За климатроника на Корола
За климатроника на Корола
Колеги имам корола d4d 2.0 2004 г. която закупих преди 3 месеца Сега като застудя се наложи да пусна климатроника на топло като с неохота разбрах че не работи на топло моля ви за съвет от какво може да е това и какво е решението?
- Yuli
- Мнения: 193
- Регистриран на: 08 Яну 2009 10:51
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 2 пъти
Ти нали не си мислиш, че ще задуха топло веднага при студен двигател?
Климатроника, е един обикновен климатик за охлаждане, топлото е от двигателя + малко сензори, моторчета и софтуер за да реши кога, колко и през кои клапи и вентили да ти пусне въздух в купето и с каква температура да е той. Не чакай вдигайки температурата като запалиш колата и да задуха топло. Аз не знам да има кола с четирипътен вентил, което е задължително условие един климатик да обръща посоката.
От двугодишен зимен опит с дизел мога да споделя, че всяка сутрин в студа минавам около 2 км преди да се появи и зачатък на топло и поне 5 км докато колата се позатопли. За експресно топло са измислили отоплители които директно изгарят гориво и отделената толина направо вкарват в охладителната течност на двигатея. Хубава екстра и задължителна за северните страни.
А и още един опит да споделя, с времето се оказа, че настройките които ползвам са между 21-23 градуса независимо от сезона, колата всичко останало сама си прави.
Ако все пак те взех за лаик а не си, то просто виж дали са ти топли тръбите на парното и тогава се пускай в приключения...
Климатроника, е един обикновен климатик за охлаждане, топлото е от двигателя + малко сензори, моторчета и софтуер за да реши кога, колко и през кои клапи и вентили да ти пусне въздух в купето и с каква температура да е той. Не чакай вдигайки температурата като запалиш колата и да задуха топло. Аз не знам да има кола с четирипътен вентил, което е задължително условие един климатик да обръща посоката.
От двугодишен зимен опит с дизел мога да споделя, че всяка сутрин в студа минавам около 2 км преди да се появи и зачатък на топло и поне 5 км докато колата се позатопли. За експресно топло са измислили отоплители които директно изгарят гориво и отделената толина направо вкарват в охладителната течност на двигатея. Хубава екстра и задължителна за северните страни.
А и още един опит да споделя, с времето се оказа, че настройките които ползвам са между 21-23 градуса независимо от сезона, колата всичко останало сама си прави.
Ако все пак те взех за лаик а не си, то просто виж дали са ти топли тръбите на парното и тогава се пускай в приключения...
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: За климатроника на Корола
Както те е посъветвал колегата виж дали тръбите/маркучите към радиаторчето са топли .dobrin1 написа:Колеги имам корола d4d 2.0 2004 г. която закупих преди 3 месеца Сега като застудя се наложи да пусна климатроника на топло като с неохота разбрах че не работи на топло моля ви за съвет от какво може да е това и какво е решението?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: nicksun79 и 7 госта