Otnosno brake fluid

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Май 2006 10:59

"кантарчето" за задния мост го има и Жигулата (както и почти всички коли).

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 30 Май 2006 14:25

ama takova koeto precenia kolko e tejka zadnicata i regulira? ne mislia.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 30 Май 2006 15:11

моята спирачна течност я смениха в сервиз точно с такава машина, дето подава под налягане течността. но отива повече спирачна течност. после се прави допълнително обезвъздушаване за по-сигурно и готово.

използвай момента да си смениш и течността на съединителя
status: за БАН

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 30 Май 2006 16:05

pravi se pod naliagane za da e prosto po burzo, pone az taka mislia
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 30 Май 2006 21:26

ugabuga написа:ama takova koeto precenia kolko e tejka zadnicata i regulira? ne mislia.
Да, то4но такова кантар4е има, все пак жигуляка е руската АЕ86 smile.gif

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 30 Май 2006 22:41

Много често тези "кантарчета" първи клеясват, което води до намаляване на ефективността на задните спирачки и след това на клеясване на задните спирачни цилиндърчета.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 31 Май 2006 11:52

max-2 написа:все пак жигуляка е руската АЕ86 smile.gif
Не бих казал. По-скоро ЕЕ80 е японската Жигулка.

El Camino

Мнение от El Camino » 31 Май 2006 12:09

jamie написа:
max-2 написа:все пак жигуляка е руската АЕ86 smile.gif
Не бих казал. По-скоро ЕЕ80 е японската Жигулка.
Абе, на Тойотата като клеясват тия кантарчета, що жигулите немат проблеми с тва?

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 31 Май 2006 12:13

El Camino написа:
jamie написа:
max-2 написа:все пак жигуляка е руската АЕ86 smile.gif
Не бих казал. По-скоро ЕЕ80 е японската Жигулка.
Абе, на Тойотата като клеясват тия кантарчета, що жигулите немат проблеми с тва?
1. Не знам дали клеясват на Тойотата.
2. Жигулите ИМАТ проблеми с това.

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 31 Май 2006 12:39

sluchaen_fen написа:Често този регулатор работи неефективно при старите модели. За по лесна циркулация на спирачната течност може да симулираш натоварване върху задния мост като въздействаш върху лосчето на този апарат. Ако работят двете задни спирачни цилиндърчета (не са клеясали) - може да се пропусне този съвет.
Цитирах кантарчето по повод на по-лесна циркулация на спирачната течност в процеса на смяната посредством помпане на крачната спирачка. Няма смисъл да му отделяме толкова голямо внимание на това кантарче. Ако това кантарче е над 15 години, клеясало е и не може да се възстанови, бих го шунтирал заради ужасния трафик в София, където спирачките сработват аварийно всеки ден. По-добре непрекъснато да имам малко по-голямо спирачно усилие върху задните гуми, отколкото да имам съвсем слабо спирачно усилие върху задните гуми. Това може да се дискутира доста дълго време, но компромисите винаги в някаква степен обезсмислят инженерната мисъл на конструктора.

El Camino

Мнение от El Camino » 31 Май 2006 13:07

Наистина може много да се коментира темата, но да ти блокират задните спирачки преди предните е малко по добре, от колкото да забиеш ръчна при 100км/час.

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 31 Май 2006 13:27

Кантарчето регулира спирачното усилие в съвсем малки граници. Би трябвало да блокира (клеяса) когато неговото лостче указва, че задния мост не е натоварен. Ако при мен блокира кантарчето, без да се замислям веднага си купувам ново. Ако на някой не му се дават 50-100 лева за кантарче (цената е съвсем примерна), може да го махне или шунтира. Това няма да е фатално, ако колата му е често натоварена, ако не се налага аварийно спиране в завой при хлъзгав път (това е най-рискованото), ако задните гуми имат същата шарка като предните и т.н. Този компромис може да се прави само в краен случай от опитни водачи.
Досега не съм правил подобни компромиси и немога да преценя дали съм способен на такива изгъзици.

b_d

Мнение от b_d » 31 Май 2006 15:43

Не мисля, че компромиси със спирачната система са допустими. Ако нещо е повредено и/или не работи следва да се подмени. Все пак не сме сами на пътя.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта