Проблем при тръгване на първа скорост.

tarolit
Мнения: 4
Регистриран на: 08 Сеп 2010 22:39
Местоположение: София

Проблем при тръгване на първа скорост.

Мнение от tarolit » 08 Сеп 2010 22:50

Здравейте!
Имам нужда от помощта ви!
Колата ми е Тойота Селика 98 г., 2000 куб.
При потегляне на първа скорост първо забива и след това тръгва, а при втора скорост, ако е на ниски обороти като й подам газ, първо се "чуди", след което потегля бавно, докато качи оборотите и тогава вече върви нормално.
Има и друг проблем, като не знам дали двата са свързани или не.
Когато автомобилът е студен, при запалване започва да работи на 700-800 оборота около 20 сек., след което се включва смукачът.
Ако някой има подобни проблеми или се сеща какво не е наред, ще се радвам да се включи.
Благодаря ви!

П.С. Колата е с газов инжекцион и проблемите ги има и на газ, и на бензин.

mishel7524
Мнения: 86
Регистриран на: 01 Яну 2009 15:28

Мнение от mishel7524 » 08 Сеп 2010 23:48

Имах подобно забиване, но не постоянно,а от време на време. И по някога /за 3 год 5-6 пъти/палеше от десетият пат. Последният не запали. Смениха ми някакъв кондензатор на компютъра и бензиновата помпа. Колата направо заспа.
Говоря за CELICA GT 95г.
Celica TS-2002

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Проблем при тръгване на първа скорост.

Мнение от Bass_Man » 09 Сеп 2010 00:04

tarolit написа:
П.С. Колата е с газов инжекцион и проблемите ги има и на газ, и на бензин.
А от кога ги има ? Как се случи ? Е такива неща .

tarolit
Мнения: 4
Регистриран на: 08 Сеп 2010 22:39
Местоположение: София

Мнение от tarolit » 09 Сеп 2010 23:19

mishel7524, благодаря ти, ще проверя!


Bass_Man, благодаря за вниманието.
От около половин година започна със забавено включване на смукача, а месец-два по-късно започна да забива леко на първа, като всичко друго беше нормално. Известно време след това започна да забива доста повече на първа, на втора като подам газ на ниски обороти известно време се "чуди", все едно не съм подал газ, и едва тогава много бавно започва да ускорява, докато качи до приблизително 3000 оборота и тръгне както трябва.
Днес правих диагностика, излезе че всичко е наред. Има съмнения за стъпково моторче.
Продължавам с приключението.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 10 Сеп 2010 09:31

Колега, стъпковото моторче е свързано предимно с работата на празен ход, така че се насочи по скоро към дросел, дебитомер, температурни сензори, а щом го прави и на двете горива, най вероятно ламбда сонда..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Сеп 2010 22:43

Колега първо провери всички маркучи и вакумчета . След това дебитомер и ламбда сонда . Но на мен ми прилича най-вече на маркуч или пък някаква разхерметизация . За да работи толкова келяво във всички режими сигурно влиза въздух , който не е премерен . Ако е започнало след монтажа на газовата уредба огледай при монтажа да не е батисано нещо .
Ти с газов инжекцион ли си или с обикновенна газова уредба ?
И ако не е тайна къде прави диагностиката и с какъв уред ?

Между другото има няколко случая вече на доста странно държание при дефект на някой от датчиците на колянов/разпределителен вал .

tarolit
Мнения: 4
Регистриран на: 08 Сеп 2010 22:39
Местоположение: София

Мнение от tarolit » 10 Сеп 2010 22:52

Благодаря, колеги! :thumbsup:

Всички вакууми ги проверих няколко пъти. Няма извадени, няма скъсани маркучи.

За л. сондата не би ли следвало да излезе при диагностиката?
Диагностиката я правих в сервиз в Плевен, човекът доста разбира от работата си. Явно му стана интересно и на него и другата седмица ще му я оставя за ден.
С газов инжекцион съм, а проблемите започнаха много след монтажа, без никаква причина и ремонт по колата.
Ще почна да проверявам всичко от това, което сте изброили. Благодаря още веднъж!

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 10 Сеп 2010 23:03

Значи е много вероятно някъде нещо да е сгрешено . Аз ако съм ще отида при газаджийте и ще им я връча в нормален срок да си я оправят .

tarolit
Мнения: 4
Регистриран на: 08 Сеп 2010 22:39
Местоположение: София

Мнение от tarolit » 13 Ное 2010 18:35

Колеги здравейте,
проблемът с моята тойота се оказа клеясало стъпково моторче и температурен датчик, който е разположен под стъпковото моторче.
След като се почистиха двете, тръгна като нова. :thumbsup:
Споделям опита си, в случай че на някого се случи да знае и това да проверява.
Поздрави

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта