Поставяне на друга глава

filipe708
Мнения: 3
Регистриран на: 05 Окт 2010 21:15

Поставяне на друга глава

Мнение от filipe708 » 05 Окт 2010 21:19

Здравейте фенове на Тойота

Имам едно питане към вас и дано да можете да да ми помогнете.

Наскоро разбрах че Тойота Рав4 (1996год) има същия блок (3с-фе 129кс) като на Селиката мод 1995 (3с-ге 175кс) и че раликата между двата е единствено в главата или по точно в ъгъла на клапаните. Поради тази причина се замислих доста сериозно да поставя глава от на селика на моята Равка. Въпроса ми към вас е дали се сменя единствено главата (евентуално с колекторите), или трябва да се сменят и компютър, бутала, окабеляване итн.

Същият въпрос важи и за турбо версията

Благодаря ви предварително!

Поздрав.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 05 Окт 2010 21:30

Филипе ако само с един ъгъл на клапаните се качваха някакви 30-40% всички щяха да карат совалки .

filipe708
Мнения: 3
Регистриран на: 05 Окт 2010 21:15

Мнение от filipe708 » 05 Окт 2010 21:45

Ами така го пише на всякъде. Иначе бутала ход итн са с идентични размери.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 06 Окт 2010 00:55

То на 90% от моторите с еднакъв брой на цилиндрите и разположението им размерите са еднакви или са супер близки .
За да разбереш дали ще стане чисто механично трябва да погледнеш гарнитура за главата за единия и за другия . Също така трябва да сравниш ремъците и ролките . Ако те са еднакви значи чисто механично става . И след това започваш да смяташ камери , форми на бутала и тн .
Със сигурност ако завършиш механичната част трябва да смениш и електрониката иначе почти нищо няма да се промени .
Според мен мнооого по-лесно и не кой знае колко по-скъпо е да сложиш направо едно 3S-GTE с инсталация и всичко останало в коша и да не се занимаваш с глупости .

filipe708
Мнения: 3
Регистриран на: 05 Окт 2010 21:15

Мнение от filipe708 » 06 Окт 2010 07:42

Точно за това питам, кой вариант ще е по лесен и изгоден разбира се wink.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 07 Окт 2010 02:25

Абсолютно ясно е , че най-лесно и едновременно с това най-изгодно е да смениш директно двигателя . Като ако имаш възможност можеш да му направиш една ревизия преди това .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта