Здравейте фенове на Тойота
Имам едно питане към вас и дано да можете да да ми помогнете.
Наскоро разбрах че Тойота Рав4 (1996год) има същия блок (3с-фе 129кс) като на Селиката мод 1995 (3с-ге 175кс) и че раликата между двата е единствено в главата или по точно в ъгъла на клапаните. Поради тази причина се замислих доста сериозно да поставя глава от на селика на моята Равка. Въпроса ми към вас е дали се сменя единствено главата (евентуално с колекторите), или трябва да се сменят и компютър, бутала, окабеляване итн.
Същият въпрос важи и за турбо версията
Благодаря ви предварително!
Поздрав.
Поставяне на друга глава
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
То на 90% от моторите с еднакъв брой на цилиндрите и разположението им размерите са еднакви или са супер близки .
За да разбереш дали ще стане чисто механично трябва да погледнеш гарнитура за главата за единия и за другия . Също така трябва да сравниш ремъците и ролките . Ако те са еднакви значи чисто механично става . И след това започваш да смяташ камери , форми на бутала и тн .
Със сигурност ако завършиш механичната част трябва да смениш и електрониката иначе почти нищо няма да се промени .
Според мен мнооого по-лесно и не кой знае колко по-скъпо е да сложиш направо едно 3S-GTE с инсталация и всичко останало в коша и да не се занимаваш с глупости .
За да разбереш дали ще стане чисто механично трябва да погледнеш гарнитура за главата за единия и за другия . Също така трябва да сравниш ремъците и ролките . Ако те са еднакви значи чисто механично става . И след това започваш да смяташ камери , форми на бутала и тн .
Със сигурност ако завършиш механичната част трябва да смениш и електрониката иначе почти нищо няма да се промени .
Според мен мнооого по-лесно и не кой знае колко по-скъпо е да сложиш направо едно 3S-GTE с инсталация и всичко останало в коша и да не се занимаваш с глупости .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта