http://www.audi.bg/modelle/q7/q7_v12_td ... che_daten/
Ето ти 500к.с. джип,близо три тона.
http://www.toyota.bg/cars/new_cars/land ... tions.aspx
Ето ти Тойота.
Дизел vs Бензин
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Баце ти нещо май тотално не си у ред
?!?!? Сравняваш един от най-проходимите джипове с някакъв тотален паркетник . Ако искаш дай с Ленд Роувър да го сравниме а ?
Защо не му сравниш характеристиките например с RX450h ? Да го видим колко е икономичен . Ама една разлика от 10 литра май няма да е много в полза на твоята не съвем ясна идея . Или пък да видим кой е по-здрав и с по-евтина поддръжка ? Не ставайте смешни с тези мили дизелчета , че всяка втора тема е рев как може само ремъците и ролките да са 500лв. на икономичното дизлече .
И малко по-напред нещо обяснваш къде било по-голямо триенето ама явно си пропуснал да сложиш в сметката и масата . Общо взето има доста неща , които не са ти ясни така , че недей сляпо да защитаваш някакви тези . Обясняваш и как бобини горят по често от дизелови инжектори и как бензиновата помпа се чупи повече от дизеловата , което идва да ти каже , че въобще не си в час и колкото по-скоро спреш да пишеш глупости толкова е по-малка вероятността да объркаш някой не добре осведомен човек .
ПС:
Тука имаше и едни хора дето твърдяха , че хибридите били най-малко с 50 датчика по сложни пък после се оказа , че хибрида има съвършенно проста конструкция и за това и не се чупи . Ама , като се качите на нещо малко по-бързо и , като децата после държите да разправяте какво чудо сте открили .

Защо не му сравниш характеристиките например с RX450h ? Да го видим колко е икономичен . Ама една разлика от 10 литра май няма да е много в полза на твоята не съвем ясна идея . Или пък да видим кой е по-здрав и с по-евтина поддръжка ? Не ставайте смешни с тези мили дизелчета , че всяка втора тема е рев как може само ремъците и ролките да са 500лв. на икономичното дизлече .
И малко по-напред нещо обяснваш къде било по-голямо триенето ама явно си пропуснал да сложиш в сметката и масата . Общо взето има доста неща , които не са ти ясни така , че недей сляпо да защитаваш някакви тези . Обясняваш и как бобини горят по често от дизелови инжектори и как бензиновата помпа се чупи повече от дизеловата , което идва да ти каже , че въобще не си в час и колкото по-скоро спреш да пишеш глупости толкова е по-малка вероятността да объркаш някой не добре осведомен човек .
ПС:
Тука имаше и едни хора дето твърдяха , че хибридите били най-малко с 50 датчика по сложни пък после се оказа , че хибрида има съвършенно проста конструкция и за това и не се чупи . Ама , като се качите на нещо малко по-бързо и , като децата после държите да разправяте какво чудо сте открили .
Последно промяна от Bass_Man на 26 Окт 2010 16:22, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
И какво трябваше да разберем от това?Че дизела е по-добро от бензина?!Не резбрахте ли,че и 1000 теми да има винаги ще има спорове,защото наистина е спорно кое е по-добро-дизел за теб,или бензин за мен...Зависи кой какъв вкус,нужди и разбиране за живота и света около себе си има.Какво толкова има да се пише,да се постват линкове.Аз карам на бензин,на пропан-бутан.И сега?Преебал съм се,нали?Преебавам си колата,нали?Да,ама имам и дизел.А така!И сега?Имам раздвоение на личността ли,или не знам какво искам?Не,просто използвам това което имам по предназначение,и така както ми е на мен угодно!Дали съм се преебал или не,дали мисля за екология или за джоба си-мой проблем.Съдете ме!Ама ми омръзна да чета постоянно простотии и неуместни закачки...
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
Кой,какво сравнява,я ходи да се снимаш някъде.Това съм ти го пуснал,защото пишеш глупости.Ето ти технически параметри,за разход.Bass_Man написа:Баце ти нещо май тотално не си у ред?!?!? Сравняваш един от най-проходимите джипове с някакъв тотален паркетник . Ако искаш дай с Ленд Роувър да го сравниме а ?
Защо не му сравниш характеристиките например с RX450h ? Да го видим колко е икономичен . Ама една разлика от 10 литра май няма да е много в полза на твоята не съвем ясна идея . Или пък да видим кой е по-здрав и с по-евтина поддръжка ? Не ставайте смешни с тези мили дизелчета , че всяка втора тема е рев как може само ремъците и ролките да са 500лв. на икономичното дизлече .
И малко по-напред нещо обяснваш къде било по-голямо триенето ама явно си пропуснал да сложиш в сметката и масата . Общо взето има доста неща , които не са ти ясни така , че недей сляпо да защитаваш някакви тези . Обясняваш и как бобини горят по често от дизелови инжектори и как бензиновата помпа се чупи повече от дизеловата , което идва да ти каже , че въобще не си в час и колкото по-скоро спреш да пишеш глупости толкова е по-малка вероятността да объркаш някой не добре осведомен човек .
ПС:
Тука имаше и едни хора дето твърдяха , че хибридите били най-малко с 50 датчика по сложни пък после се оказа , че хибрида има съвършенно проста конструкция и за това и не се чупи . Ама , като се качите на нещо малко по-бързо и , като децата после държите да разправяте какво чудо сте открили .
Тея твойте приказки са достойни за селската кръчма.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мирот прав си баце ! Лошото е , че хората искат да бъдат откриватели и да покажат на другите колко са прости или поне колко те самите са умни . Вече не знам колко пъти пиша и обяснявам и няма и няма . То си рупа ли рупа . Дизела си има своите предимства НО ТЕ НЕ СА В СЪСТЕЗАТЕЛНИЯ , ЛЕКИЯ и БЪРЗИЯ КЛАС . Дизела е добър за товарене и за кротко каране . Точно там той има неоспорими предимства и точно , и заради това цялата силова техника е дизелова . В автомобилния клас неговите предимства са басолютно съмнителни защото от зор да го направят да прилича на бензина всичките му компоненти работят на предела на физическите си възможности . А именно : голямо налягане на въздуха , голямо налягане на горивото , големи въртящи моменти които изискават по-яки съединители и скорости , тежки двигатели и скорости . От там се товарят и спирачки и окачване и цялата работа за да караш всекидневна кола , която уж е по-икономична с до 20% от съизмерим бензин но за сметка на това с много по-висока поддръжка и много по-карпизна за гориво и масла . Когато вкараме в играта пропана дизела въобще става безмислен в този клас . Обаче хората не карат с пропан разбираш ли защото пропана бил за готвене и някакви такива тъпотии . Аз да съм си карал Супрата на газ и не знам си какво още . Ама ако искам на метан ще си я карам и пак ще ви късам главите на смотаните печки .
И великото доускорение , той на 2000 оборота надува на два бара обаче бензиновия двигател се износвал на 5000 оборота ?!?!? Как може да се спори с абсолютно незапознат и неграмотни хора ? Оно си знае , че дизело си връви и , че си е икономичен ти , че му каеж , че не връви !
И великото доускорение , той на 2000 оборота надува на два бара обаче бензиновия двигател се износвал на 5000 оборота ?!?!? Как може да се спори с абсолютно незапознат и неграмотни хора ? Оно си знае , че дизело си връви и , че си е икономичен ти , че му каеж , че не връви !
- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта