U.S. consumer publications, Lexus' flagship model is recognized as one of the most reliable vehicles ever built, having held the top ranking in J.D. Power and Associates' U.S. Vehicle Dependability Survey for fifteen consecutive years (1994–2009), and receiving Consumer Reports' highest rankings for vehicle dependability.



The LS 400's 0–100 kilometres per hour (62 mph) time was 8.5 seconds, and its top speed was 250 kilometres per hour (160 mph).[19] Compared to the rival target BMW 735i (E32) and Mercedes-Benz 420 SE (W126), the LS 400 had a quieter cabin, with 58 dB at 100 kilometres per hour (62 mph); a higher top speed; a lower drag coefficient and curb weight; and it avoided the U.S. gas-guzzler tax.[20][21][22]


The LS 400 was among the first luxury sedans to feature an automatic tilt-and-telescoping steering wheel with SRS airbag, power adjustable shoulder seat belts, and an electrochromic rear-view mirror




Years after its introduction, the LS 400 remained a reliable choice for a used car, making Consumer Reports' 2007 list of recommended vehicles that regularly last 320,000 km (200,000 mi) or more with proper maintenance

2007 Innovation Prize for the LS 460 pre-collision system

The effect of the LS 400 on the automotive industry led Automobile Magazine to add the sedan to its "24 Most Important Vehicles of the 20th Century" list in 1996


The Lexus LS marked the first successful entrant of a Japanese manufacturer into the prestige luxury arena,[38] a market that had long been dominated by established European and American brands. By 1991, with the LS 400 its top-selling model,[125] Lexus had overtaken Mercedes-Benz and BMW in overall U.S. sales,[126] and in 2000, the marque passed Cadillac as the luxury sales leader in the largest automotive market



Едно от най-важните признания на конкуренцията:

Approximately 5% of 1989 LS 400 sales went to buyers employed by rival manufacturers, including GM, Ford, and Chrysler.[125] When the LS 400 was disassembled for engineering analysis, Cadillac engineers concluded that the vehicle could not be built using existing GM methods



Industry publications noted the LS 400's precise panel gaps, and the subject became a common evaluation standard in road tests
Първите в света LED фарове, Първата 8-степенна автоматична ск.кутия и т.н..


Една от най-силните черти на Лексус- Безшумността, която е ключова за луксозен автомобил:

The LS 430's interior noise level was later used as a measure of cabin quiet.

Всъщност колите на Лексус са еталон за тишина в интериора, еталон за минимални допуски при производство на двигателите и отделните съставни части на колата, минимални фуги и т.н..

Всичко това е благодарение на технологичното предимство на Тойота.

Ако не можеш да си преведш всичко горе, в следващ пост и ще ти ги преведа, за да се убедиш колко иновативен всъщност е Лексус, благодарение на Тойота.
Тойота и Лексус са ключови за съвременната авто-индустрия и са много напред технологично.

Тук бих добавил името Тойота Приус. Автомобил, който беше изпреварил времето си, концепция, към която все повече производители се стремят в разработките си. Самите германски фирми, които категорично отричаха хибридите години наред, защото не можеха да ги произведат, сега започват да произвеждат, но със слаби показатели и груба работа.

Та самото име Тойота Приус и технологията ,която се крие зад него, доказва също колко напред е Тойота с техническите си иновации!
Последно промяна от LEXUS на 07 Ное 2010 18:03, променено общо 3 пъти.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 07 Ное 2010 17:50

Scott написа:
LEXUS написа:... би знаел за безкомпромисното разработване на луксозна марка –Лексус -от нищото дет се вика, но с много знания, техника, разработки, качество,прецизност, маркетинг, технология. Така налагат напълно непозната , с нулев имидж към момента-89 год. нова Луксозна марка, което е изкл. труден ход...
Да, безкомпромисна промяна на емблемите на една Тойота Селсиор и ... воала американците имат Лексъс LS400 tooth.gif
А преди Лексъс LS400 имало ли е Тойота Селсиор? Или отново си пропуснал,че Тойота продаваха моделите на Лексус под името Тойота в Япония. Лексус като бранд го представиха след 2000 година в Джапан.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 07 Ное 2010 20:22

LEXUS написа:... Или отново си пропуснал,че Тойота продаваха моделите на Лексус под името Тойота в Япония...
не виждам противоречие с моето твърдение, което е 'че японски Тойоти се продават под името Лексъс в USA' :whistle:

gicho
Мнения: 330
Регистриран на: 27 Сеп 2010 08:15

Мнение от gicho » 07 Ное 2010 22:47

Лексус и Приус са друга бира, и колкото и да ни се иска, нямат много общо с европейските тойоти - нито моторите им са разработвани в/за Европа, нито са сглабяни с европейски части.

За да не спорим за спорта, нека се аргументираме с факти. За начало нека погледнем следното:

http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/80 - Honda Jazz, индекс 18.53 - един от малкото останали японски автомобили, можещи да се похвалят с върхова надеждност.

срещу:

http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/198 - Тойота Ярис, индекс 27.35 - добър автомобил, ама що ли излиза, че не е най-надеждния?

Като се загледа човек, и двете излизат по 230лири за ремонти, независимо от различния брой повреди. Да, ама тук Рено Клио се намес(Т)ва: http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/160 - индекс 63.67, но излиза по 205 лири за ремонти?

Лексус ИС200 - http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/102 - индекс 44.51 ... 342 лири

Още една френска еднодневка - http://www.reliabilityindex.com/reliability/search/42 - Ситроен Ц4 - индекс 31.06 ...


Ето още една извадка, класираща производителите по марки, според надеждност само за двигателя:
http://www.reliabilityindex.com/manufacturer/Engine - Тойота е на завидното 17-то място, изпреварена от Форд, Хюндай и Киа.

Съшото, но за трансмисията:

http://www.reliabilityindex.com/manufac ... ansmission - още по-топлото 18-то място...

Спирачки: http://www.reliabilityindex.com/manufacturer/Braking - УОУ, 32-ро място ....

Електрика - 24-то място



Интересното е, че корола е номер 1 в ТОП 100 - за мен е изненада, но явно е коренно различна от другите модели?
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...

gh0s7r1d3r
Мнения: 399
Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28

Мнение от gh0s7r1d3r » 19 Ное 2010 23:50

LEXUS написа:
gicho написа: Както се оказва в последните проучвания за задоволство на купувачите от различни марки и модели автомобили в UK, Тойота е в челото на класациите - ама хората са доволни не толкова от надеждността, колкото от обслужването и поддръжката на официалните дилъри.
За сравнение, лидера в класа на вановете е Grand Picasso-то - отново не блести с надеждност, но купувачите са доволни от функционалност и дизайн.
Тук пак ми звучиш както в предишното ти мнение за двигателите и малкия им ресурс. Ти имаш ли достоверна информация,че участващите в J.D.Power клиенти на Тойота са доволни НЕ от надеждността, а само от сервизното обслужване, или говориш каквото предполагаш,че е. Защото аз категорично не съм на твоето мнение. И за това,че няма как клиентите на Тойота да не са доволни от надеждността на колите си говорят и обективните резултати от годишните технически прегледи на ТЮВ, където модели на Тойота са окупирали челните места, което пределно ясно показва,че надеждността на колите на Тойота е по-висока от тази повечето марки автомобили. Но конкретно за J.D.Power няма как да твърдиш,че клиентите оценяват главно показателя сервизно обслужване.
gicho написа:Както беше казал един колега в този или друг форум, Тойота не е нищо особено като марка и техника - но в тойота знаят как да продават и правят пари от автомобили!

Иска ми се да вярвам, че застоя (или спада) се дължи на инвестирането на повече ресурс в развитието на Лексус ... Дано !
Спад не забелязвам в процентно отношение на повредите от данните на ТЮВ.

Оттам- Да кажеш ,че Тойота не е нищо особено като марка и техника, означава,че нищо не си чел за Тойота, както и не признаваш модерната техника на моделите й.
При положение,че в момента Тойота е почти монополист при хибридите, а и прави най-модерните и ефективни хибриди, като при това ги обезпечава с висока гаранция, Valvematic при бензиновите модели, което при всички положения е напредничава технология всреавнение с бензиновите двигатели на много марки, и да кажеш,че Тойота не е нищо особено като техника, явно е ,че не бих се съгласил.
Все пак хибридната техника още е недостижим момент за германците,французите,италианците, шведите. Има и други предложения на пазара,включително немски, но те отстъпват като ефективност и качество-с една дума отстъпват технолологично. Именно с авангардна техника Тойота винаги се е славела.Така е и днес.
Като марка Тойота също е нещо особено, защото, ако си прочел, би знаел за безкомпромисното разработване на луксозна марка –Лексус -от нищото дет се вика, но с много знания, техника, разработки, качество,прецизност, маркетинг, технология. Така налагат напълно непозната , с нулев имидж към момента-89 год. нова Луксозна марка, което е изкл. труден ход, и само след няколко години стават най-продаваната марка луксозни коли в САЩ, като изместват не кой да е, а Мерцедес! И като потвърждение,че Лексус печели клиенти с качество и перфектно сервизно обслужване идват и резултатите от J.D.Power за клиентско задоволство, които Лексус печели 15 години подред. Всичко това става благодарение на разработките на Тойота, не на Рено. biggrin.gif
Отделно Приус са го замислили в началото на 90-ТЕ ГОДИНИ и са започнали да го разработват най-добрите японски инженери на Тойота, това показва далновидност и мисъл за бъдещето на авто-индустрията.

Много,много неща могат да се изговорят и за принципите на Тойота, и за цялостната им производствена система,основана върху управленски и производствени приципи. Т.нар. "Стилът Тойота" се изучава и по университетите в САЩ,Япония и т.н.. Форд и други компании са взаимствали управленските и производствени принципи на Тойота, в новата ни история, разбира се. Принципите включват система за премахване на загубите-Муда, вграждане на качество Кайзен и т.н. Много неща именно Тойота е дала на авто-индустрията за качествено и ефективно производство на автомобили.

Още малко ако ти почета постовете и никога няма да погледна друга кола, освен Тойота :))) Принципно имам 2 и засега съм доволен доста от тях, макар, че едната е сглобяваа в Турция, а другата в Англия и нямат нищо общо с Япония.

Съзнателно си купих Версо на много много километри, само защото е бензинова Тойота, макар да не съм от най-запалените фенове на марката. Ако на тези километри трябваше да си купя Ауди, Рено, Пежо и т.н., никога нямаше да го направя, но прецених, че бензинова тойота е достатъчно надеждна за да ме повози няколко години. А Ситроен не бих си купил и за 5 лева да ми го дават в Автомотор...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта