Мисля да си Купя Селика!

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
Kobayashi
Мнения: 14
Регистриран на: 04 Авг 2010 09:19

Мнение от Kobayashi » 07 Сеп 2010 06:21

MX5 написа:
Kobayashi написа:Коли от подобен клас са Honda Prelude, Mitsubishi Eclipse, Mazda MX-6, Audi TT, Opel Calibra, Ford Probe въпреки че последните две звучат нелепо на фона на останалите laugh.gif
Mazda MX-6 и Ford Probe са горе-долу една и съща кола. Как става така, че едната звучи нелепо на фона на другата? unsure.gif

Това е кола създадена от днеска за утре, имам един авер с турбинираната мисля че беше 2.2 Турбо на тази кола просто и беше писано да не се кара...

Аватар
kofarata
Мнения: 93
Регистриран на: 08 Сеп 2008 14:22
Местоположение: Sofia

Мнение от kofarata » 07 Сеп 2010 10:01

Bass_Man написа:по-старата Селика 17х коня . Която си е тотално безпроблемна кола . И много лесно в бъдеще става GT4 :whistle: . Не , че 1,8 не става rolleyes.gif .
какво имаш предвид най-вече за сатаването на 1.8? имам такава, искам по-големия матор и за това питам как ша стане. До колкото знам на 3-те модификации само ламарините са им еднакви.
Toyota Celica (T20) 7А
Toyota Corolla (АE92) 4А

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 07 Сеп 2010 23:21

Пич по добре си вземи нещо такова http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details (не точно тази) и си я направи за още 5-6к и да знаеш ,че караш здрава и хубава кола.
A car without TURBO is like a man without BALLS!

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 07 Сеп 2010 23:46

Kobayashi написа:Това е кола създадена от днеска за утре
Какъв днеска за утре бре? smile.gif Тия второто поколение от '93 нагоре с ръчните скорости са супер издръжливи коли. И '93+ не съм чувал турбо да имат освен, ако не си сложиш сам. Опциите за двигателите са само 2.0 I4 и 2.5 V6.
Ford Probe си е Mazda MX6 със сменена табелка и леко променени тенекии. Затова те питах как така Маздата ставала, а пък Форда не бил, като са една и съща кола.




Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 08 Сеп 2010 01:49

kofarata написа:
какво имаш предвид най-вече за сатаването на 1.8? имам такава, искам по-големия матор и за това питам как ша стане. До колкото знам на 3-те модификации само ламарините са им еднакви.
Взимаш карантията и я слагаш . Нищо повече не ти трябва .

Аватар
Kobayashi
Мнения: 14
Регистриран на: 04 Авг 2010 09:19

Мнение от Kobayashi » 08 Сеп 2010 04:34

MX5 написа:
Kobayashi написа:Това е кола създадена от днеска за утре
Какъв днеска за утре бре? smile.gif Тия второто поколение от '93 нагоре с ръчните скорости са супер издръжливи коли. И '93+ не съм чувал турбо да имат освен, ако не си сложиш сам. Опциите за двигателите са само 2.0 I4 и 2.5 V6.
Ford Probe си е Mazda MX6 със сменена табелка и леко променени тенекии. Затова те питах как така Маздата ставала, а пък Форда не бил, като са една и съща кола.


Има 2.2 Турбо и аз знаех само за 2.0 и 2.5 и аз спорех с авера че няма ама има напиши в Google да видиш били са някви супер редки ...
Аз поне не бих си купил форд. Един форд на 150 000 км реално е на 100 000 км защото другите 50 000 км са го бутали :D (туй в кръга на шегата) ама дори и да направят най-здравата кола на света няма да се оттърват от репотацията си!

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 08 Сеп 2010 07:48

Kobayashi написа:
MX5 написа:
Kobayashi написа:Това е кола създадена от днеска за утре
Какъв днеска за утре бре? smile.gif Тия второто поколение от '93 нагоре с ръчните скорости са супер издръжливи коли. И '93+ не съм чувал турбо да имат освен, ако не си сложиш сам. Опциите за двигателите са само 2.0 I4 и 2.5 V6.
Ford Probe си е Mazda MX6 със сменена табелка и леко променени тенекии. Затова те питах как така Маздата ставала, а пък Форда не бил, като са една и съща кола.


Има 2.2 Турбо и аз знаех само за 2.0 и 2.5 и аз спорех с авера че няма ама има напиши в Google да видиш били са някви супер редки ...
Аз поне не бих си купил форд. Един форд на 150 000 км реално е на 100 000 км защото другите 50 000 км са го бутали :D (туй в кръга на шегата) ама дори и да направят най-здравата кола на света няма да се оттърват от репотацията си!
Няма такъв филм. 2.2 turbo имаше само в първото поколение много отдавна.

От '93 (второто поколение) са само FS (2.0) и KZ (2.5) двигателите, натуралки.

А това да се обобщава, че всеки Форд на незнам си колко бил на незнам си колко километра са глупости. Ford Probe е Mazda MX6 - колкото издържи Mazda-та, толкова ще е и Форда - колата е една и съща - окачване, двигатели, шаси, т.н. всичко важно е едно и също.

Аватар
Kobayashi
Мнения: 14
Регистриран на: 04 Авг 2010 09:19

Мнение от Kobayashi » 08 Сеп 2010 09:12

Е значи на авера е стария Пробе... но това че пробе е mx-6 не съм го знаел...

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 08 Сеп 2010 09:24

Пропускате и едно В6 3000цц дето се садеше у първото пробе. За сичко останало МХ5 го е казал. МХ6 и ПРОУБ не са единствените общи разработки на мазда и форд. Като се почне с едно недоразумение наречено мустанг от 85-та (неква форма на ескорт) та се свърши с мазда 121 от 95-та дето си е форд фиеста.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 1euro, Google [Bot] и 6 госта