Това е кола създадена от днеска за утре, имам един авер с турбинираната мисля че беше 2.2 Турбо на тази кола просто и беше писано да не се кара...MX5 написа:Mazda MX-6 и Ford Probe са горе-долу една и съща кола. Как става така, че едната звучи нелепо на фона на другата?Kobayashi написа:Коли от подобен клас са Honda Prelude, Mitsubishi Eclipse, Mazda MX-6, Audi TT, Opel Calibra, Ford Probe въпреки че последните две звучат нелепо на фона на останалите laugh.gif![]()
Мисля да си Купя Селика!
какво имаш предвид най-вече за сатаването на 1.8? имам такава, искам по-големия матор и за това питам как ша стане. До колкото знам на 3-те модификации само ламарините са им еднакви.Bass_Man написа:по-старата Селика 17х коня . Която си е тотално безпроблемна кола . И много лесно в бъдеще става GT4. Не , че 1,8 не става
.
Toyota Celica (T20) 7А
Toyota Corolla (АE92) 4А
Toyota Corolla (АE92) 4А
Пич по добре си вземи нещо такова http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details (не точно тази) и си я направи за още 5-6к и да знаеш ,че караш здрава и хубава кола.
A car without TURBO is like a man without BALLS!
Какъв днеска за утре бре?Kobayashi написа:Това е кола създадена от днеска за утре

Ford Probe си е Mazda MX6 със сменена табелка и леко променени тенекии. Затова те питах как така Маздата ставала, а пък Форда не бил, като са една и съща кола.
Има 2.2 Турбо и аз знаех само за 2.0 и 2.5 и аз спорех с авера че няма ама има напиши в Google да видиш били са някви супер редки ...MX5 написа:Какъв днеска за утре бре?Kobayashi написа:Това е кола създадена от днеска за утреТия второто поколение от '93 нагоре с ръчните скорости са супер издръжливи коли. И '93+ не съм чувал турбо да имат освен, ако не си сложиш сам. Опциите за двигателите са само 2.0 I4 и 2.5 V6.
Ford Probe си е Mazda MX6 със сменена табелка и леко променени тенекии. Затова те питах как така Маздата ставала, а пък Форда не бил, като са една и съща кола.
Аз поне не бих си купил форд. Един форд на 150 000 км реално е на 100 000 км защото другите 50 000 км са го бутали

Няма такъв филм. 2.2 turbo имаше само в първото поколение много отдавна.Kobayashi написа:Има 2.2 Турбо и аз знаех само за 2.0 и 2.5 и аз спорех с авера че няма ама има напиши в Google да видиш били са някви супер редки ...MX5 написа:Какъв днеска за утре бре?Kobayashi написа:Това е кола създадена от днеска за утреТия второто поколение от '93 нагоре с ръчните скорости са супер издръжливи коли. И '93+ не съм чувал турбо да имат освен, ако не си сложиш сам. Опциите за двигателите са само 2.0 I4 и 2.5 V6.
Ford Probe си е Mazda MX6 със сменена табелка и леко променени тенекии. Затова те питах как така Маздата ставала, а пък Форда не бил, като са една и съща кола.
Аз поне не бих си купил форд. Един форд на 150 000 км реално е на 100 000 км защото другите 50 000 км са го бутали(туй в кръга на шегата) ама дори и да направят най-здравата кола на света няма да се оттърват от репотацията си!
От '93 (второто поколение) са само FS (2.0) и KZ (2.5) двигателите, натуралки.
А това да се обобщава, че всеки Форд на незнам си колко бил на незнам си колко километра са глупости. Ford Probe е Mazda MX6 - колкото издържи Mazda-та, толкова ще е и Форда - колата е една и съща - окачване, двигатели, шаси, т.н. всичко важно е едно и също.
Пропускате и едно В6 3000цц дето се садеше у първото пробе. За сичко останало МХ5 го е казал. МХ6 и ПРОУБ не са единствените общи разработки на мазда и форд. Като се почне с едно недоразумение наречено мустанг от 85-та (неква форма на ескорт) та се свърши с мазда 121 от 95-та дето си е форд фиеста.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 1euro и 6 госта