смяна на шимове(пулове)

Аватар
gogo simov
Мнения: 6
Регистриран на: 28 Сеп 2010 08:44
Местоположение: Sofia

смяна на шимове(пулове)

Мнение от gogo simov » 28 Сеп 2010 08:58

След реглаж на клапани(смяна на пулове)на и перфектно почистване на дросел клапата на Корола 1.3 16v 4E-EF оборотите се вдигнаха драстично.При загрял мотор падат едва на 1000.Всички консумативи са сменени вкл. ангренажен ремък и ролки.Моля помагайте!

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 111 пъти

Мнение от max-2 » 28 Сеп 2010 09:45

Отнякъде смуче въздух най-вероятно :thumbsup:
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
gogo simov
Мнения: 6
Регистриран на: 28 Сеп 2010 08:44
Местоположение: Sofia

Мнение от gogo simov » 28 Сеп 2010 17:05

Не откриха нищо :help: Мисля да отида до Pit Stop за компютърна диагностика.Момчета и момичета давайте мнения.Не си давам тойотата!

Аватар
gogo simov
Мнения: 6
Регистриран на: 28 Сеп 2010 08:44
Местоположение: Sofia

Мнение от gogo simov » 28 Сеп 2010 17:35

В Pit Stop нямат софтуер за Е-11 1999г. 4E-FE :help:

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 28 Сеп 2010 23:18

gogo simov написа:В Pit Stop нямат софтуер за Е-11 1999г. 4E-FE :help:

Много интересно ?!?!
Иначе виж си предварението ако може да се регулира някой гений да не го бутнал малко напред . Много вероятно ако е имала газ . Ако не виж моторчето за празния ход . Може да пробваш да го махнеш и да му запушиш маркуча да видиш дали нещо ще се промени ( но не го изключвай ! ) . Не знам точно каква ти е клапата но има вероятност нещо да се е разместило или жилото да е много опънато . Зависи точно от какъв тип е . Другото , което може да е ако е има климатик нещо да е бутнато и да си мисли , че климатика работи . Или пък да се е скапал температурния сензор за инжекциона и да си мисли , че е студена . Е такива неща . Трябва да изолираш едно по едно .

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: смяна на шимове(пулове)

Мнение от martod » 28 Сеп 2010 23:26

gogo simov написа: и перфектно почистване на дросел клапата на Корола 1.3 16v 4E-EF оборотите се вдигнаха драстично.
А най вероятно, от всичко което не е изброил Бас, е да са ти въртяли болтчето за настройка на дросела, докато е бил затлачен от нагар и сега като си го почистил, да стои по отворен от необходимото.. smile.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 28 Сеп 2010 23:30

Ами аз споменах , че не знам каква му е клапата и , че може нещо там да е бутано :thumbsup: . Ако има болтче е много вероятно да е въртяно . Може и ако е свалян TPS-а да е правена някоя магария . Общо взето варианти доста . Но човека искаше насоки :whistle: .

Аватар
gogo simov
Мнения: 6
Регистриран на: 28 Сеп 2010 08:44
Местоположение: Sofia

благодарности

Мнение от gogo simov » 29 Сеп 2010 00:38

Съжалявам много момчета, че не съм се регистрирал по-рано във форума!От години карам само японски коли(от 4 имам Королата) и за първи път имам някакви проблеми.Благодаря за всички съвети!

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 29 Сеп 2010 00:39

Е нормално е да имаш някакви леки грижи през 20-тина години biggrin.gif .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] и 8 госта