Otnosno brake fluid
jamie
ugabuga
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 30 Май 2006 15:11
моята спирачна течност я смениха в сервиз точно с такава машина, дето подава под налягане течността. но отива повече спирачна течност. после се прави допълнително обезвъздушаване за по-сигурно и готово.
използвай момента да си смениш и течността на съединителя
използвай момента да си смениш и течността на съединителя
status: за БАН
agent dust
ugabuga
max-2
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от sluchaen_fen » 30 Май 2006 22:41
Много често тези "кантарчета" първи клеясват, което води до намаляване на ефективността на задните спирачки и след това на клеясване на задните спирачни цилиндърчета.
sluchaen_fen
jamie
El Camino
Мнение от jamie » 31 Май 2006 12:13
1. Не знам дали клеясват на Тойотата.El Camino написа:Абе, на Тойотата като клеясват тия кантарчета, що жигулите немат проблеми с тва?jamie написа:Не бих казал. По-скоро ЕЕ80 е японската Жигулка.max-2 написа:все пак жигуляка е руската АЕ86
2. Жигулите ИМАТ проблеми с това.
jamie
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от sluchaen_fen » 31 Май 2006 12:39
Цитирах кантарчето по повод на по-лесна циркулация на спирачната течност в процеса на смяната посредством помпане на крачната спирачка. Няма смисъл да му отделяме толкова голямо внимание на това кантарче. Ако това кантарче е над 15 години, клеясало е и не може да се възстанови, бих го шунтирал заради ужасния трафик в София, където спирачките сработват аварийно всеки ден. По-добре непрекъснато да имам малко по-голямо спирачно усилие върху задните гуми, отколкото да имам съвсем слабо спирачно усилие върху задните гуми. Това може да се дискутира доста дълго време, но компромисите винаги в някаква степен обезсмислят инженерната мисъл на конструктора.sluchaen_fen написа:Често този регулатор работи неефективно при старите модели. За по лесна циркулация на спирачната течност може да симулираш натоварване върху задния мост като въздействаш върху лосчето на този апарат. Ако работят двете задни спирачни цилиндърчета (не са клеясали) - може да се пропусне този съвет.
sluchaen_fen
El Camino
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от sluchaen_fen » 31 Май 2006 13:27
Кантарчето регулира спирачното усилие в съвсем малки граници. Би трябвало да блокира (клеяса) когато неговото лостче указва, че задния мост не е натоварен. Ако при мен блокира кантарчето, без да се замислям веднага си купувам ново. Ако на някой не му се дават 50-100 лева за кантарче (цената е съвсем примерна), може да го махне или шунтира. Това няма да е фатално, ако колата му е често натоварена, ако не се налага аварийно спиране в завой при хлъзгав път (това е най-рискованото), ако задните гуми имат същата шарка като предните и т.н. Този компромис може да се прави само в краен случай от опитни водачи.
Досега не съм правил подобни компромиси и немога да преценя дали съм способен на такива изгъзици.
Досега не съм правил подобни компромиси и немога да преценя дали съм способен на такива изгъзици.
sluchaen_fen
b_d
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта