Avensis T22 '00 - Няколко проблема?

Аватар
KbH40
Мнения: 30
Регистриран на: 06 Апр 2010 22:59
Местоположение: гр. София, ж.к. Младост-3

Avensis T22 '00 - Няколко проблема?

Мнение от KbH40 » 02 Окт 2010 13:05

Здравейте,

Имам няколко проблема с моят Авенсис Д4Д и смятам този път да се обърна към вас за мнение, преди да отида по сервизите.

Първи проблем: Вече стана студено, даже онази сутрин като станах беше 7*С и когато тръгна да паля, на студено реотанчето гасне за същото време, както когато беше 30*С и най-странното е че никога не е имало разлика във времето на гаснене на лампата . Мисля, че това не е редно, защото карам един Fiat Doblo 1.9 D, който на студено палене трябва да се изчака към 10-15секунди. Споделете вашето мнение и впечатление.

Втори проблем: Колата е с много слаб акумулатор 52Аh и при палене се изиска да завърти стартера около 3-4 оборота и да запали. Това проблем ли е за автомобила. Когато сложих един 72Аh се оказа, че пали на 1 оборот, но пак не е моментно, като например на въпросното Добло. Това проблем от центровка ли е?

Трети проблем: Имам тампон отдолу, който е тръгнал да се къса, според майстора където си обслужих колата е на гредата отдолу, която държи скоростната кутия и двигателя. Доколкото разбрах става въпрос за два тампона с различна големина, но така и не ми даде каталожен номер, за да го направя при него, а той работи на много странен ценови каталог. Можете ли да ми препоръчате майстор в София, където да отида и да съм сигурен, че ще съм доволен от работата му?

Четвърти проблем: Съединителят и демферният маховик са сменени при закупуването на колата, но когато натисна съединителя е пак твърд и скърца. Скърцането неможаха да ми кажат от какво е. Някой има ли опит с този проблем? Възможно ли е при обслужване на помпите на съединителя да омекне педала? Къде ще ми препоръчате да отида за това сервизиране?

Пети проблем: Имам много изгоряли лампи по таблото, а както повечето от вас знаят не всеки майстор може да свали таблото без да направи поразия, аз лично не искам да рискувам със собствени сили. Става въпрос за врътките и копчетата около централната конзола, копчетата на вратите свети само АУТО.

Шести проблем: Волана е леко тегав, когато обслужвах колата, майстора ми каза, че течността е ок и няма смисъл да я сменям, дали не ме е излъгал или е необходимо да направя обслужване на помпата? Вие какви впечатления имате към твърдостта на въртене на волана? В сравнение с доблото все едно карам жигула...

И един страничен въпрос: Воланът и скоростният лост са силно изтъркани, необходимо ми е някой да ми рекламира добър шивач, познат на форумците в претапицирането на автоаксесоари.


Надявам се, че като получа отговор на тези въпроси ще можем да помогнем и на други хора, които са се сблъскали с този въпрос.. :)

Благодаря на всички за вниманието!

Поздрави...

Аватар
CuMo
Мнения: 351
Регистриран на: 19 Авг 2009 21:46

Мнение от CuMo » 02 Окт 2010 22:50

За скърцането имаше тема, потърси.

При мен се оправи като пръснах тук таме с WD-40 по лостовата система на съединителя.
По принцип не трябва да те притеснява. :whistle:

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Окт 2010 22:52

По първия въпрос - според мен няма проблем . Да кажат дизелджийте .

По втория въпрос - сложи си акумулатор какъвто трябва и не се занимавай с откриването на незнайни проблеми освен ако не станат сериозни .

По третия въпрос - за момента не мога да ти препоръчам доверен механик .

По четвъртия проблем - възможно е даже е почти сигурно , че ще омекне . Само да не се окаже , че не е сменен притискателя .

По петия проблем мога да те пратя на "масйтор" . Пиши на ЛС ако искаш .

По шестия проблем - ако волана не се оправя , като дадеш газ ( по-високи обороти ) може да си за рейка , за течност ( внимавай защото много рейки не са с хидравлична течност , а с ATF !!!!! ) , може да си с грешна течност и тн . Ако се оправя , като подадеш газ значи си за помпа .

По страничния въпрос - мога да ти препоръчам и тапицер .

Аватар
KbH40
Мнения: 30
Регистриран на: 06 Апр 2010 22:59
Местоположение: гр. София, ж.к. Младост-3

Мнение от KbH40 » 03 Окт 2010 22:03

Bass_Man написа:По първия въпрос - според мен няма проблем . Да кажат дизелджийте .

По втория въпрос - сложи си акумулатор какъвто трябва и не се занимавай с откриването на незнайни проблеми освен ако не станат сериозни .

По третия въпрос - за момента не мога да ти препоръчам доверен механик .

По четвъртия проблем - възможно е даже е почти сигурно , че ще омекне . Само да не се окаже , че не е сменен притискателя .

По петия проблем мога да те пратя на "масйтор" . Пиши на ЛС ако искаш .

По шестия проблем - ако волана не се оправя , като дадеш газ ( по-високи обороти ) може да си за рейка , за течност ( внимавай защото много рейки не са с хидравлична течност , а с ATF !!!!! ) , може да си с грешна течност и тн . Ако се оправя , като подадеш газ значи си за помпа .

