gicho написа:
Не са им лоши колите, но определено не са върха на технически иновации, нито на надеждността (говоря за масовите модели - Приус и Лексус за мен не са масови).
Мисля,че горе бях кристално ясен в обосновката си, докато тисамо хвърляш думи в пространството, при това неверни.Не само при J.D.Power Тойота са първи, но и в Consumer Reports i dr.
http://paper.standartnews.com/archive/2 ... /index.htm
http://www.irishexaminer.com/breakingne ... 66360.html
Мислиш ли ,че Тойота манипулира всички класации за здравина в света, всички организации.
Мислиш ли,че Тойота манипулира резултатите на Ауто-Билд Германия, където 5 години е номер 1 като марка,правеща най-здравите коли, мислиш ли,че Тойота манипулира ТЮВ,знаеш ли какво е ТЮВ? Германски ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ годишни технически прегледи на автомобилите в движение на теиторията на Германия, където според техническите прегледи се оказва съвсем обективно,че всички модели на Тойота са в челото и са най-здрави в класовете си.
Имаш ли нещо да кажеш повече, или спри да ни пълниш главите с несериозни писания.
Отвори TUV, чети и пак ни разправяй как на Тойота колите не били най-здравите!
А за техническите иновации:
Хибридите са най-авангардната и иновативна технология в момента.Основата постави Тойота и в момента произвеждат най-добрите хибриди като са почти монополисти на пазара.
Lexus LS600hL - прочети колко иновациии Лексус поставя с луксозния си /вкл.хибриден/ флагман и тогава ни убеждавай,че Тойота не били нищо особено!
Аз ще ти подчертая ключови изречения,че гледам се правиш на недочул и недочел, та си повтаряш твоето .:
For the 2007 model year, the fourth-generation LS 460 debuted the first production eight-speed automatic transmission and an automatic parking system. In 2007, V8 hybrid powertrains were introduced on the LS 600h/LS 600h L sedans.
Each successive iteration of the vehicle has ranked as the best-selling flagship luxury sedan in the United States.
In U.S. consumer publications, Lexus' flagship model is recognized as one of the most reliable vehicles ever built, having held the top ranking in J.D. Power and Associates' U.S. Vehicle Dependability Survey for fifteen consecutive years (1994–2009), and receiving Consumer Reports' highest rankings for vehicle dependability.
The LS 400's 0–100 kilometres per hour (62 mph) time was 8.5 seconds, and its top speed was 250 kilometres per hour (160 mph).[19] Compared to the rival target BMW 735i (E32) and Mercedes-Benz 420 SE (W126), the LS 400 had a quieter cabin, with 58 dB at 100 kilometres per hour (62 mph); a higher top speed; a lower drag coefficient and curb weight; and it avoided the U.S. gas-guzzler tax.[20][21][22]
The LS 400 was among the first luxury sedans to feature an automatic tilt-and-telescoping steering wheel with SRS airbag, power adjustable shoulder seat belts, and an electrochromic rear-view mirror
Years after its introduction, the LS 400 remained a reliable choice for a used car, making Consumer Reports' 2007 list of recommended vehicles that regularly last 320,000 km (200,000 mi) or more with proper maintenance
2007 Innovation Prize for the LS 460 pre-collision system
The effect of the LS 400 on the automotive industry led Automobile Magazine to add the sedan to its "24 Most Important Vehicles of the 20th Century" list in 1996
The Lexus LS marked the first successful entrant of a Japanese manufacturer into the prestige luxury arena,[38] a market that had long been dominated by established European and American brands. By 1991, with the LS 400 its top-selling model,[125] Lexus had overtaken Mercedes-Benz and BMW in overall U.S. sales,[126] and in 2000, the marque passed Cadillac as the luxury sales leader in the largest automotive market
Едно от най-важните признания на конкуренцията:
Approximately 5% of 1989 LS 400 sales went to buyers employed by rival manufacturers, including GM, Ford, and Chrysler.[125]
When the LS 400 was disassembled for engineering analysis, Cadillac engineers concluded that the vehicle could not be built using existing GM methods
Industry publications noted the LS 400's precise panel gaps, and the subject became a common evaluation standard in road tests
Първите в света LED фарове, Първата 8-степенна автоматична ск.кутия и т.н..
Една от най-силните черти на Лексус- Безшумността, която е ключова за луксозен автомобил:
The LS 430's interior noise level was later used as a measure of cabin quiet.
Всъщност колите на Лексус са еталон за тишина в интериора, еталон за минимални допуски при производство на двигателите и отделните съставни части на колата, минимални фуги и т.н..
Всичко това е благодарение на технологичното предимство на Тойота.
Ако не можеш да си преведш всичко горе, в следващ пост и ще ти ги преведа, за да се убедиш колко иновативен всъщност е Лексус, благодарение на Тойота.
Тойота и Лексус са ключови за съвременната авто-индустрия и са много напред технологично.
Тук бих добавил името Тойота Приус. Автомобил, който беше изпреварил времето си, концепция, към която все повече производители се стремят в разработките си. Самите германски фирми, които категорично отричаха хибридите години наред, защото не можеха да ги произведат, сега започват да произвеждат, но със слаби показатели и груба работа.
Та самото име Тойота Приус и технологията ,която се крие зад него, доказва също колко напред е Тойота с техническите си иновации!