

честно казано винаги ще се намери кола,която да те прескочи,ако щеш ферари да вземеш.така че по-яваш яваш с дизелите.georgiivankov написа:...П.С Jim трябваше да те послушам,че дизелака на става за зорене
Карай си колата и не се занимавай с глупости. Грешката, която ще ти излезе ще е System fuel leak, ще я изтрият и пак ще се появи след време, когато колата реши да забие. Просто Пауър Бокса си е ташак и от време на време колата влиза в сервизен режим от него. Като ти забие, връщаш 7-8 пъти контактния ключ и грешката изчезва. Никакъв проблем нямаш с колата, недей се шашка. Бокса на коя степен го караш?georgiivankov написа:Авенсис-а е 150 коня 110 кв се води без филтър за твърди частици е,а за тойота не ми се чака месец-бош дали няма да свърши работа?А къде се намира и как се чисти този винтил?Някъде четох,че не е хубаво точно този винтил да се чисти със спрей.
Ако е този, който аз ти го продадох, няма да имаш проблеми. Ако колата забие, от F го местиш на D и няма да имаш проблеми. За какво тропане ми говориш?georgiivankov написа:Копелдак бокса е на фирмата мал и е на максАко ще прецака инжекторите да го намаля?И какво още да очаквам евентуално да стане или светне?Имам и още един въпрос нормално ли е при подаване на леко газ до 1100 оборота и рязко отпускане да се чува едно тропане като последователно тропане с пръсти(все едно се нарежда нещо?
Ти вярваш ли си в това, което написа? laugh.gifchukich написа:Spored men e stanalo slednoto...
ABS Tractiona sa pregreli ot tova tvoe vartene na gumite, moje i nakladkite da sa ti istarkani, i kogato pregree sistemata direktno ti iskliuchva dvigatelq... izvednaj pada rqzko moshtnostta na kolata. Pone taka be stanalo na edin priqtel i taka mu obqsniha specialisti. Na mene ne mi e mnogo qsno. Tova stava i pri SUV-ovete, kogato prodaljitelno gazish v snega i vartish gumi.
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 10 госта