По страничния въпрос - мога да ти препоръчам и тапицер .
Съединителят каза майстора, че е сменен цял комплект от АутоПлюс за 600 и няколко лева...
Съединителят вече е на около 7 000 км не трябваше ли вече да е омекнал? :)

Волана не се оправя като подам газ, може би съвсем леко... ама съъъвсеем... Иначе къде да отида да ми кажат дали е рейката или помпата, докато не е станало късно. Мисля си за Мотоексперт, защото там съм ходил често с други автомобили...

sashoskiora
Мнения: 275
Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
Местоположение: Sofia

Мнение от sashoskiora » 03 Окт 2010 22:51

Според мен трябва да започнеш с нов акумулатор и подмяна на скъсания тампон.Съединителя е труден въпрос.Отмятай нещата едно по едно като приоритет наблегни на техническата част.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 04 Окт 2010 02:06

KbH40 написа:Мисля си за Мотоексперт, защото там съм ходил често с други автомобили...
Според мен там ще ти е доооооста скъпичко .
За рейката за диагностика може би е най-добре да отидеш в МЕИ . Но първо смени течността . Може и там да я смениш разбира се .

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 04 Окт 2010 08:41

за хидравлични рейки - МЕИ. пълни професионалисти. само с това се занимават. сваляне, ремонт, нови маншони и течност + 1 год гаранция - 310лева . успех

dextarr
Мнения: 34
Регистриран на: 11 Май 2008 19:00
Местоположение: varna

Мнение от dextarr » 04 Окт 2010 14:29

Колега , дори и лампичката ти на свещите да угасне те продължават да си подгряват, не се притеснявай за това, сложи си един акумолатор какъвто трябва... естествено че ще пари на 3-4 оборот.. добър ден минке .. при 780 бара нормално налягане на системара ... как искаш да пали нормално като няма достатъчно старт към стартера ???
Yaris 2004 1.3 vvti
Celica 1992 1.6 st-i
Nissan Cherry 1.5
Ford Ka 1.3

Аватар
KbH40
Мнения: 30
Регистриран на: 06 Апр 2010 22:59
Местоположение: гр. София, ж.к. Младост-3

Мнение от KbH40 » 05 Окт 2010 00:25

Какво ще кажете за сервиза на окръжна болница нещо с Ж започваше... Жулиен или някакво подобно странно...

Там правихме един форд фиеста и един мерцедес ц250д и останаха доволни, даже там ми казаха да отида като съвет, кой ще препоръчате?

Иначе в Мотоексперта форда първо там беше и ми направиха диагностика аванта хахаха и после ходих и казах сменете това и това, ама им се доверих попринцип незнам дали е правилно...

Аватар
KbH40
Мнения: 30
Регистриран на: 06 Апр 2010 22:59
Местоположение: гр. София, ж.к. Младост-3

Мнение от KbH40 » 13 Ное 2010 14:41

Оказа се че въпросният тампон не е проблемен! Според майстора в мотоексперт щом няма вибрация в купето значи не е за смяна.. Вие какво ще кажете?

Проблемът бил в рейката... Чукането било там, но ми препоръча да не я закачам докато не протече, защото "каквото и да сложа ще е по-зле от това, което е на колата"...

Много странно мнение ми извади майстора, особено след като бях при моя човек и той каза.. "трябва да се сменят"... хаха

Кой ми мисли доброто... wacko.gif wacko.gif wacko.gif

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 13 Ное 2010 17:22

Няма да е омекнал, защото съединителят на Д4Д е с денферен маховик и не е 600 лева, а три пъти повече.
Ето защо не го усещаш нормално.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
KbH40
Мнения: 30
Регистриран на: 06 Апр 2010 22:59
Местоположение: гр. София, ж.к. Младост-3

Мнение от KbH40 » 13 Ное 2010 20:49

Kiki написа:Няма да е омекнал, защото съединителят на Д4Д е с денферен маховик и не е 600 лева, а три пъти повече.
Ето защо не го усещаш нормално.
Денфера също е сменен ... за съжаление узнах цената му.,.,. wacko.gif

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 13 Ное 2010 22:00

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0% ... 0%B5%D1%80

ДЕМПФЕР, ДЕМПФЕРЕН МАХОВИК
Устройството за гасене на вибрации се нарича деМПфер.

Това е правилното писане и произнасяне. Всички други варианти са неправилни и показават пълна липса на мисъл и познание за същността на това понятие.

Дизеловите ДВГ работят с по-силни вибрации при въртенето на коляновия вал и това поражда необходимостта от по-ефективно демпфериране в трансмисията /гасене на вибрациите/ за да се осигури плавно потегляне и равномерен ход на автомобила.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 13 Ное 2010 22:55

KbH40 написа:Оказа се че въпросният тампон не е проблемен! Според майстора в мотоексперт щом няма вибрация в купето значи не е за смяна.. Вие какво ще кажете?

Проблемът бил в рейката... Чукането било там, но ми препоръча да не я закачам докато не протече, защото "каквото и да сложа ще е по-зле от това, което е на колата"...

Много странно мнение ми извади майстора, особено след като бях при моя човек и той каза.. "трябва да се сменят"... хаха

Кой ми мисли доброто... wacko.gif wacko.gif wacko.gif
Ако чукането наистина е от рейката много по-добре е да се прави докато е слабо защото после може да не става за правене , а може и помпата да замине ако не видиш на време течовете .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта